Berk'in hiç beklemediğim bir anda beni öpmesi şaşkınlığıma maruz kalmıştı. Şokun etkisiyle bir süre öyle kaldım ve sonra kendime geldim. Tüm gücümle ittim Berk'i. -Ne yaptın ha? Bir daha sakın beni arama, sorma, yanıma gelme, mesaj atma benden uzak dur deyip oradan ayrıldım. Zaten üniversiteye geç kalmıştım o yüzden taksiye binip eve gittim. Eve gelince direk duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra saçlarımı kuruladım ve taradım. Üstüme de kot pantolon, beyaz tişört ve kot ceket giydim. Mutfağa geçtim buzdolabında salam ve kaşar peyniri çıkardım. Ekmekliği açıp bir tam ekmeği yarıya böldüm ve tekrar kapattım. Ekmeğin içine bir kaç salam ve kaşar peyniri koydum. Çantamda ki beslenme çantasına ekmeği koyduktan sonra suluğuma su doldurdum ve evden çıktım. Otobüse binip okula gittim. Okulun kapısında Berk'i görünce üniversitenin arka kapısından içeri girdim. Kantine gidip çantamda ki beslenme kutusunu çıkardım ve yaptığım ekmeğimi yemeğe başladım. Karşı masamda ki aptalı görünce artık şaşırmıyordum çünkü her yerden çıkıyordu. Ekmeğim bitince peçeteyle ağzımı silip beslenme çantasının içine attım sonra da beslenme çantasını çantama koydum ve ayağa kalkıp gitmeye başladım. Tabi ki de Berk'i takmıyordum doğal olarak. Ben giderken Berk'te arkamdan geliyordu. En sonunda dayanamayıp 'Ne istiyorsun? Bana yaklaşma dememiş miydim sana? dedim o da biraz düşündükten sonra 'Hayır hatırlamıyorum' dedi ve çapkın gülüşünü ihmal etmedi. -İyi, çok iyi o zaman daha kolay peşimi bırakırsın. -Hiç sanmıyorum bana yüz verene kadar dibinden ayrılmayacağım. -Defol git başımdan sen benim başımın belası mısın? -Olabilir her şey yavaş yavaş gelişecek. -Bence hiç öyle hayaller kurma çünkü senle işim olmaz. -Ne yani? Bak kızım ben bu numaraları yemem anladın mı? Yüzün masum ama içinde ne şeytanlıklar vardır kim bilir? -Ne diyorsun sen ya dememle Berk'e tokat etmem bir olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluk Defnesi
RomanceHerkes mutlu olmak ister ben gibi Defne gibi. Bazı insanlar mutsuzluğa ağ açmıştır artık. Kaçacak yerleri kalmamıştır. Mutluluğu bulamayacak hale gelmişlerdir ama ben onları bu mutsuzluktan çıkarmaya geldim. Biliyorum, beni de zor günler bekliyordu...