MUTLULUK DEFNESİ BÖLÜM 2

242 12 0
                                    

İstanbul'a yerleşmiştim. Yarın okulum başlıyordu ve ben çok heyecanlıydım. Onca yıl çalışıp istediğim hedefe ulaşmıştım. Bu beni çok mutlu ediyordu. Gece olmuştu pijamalarımı giymeden önce laptopu elime aldım ve yatağa uzandım. Kazandığım üniversitenin adresini alıp bir kağıda yazdım. Bir süre kağıda baktıktan sonra laptopu çekmecenin üzerine koydum ve pijamalarımı giydim. Çok yorulmuştum, yatağa kendimi attığım an uyuyakaldım. Sabah olmuştu, bugün benim için en güzel gündü. Yataktan kalktım, lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım ve makyaj yaptım. Makyajımda: Eyeliner,rimel,toz pembe ruj ve allık vardı. Makyajım tam olarak bitince mutfağa gittim. Birkaç zeytin ve meyve suyu içtikten sonra çantamı hazırladım. Dün akşam üniversitenin adresini yazdığım kağıdı aldım ve evden çıktım. Kapıyı kitledikten sonra taksi durağına doğru yürümeye başladım. Taksi durağına geldikten sonra bir taksiye bindim. Taksiciye elimdeki kağıdı verdikten sonra emliyet kemerini taktım ve taksici arabayı çalıştırdı. Üniversitenin oraya geldiğimizde fiyata baktım. 'Oha' diye bir ses çıktı benden. Taksici bana, bende taksiciye şaşkın şaşkın baktık. Bir an öyle kalınca ben kendimi hemen toparlayıp parayı verdim ve indim. Aslında terbiyeli bir kızımdır yani ' yuh,oha,çüş' gibi lafları kullanmam. Her neyse dikkatimi üniversiteme vermiştim. Bu okulu kazanmak için çok uğraşmıştım ve başardım. 'Her zaman çok çalışın mutlaka başarırsınız' diye bir söz geçti aklımdan. Çok saçmaydı sanki dışarıya söylüyormuşum gibi. Üniversitenin kapısından girerken birisiyle çarpıştım ama nereden bilebilirdim ki hayatımın aşkı olacağını...


Mutluluk DefnesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin