MUTLULUK DEFNESİ BÖLÜM 13

65 5 0
                                    

Birbirimize sarıldığımız an kendimi güvende hissetmiştim ama bir anda nedense aklıma Oğuzhan geldi. Aklımdan atmaya çalıştıkça inatla hatırlıyordum ve hemen Berk'ten çekildim. Berk 'Ne oldu Defne?' dedi. -Yok bir şey ya. Aaa! Üniversiteye geç kaldık hadi gidelim. -Hayır ben gelmeyeceğim Defne bugün sen git. -Tamam o zaman ben gidiyorum. -Tamam, görüşürüz. Berk'in evinden çıkmıştım ve telefonumun çaldığını fark ettim. Telefonuma bakınca Oğuzhan'ı gördüm iyi de ben partide ona telefonumu vermemiştim ki. Her neyse telefonu açtım. Alo, Defne sen misin? -Evet, benim ne oldu? Sesin çok kötü geliyor. -Evet, çok kötüyüm sana ihtiyacım var. Ne olur gel evime adresi mesaj olarak atarım. - Ev mi? Neyse sen bana at adresi. -Tamam, atıyorum bay. -Görüşürüz diyerek kapattım. Bir kaç dakika sonra Oğuzhan adresi attı ve bende taksiye bindim. Taksiciye adresi verdikten sonra taksici adresi verdiğim yere beni bıraktı ve bende parayı verip indim. Oğuzhan'ın evine geldiğimde kapıyı tık tıkladım. İkinci tıktık lamam da kapı açıldı. -Oğuzhan bir şey mi oldu neyin var? dedim. -İçeri gel de biraz dertleşelim. -Tamam ama yalnızca bir saat tamam mı? -Tamam, hadi gel. İçeri girdiğimde şoka uğramıştım evin her yeri pırıl pırıldı, her şey düzenliydi. -Bu ev muhteşem dedim Oğuzhan'a dönerek. -Senin kadar muhteşem olmasa da dedi. -Ya saçmalama kendimi övmeyi ve ya başkasının övmesini hiç sevmem ben o yüzden lütfen. -Tamam, tamam gel bahçeye geçelim. -Olur dedim ve bahçeye geçtik masanın üstünde 5-6 tane şarap vardı. -Bunları mı içiyorsun dedim o da -Evet, içerim yani genellikle. -Hiç sevmem deyip koltuğa oturdum Oğuzhan'da oturdu. -Bir bardak vereyim mi? -Yok, olmaz kendimi biliyorum çünkü hemen bir bardakta sarhoş olurum. -Ya saçmalama hemen bir bardakta sarhoş olunmaz. -Peki, sana güveniyorum dedim ve elimde ki bardağı bitirene kadar içtim ve tabi ki de sarhoş olmuştum. Kendimde değildim...

                                                         -OĞUZHAN'IN ANLATIMI-

Defne'yi sarhoş ettikten sonra yatak odasına götürdüm ve yatağa yatırdım. Onun yanına uzanıp resmimizi çektim çok güzel bir kızdı saçını okşadım tabi ki niyetim sapık sapık şeyler yapmak değildi Berk'ten intikam almaktı. İlk olarak Defne'yi kendime aşık edecektim ve bu Berk'in acı çekmesine maruz kalacaktı. Telefonumu alıp Berk'e çektiğim fotoğrafı gönderdim. Bakalım şimdi ne olacaktı...

Mutluluk DefnesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin