Ντρινννννννν
Ο ήχος του ξυπνητηριού ακούστηκε. Με δυσκολία σηκώθηκα από το κρεβάτι , έκανα την πρωινή μου ρουτίνα και δανείστηκα μερικά ρούχα από την αδερφή μου. Ετοίμασα στα γρήγορα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω.
"Καλημέρα αγάπη μου." Ειπε η μαμα μου, φαινόταν πολύ κουρασμένη, σαν να μην είχε κοιμηθεί όλο το βράδυ.
"Καλημέρα" Της χαμογέλασα. Μετά κατέβηκε και η αδερφή μου. Μου χαμογέλασε και της ανταπέδωσα το χαμόγελο. Καθίσαμε όλες στο τραπέζι και αρχίσαμε να τρώμε το λαχταριστό μπέικον που είχε φτιάξει η μαμά μου. Όταν τελείωσαμε εγώ και η αδερφή μου, πήραμε τις τσάντες μας , χαιρέτησαμε την μαμά μου και βγήκαμε από το σπίτι. Συζητήσαμε λίγο για τα νέα του σχολείου. Μετά από 10 λεπτά φτάσαμε. Από ότι φαίνεται η αδερφή μου τους είχε ενημερώσει όλους ότι θα γυρνούσα , επειδή με υποδέχτηκαν όλοι με αγκαλιές. Τους αγκάλιασα όλους και μετά χωρίστηκαμε για να πάμε στα μαθήματα μας. Η μέρα περνούσε και όλα ήταν φυσιολογικά. Όταν έφτασε η ώρα του μεσημεριανου πήγα στην τραπεζαρία. Αφού εντόπισα την παρέα μου πήγα και κάθισα μαζί τους. Μου χαμογέλασαν όλοι και μετά συνέχισαν την συζήτηση τους, μέχρι που μια δυνατή φωνή μας διέκοψε όλους.
"ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΩ" Γύρισα το κεφάλι μου να δω, και ήταν 2 αγόρια στην μέση της αίθουσας και παίζανε ξύλο. Ένας ξανθός είχε τον έλεγχο και ήταν από πάνω. Όμως μια καθηγήτρια επέμβη κι σταμάτησε τον καυγά.Λίγο πριν πάνε το γοητευτικό ξανθό αγόρι στον διευθυντή, τον ένιωσα να με κοιτάει. Χάθηκα και εγώ στα διαπέραστικα ματιά του.
"Λούνα είσαι καλά;" άκουστηκε η αδερφή μου.
"Ναι καλέ μια χαρά" της είπα και επέστρεψα στο φαγητό μου.
Η σχολική ημέρα τελείωσε γρήγορα και βρήκα τον εαυτό μου να αναρωτιέται που είναι το ξανθό αγόρι. Απόφασισα να πάω στην πισίνα να ζητήσω την
δουλειά της ναυαγοσώστριας.
Όταν έφτασα μπήκα στο γραφείο της πισίνας ψάχνοντας για τον υπεύθυνο. Όταν τον βρήκα τον ρώτησα αν μπορούσα να πάρω την δουλειά και εκείνος απλά με ρώτησε κάποια βασικά πράγματα. Όταν τα απάντησα όλα ,μου είπε ότι πήρα την δουλειά, μου έδωσε ένα κόκκινο μαγιό, ένα βιβλιαράκι με οδηγίες και έφυγε. Γρήγορο ήταν, σκέφτηκα. Μόλις γύρισα σπίτι έφαγα και αμέσως έπεσα στο κρεβάτι μου. Δεν είχα συνηθίσει όλη αυτή την κούραση..Η κοπέλα στην φωτογραφία είναι η Λούνα (Freya Mavor) . Πως σας φαίνεται ως εδώ; Θέλω votes , comments και shares!! :*
Love u all
ESTÁS LEYENDO
The lifeguard l.h
Fanfic"Do you ever wish you could go back in time and change things?" |Εμπνευσμένο από την ταινία the lifeguard| {Luke Hemmings,5sos fanfic}