Αννα:Και που θα κοιμηθω εγω?
Παυλος:Μαζι μου
Αννα:Ξεχασε το
Παυλος:Αφου ξερω οτι το θες!
Αννα:Οπα ρε ξερολα!Εγω θελω να κοιμηθω μονη μου.Λεγε λοιπον!
Πηρε μια λυπημενη φατσουλα και προχωρησε.Οχι ρε γαμωτο!Γιατι το κανει αυτο?!
Αννα:Στασου!,ειπα και τον πλησιασα
Γυρισε αποτομα με αποτελεσμα να βρεθουμε προσωπο με προσωπο.
Παυλος:Τι συμβαινει?,ειπε ψυθιριστα ενω η καυτη του ανασα χαϊδευε απαλα το προσωπο μου.
Τον κοιταξα βαθια στα ματια και τον αγκαλιασα.Μαλλον περιμενε να τον φιλησω αλλα μετα απο λιγο ανταπεδωσε στην αγκαλια μου.
Αννα:Λοιπον που θα κοιμηθουμε?
Παυλος:Τι?
Αννα:Αυτο που ακουσες.Αν τολμησεις ομως να κανεις κατι θα σου κοψω τα χερια!
Παυλος:Ευχαριστω!Ευχαριστω!Ευχαριστω!,ειπε και με αγκαλιασε σηκωνοντας με.Δεν καταλαβαινω πως γινεται να εχουμε ακριβως την ιδια αντιδραση οταν ενθουσιαζομαστε!
Οταν με κατεβασε κατω με κοιταξε στα ματια.Κατι με εκανε να σηκωθω στις μυτες των ποδιων μου και να ειμαι στο υψος των χειλιων του.'Οχι οχι!Μην το κανεις Αννα!Θα του δωσεις δικαιωματα!',ελεγα στον εαυτο μου.Πριν καν το καταλαβω ειχε ενωσει τα χειλη μας.Εβαλα τα χερια μου γυρω απο το σβερκο του ενω το φιλι μας συνεχιζοταν.Μα τι κανω?!Εβαλε τα χερια του στη μεση μου.Στην αρχη το φιλι μας ηταν ηρεμο και απαλο ενω στη συνεχεια εγινε εντονο και αγριο.Με εριξε στον καναπε και ηρθε πανω μου.Με φιλουσε στο λαιμο οταν συνειδητοποιησα που το πηγαινε.Ναι ειμαι λιγο αργοστροφη...
Αννα:Σταματα!
Παυλος:Γιατι?,ειπε πανω στο δερμα μου και συνεχισε να με φιλα στο λαιμο.
Αννα:Γιατι ξερω τι θες και δεν ειμαι ετοιμη!,ειπα και τωρα φωναζα.
Παυλος:Σε παρακαλω!
Αννα:ΟΧΙ!,του φωναξα και τον εσπρωξα.Τον εριξα στο πατωμα
Παυλος:Σιγα μωρε!
Αννα:Συγνωμη....αλλα με αναγκασες!
Παυλος:Τι εγινε?Γιατι δεν θες να κανουμε ερωτα?
Αννα:Γιατι εχω περασει πολλα!Εχω περασει πολλα και δεν θελω να επαναληφθουν!
Παυλος:Ισως...θες...να μου...πεις?,ειπε σιγα αλλα ηξερα οτι πραγματικα ηθελε να μαθει τι ειχα.
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...