Ειμαι η Αννα και ειμαι 20 χρονων.Εχω μακρια καστανα μαλλια και γαλαζοπρασινα ματια.Ειμαι ψηλη και σε βαρος ελαφρια.Μου αρεσει το skateboard και θελω να περνα παντα το δικο μου.Δεν θελω να μου λενε τι να κανω και γι'αυτο ποτε δεν εμαθα να κανω skateboard. Σιχαινομαι τους δασκαλους και το ονειρο μου ειναι....για μαντεψτε....να μαθω να κανω skateboard!Η κολλητη μου ειναι η Μαριετα αλλα την φωναζουμε Ρια.Η Ρια λοιπον ειναι παιδαγωγος και μου σπαει συνεχως τα νευρα γιατι μου λεει τι να κανω.Ναι ξερω καμια σχεση με εμενα.Οταν ειχα προσπαθησει να μαθω skate με βοηθουσε και μου ελεγε να μην τα παραταω.Αλλα εγω δεν ακουω κανεναν και γι'αυτο τα παρατησα.Αυτα για μενα.
Ειμαι ο Παυλος και ειμαι skater.Ασχολουμαι με αυτο απο οταν ημουν 7,βασικα απο τα 6 μου προσπαθουσα αλλα δεν μπορουσα.Ειμαι 23 και εχω μαυρα μαλλια και φρατζα.Τα ματια μου ειναι πρασινα και ειμαι αρκετα ψηλος και γυμνασμενος.Σε βαρος θα χαρακτηριζομουν ελαφρης επειδη πρεπει για να κανω skate.Μου αρεσει να γινεται το δικο μου αλλα οχι να εχω τον ελεγχο γιατι συνηθως τα θαλασσωνω.Το ονειρο μου απο παιδι ηταν να κανω skate και DJ και ετσι εγινε.Δεν ειναι δουλεια μου ο DJ.Ειναι περισσοτερο χομπι.Εχω εναν κολλητο,τον Στελιο που ασχολειται με μηχανες και κανει αγωνες και τετοια.Αυτος μου γραφει καποια κομματια που παιζω στα παρτυ οταν κανω DJ.Αυτος ειμαι εγω.
-
-
-
-
-Hey guys! Καινουριο βιβλιο βλεπω.Θα τα κανω καπως χαλια γιατι γραφω δυο βιβλια ταυτοχρονα αλλα ελπιζω να τα καταφερω.Τα κανονικα κεφαλαια δεν θα ειναι τοσο μικρα.Αυτη ειναι μονο η αρχη...
Διαβαστε επισης:
"Σε αγαπω,σε μισω" by MairyLynch
"The Miracle" by maria_smiles_x
"Εμείς... Μαζί. Με τίποτα." by GoodBoyGoesBad
Και φυσικα το
"JUST FRIENDS?" by me*Κεφαλαιο θα μπαινει καθε Κυριακη"
Vote&Comment
Kisses
Και μην ξεχνιομαστε...αγαπαμε Stavento!!!
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...