2

549 49 12
                                    

Μετα απο λιγη ωρα η πορτα ανοιξε και μπηκαν μεσα τρεια ατομα,ο Στελιος,η Λουκια και ενα αλλο αγορι που μαλλον ειναι ο κολλητος του Στελιου.Η Ρια σηκωσε το χερι της και η Λουκια εκανε νοημα στον Στελιο να ερθουν εδω.Οταν εφτασαν χαιρετησα τον Στελιο με την χειραψια που ειχαμε σκεφτει.Ο φιλος του μας κοιτουσε καλα-καλα.Μα τι στο διαολο?!Πρωτη φορα βλεπει ενα κοριτσι να φερεται ετσι?!

Παυλος:Η φιλη σου?

Στελιος:Α,σωστα!Να σας συστησω!Κοριτσια,ο Στελιος.Στελιο,η Αννα και η Ρια.

Ρια:Χαρηκα!,ειπε και συνεχισε την κουβεντα της με την Λουκια.

Αννα:Χαρηκα!,ειπα κι εγω.

Παυλος:Παρομοιως κοριτσια!Εσυ να φανταστω εισαι αυτη που εχασες στο PlayStation απο τον Στελιο.,ειπε και κοιταξα τον Στελιο.

Αννα:Ο φιλος μας σου τα ειπε λαθος.,ειπα και σκουντηξα τον Στελιο.,Δεν μπορεις να παραδεχτεις ρε μαλακα οτι σε νικησε ενα κοριτσι?!

Παυλος:Ρε μαλακα αληθεια λεει?

Στελιος:Ηταν...ηταν τυχαιο...

Αννα:Αντε γαμησου ρε που ηταν τυχαιο!,ειπα και του εριξα μια ελαφρια στην πλατη.,αν θες ξαναπαιζουμε!

Παυλος:Ναι ρε!Να ερθω κι εγω!

Αννα:Καλα...βλεπουμε.

Στελιος:Το βραδυ θα παμε για ποτο.Οκ?

Αννα:Ενταξει!Τι ωρα και σε ποιο μαγαζι?

Στελιος:Στις 11:30 στο γνωστο μπαρ.

Αννα:Οκ

Η ωρα ειχε παει 8 το βραδυ.

Αννα:Νομιζω οτι πρεπει να φυγουμε..

Ρια:Ναι πρεπει να ετοιμαστω!Παμε γρηγορα!!!,ειπε η Ρια με την εκφραση 'Ειμαι κοριτσι και θα κανω αιωνες να ετοιμαστω'.

Λουκια:Ναι!Μωρο μου παμε δεν θα προλαβω!

Στελιος:Οκ guys!Τα λεμε στις 11:30!

Παυλος:Θα σε δω εκει...,μου ψυθιρισε στο αυτι

Αννα:Μαζεψουυυ!

Μπηκαμε μεσα στο αυτοκινητο και πηγαμε σπιτι.Εβγαλα την κονσολα του PlayStation και εβαλα το FIFA 15 που ειχα αγορασει πριν λιγο καιρο.

Αννα:Ριααα φερε μου τα τσιγαρα μου!

Ρια:Που τα αφησεες?

Αννα:Στο τραπεζακι της εισοδουυυ

Ρια:Και τον αναπτηρααα?

Αννα:Ναιιι!Α ναι φερε μου τα στο πανω δωματιο

Skate & LoveWhere stories live. Discover now