Γιατι ολοι λενε οτι ειναι μπελας?!Μια χαρα ειναι!Σε λιγο καταλαβα οτι δεν με κρατουσε.Απογοητευτηκα για λιγο αλλα μετα καταλαβα οτι με ακολουθουσε με το δικο του skateboard.
Παυλος:Τι με κοιτας?!
Αννα:Προβλημα?!
Παυλος:Κανενα απολυτος!Απλα προσεχε λιγο που πας...θα πεσεις και θα χτυπησεις και μετα ξεχνα τα μαθηματα.
Αννα:Ε τοτε να προσεχω!,ειπα και γελασα.
Παυλος:Μαλλον εχω μπλεξει με καθυστερημενο!Μονη σου γελας?!
Αννα:Ναι πειραζει?
Παυλος:Καθολου!Μου αρεσει το χαμογελο σου!
Στις λεξεις αυτες κοκκαλωσα με αποτελεσμα να χασω την ισσοροπια μου και να βρεθω στο τσιμεντο.
Αννα:Αουυ!
Αμεσως ο Παυλος κατεβηκε απο τη σανιδα του και ετρεξε κοντα μου.
Παυλος:Ολα ενταξει?Πονας καπου?
Αννα:Λιγο το ποδι μου αλλα ολα κομπλε.
Παυλος:Δεν το διακινδυνευω!Παμε στην νοσοκομα!
Αννα:Καλα ειμαι σου λεω!
Παυλος:Ειπα κατι!,ειπε και με πειρε στα χερια του σε στυλ νυφης.
Λιγο πιο περα ηταν ενα δωματιακι.Μπηκαμε μεσα.
Παυλος:Δαναη,η κοπελα επεσε απο τη σανιδα και ποναει λιγο το ποδι της.Κανε ενα ελεγχο να δεις αν ειναι ολα οκ.
Δαναη (νοσοκομα λογικα):Οκ.Βγες εξω Παυλο να της κανω τις ακτινογραφιες.
Παυλος:Ενταξει.
Βγηκε εξω κι εμεινα στο δωματιακι για να κανω τις εξετασεις.
Παυλος's pov
Βγηκα εξω και ενα χερι με τραβηξε πισω απο το ιατρειο.Ειναι η Εμμα.Η Εμμα ειναι ενα απο τα κοριτσια που εχω πηδηξει.Ομως αυτη το πειρε σοβαρο.
Εμμα:Ποια ειναι αυτη?Και γιατι οταν σε αγκαλιασα με εσπρωξες?
Παυλος:Δεν θα σου δωσω και λογαριασμο!Και μην τολμησεις να την πειραξεις!
Εμμα:Παλι να παιξεις θες?
Παυλος:Ειπα κατι!Μην πεις καμια μαλακια!
Εμμα:Βλεπεις οτι η κοπελα δεν ειναι για σχεσεις!Δεν σε θελει!Νομιζει οτι θα τραβηξει αγορια με το υποτειθεμενο swag της?!
Αννα:Πιστευεις αυτα που λες?!Εγω κοπελια δεν ειμαι σαν καποιες καποιες που προσπαθουν να πιασουν γκομενο.Δεν ξερεις την ιστορια μου!Γι'αυτο χωρις να ξερεις μην μιλας και κατσε στα αυγα σου!Κι αν ηταν ολο το swag μου για να τραβηξω αγορια δεν θα μπορουσα να κανω αυτο τωρα!,ειπα και τραβηξα τον Παυλο φιλοντας τον στα χειλη.
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...