Ξύπνησα στο νοσοκομείο. Όπως πάντα το πρώτο πράγμα που αντικριζω είναι ο Λουκ. Παρατηρώ τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια του , το αξύριστο γενακι και το ανακατεμενο του χρυσαφένιο μαλλί και σκέφτομαι ότι ,παράλογο βέβαια, αλλά είναι σεξυ. Πολύ.
"Πώς νιώθεις ;"
Με ρωτάει με φωνή γεμάτη ανησυχία..
"Καλά, αλλά τι συνέβη; "
"Εεε θα αφήσω τους γιατρούς να στα εξηγήσουν. Μου λέει ενώ βγαίνει από το νοσοκομειακο δωμάτιο..Εκείνη την στιγμή ένας γιατρός με άσπρη ρόμπα μπαίνει μέσα.
"Καλησπέρα , πως νιώθεις;"
"Μια χαρά, εξηγηστε μου σας παρακαλώ τι συνέβη." Νιώθω λες και κάποιος έχει μπλοκάρει το μυαλό μουυ..Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι εμένα να φεύγω από το πάρτι πληγωμένη για κάποιον λόγο που ούτε θυμάμαι.
"Λοιπόν , σας βρήκαμε λιποθυμη στο δάσος με ένα τραύμα από μαχαίρι στην κοιλιά σας, 3 μέρες πριν.. Πιστεύουμε ότι το άτομο που προκάλεσε αυτό δεν ήθελε ούτε να σας πάρει λεφτά ούτε να σας βιάσει οπότε πρέπει να είναι κάποιος που ξέρετε.. Ίσως κάποιος που ήθελε να πάρει εκδίκηση από εσάς;""Δεν μου έρχεται κανένας που να ήθελε να με πληγώσει.." Είπα φοβισμένη.
"Τέλος πάντων δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα ένας αστυνομικός θα συνοδεύσει εσάς και την οικογένειά σας στην οικία σας και από εκεί και πέρα θα πρέπει να μείνετε στο κρεβάτι για κάμποσες μέρες , ίσα ίσα για να πάρετε πίσω τις δυνάμεις σας και μετά μπορείτε να γυρίσετε πίσω στο σχολείο. Ετοιμαστείτε και σε 15 λεπτά θα έρθει να σας πάρει. ""Εντάξει, σας ευχαριστώ"
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Νιώθω λες και έχω να δω το σπίτι μου έναν αιώνα.. Η γνωστή μυρωδιά του φαγητού που ετοιμάζει η μαμά μου έρχεται στις αισθήσεις μου.. Κάνω ένα ντους βάζω στις ζέστες μου πιτζάμες και σε χρόνο 0 είμαι κάτω και απολαμβάνω τον ζεστό πουρέ της μαμάς μου.. Μια στιγμιαία ευτυχία. Που φυσικά δεν κρατάει πάνω από 15 λεπτά αφού μόλις ανεβαίνω πάνω στο δωμάτιο μου λαμβάνω ένα μήνυμα από έναν απόρρητο αριθμό.
From: Unknown
Πώς σου φάνηκε το χθεσινό βράδυ; Εγώ πάντως πέρασα πολύ ωραία! :)Τα χέρια μου τρέμουν από τον φόβο. Τελικά είχε δίκιο ο γιατρός.. Κάποιος θέλει να πάρει εκδίκηση από μένα... Τι μπορώ να κάνω όμως τώρα ; Μήπως να το πω στην αστυνομία ; Αλλά σιγά , ένα μήνυμα είναι δεν θα με πάρουν στα σοβαρά... Έβγαλα το κινητό μου και πήρα τηλέφωνο το άτομο που αυτή την στιγμή νιώθω ότι μπορώ να εμπιστευθω περισσότερο από όλους.
"Εμ γεια... Λουκ"
"Λουνα; Πώς και με παίρνεις τηλέφωνο ; Πώς είσαι ;"
"Εε χρειάζομαι την βοήθεια σου, μπορείς να με συναντήσεις έξω από την πισίνα σε 15 λεπτά;"
"Έγινε , τα λέμε εκει"¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Παιδιά το ξέρω είμαι η χειρότερη πραγματικά βρίστε με το αξίζω :(:(:((:(:((
1 μήνας από την τελευταία φορά που ανέβασα:( Αλλά ακόμη εχω writer's Block , είναι από τα μόνα βιβλία που δεν έχω πρόγραμματισει καθόλου! Οπότε όσες έχετε καμία ιδέα μπορείτε να μου την στείλετε στο προσωπικό γιατί δεν μου αρέσει καθόλου η στροφή που παίρνει.. Τέλος πάντων, έχετε καμία ιδέα για το ποιος είναι ο "unknown" ; Γράψτε την στα σχόλια μαρεσει να ακούω τι πιστεύετε:) Α και πλιζ μην είστε ghost readers όσες την διαβάζατε πλιζ σχολιάστε ή ψηφίστε!! Σας αγαπώ και Συγγνώμη για την καθυστέρηση :"( :"( :"(❤❤❤
JE LEEST
The lifeguard l.h
Fanfictie"Do you ever wish you could go back in time and change things?" |Εμπνευσμένο από την ταινία the lifeguard| {Luke Hemmings,5sos fanfic}