...Αντιο...μια λεξη που κρυβει πονο,στεναχωρια,θλιψη,δακρυα και τοσα που ηθελες να πεις ομως δεν προλαβες...Ωστε ετσι...μονο οταν λες αντιο καταλαβαινεις ποσο χρειαζεσαι τον αλλο...
~~~~Αννα:Αυτο ηταν λοιπον?
Παυλος:Ολα καλα θα πανε...!
Οσο κι αν θελω να πιστευω κατι τετοιο δεν μπορω...απλα δεν μπορω...!Οι δυο μερες περασαν γρηγορα...ειναι βραδυ...ο Παυλος φευγει σε δυο ωρες...αυτο ηταν...πρεπει να το παρω αποφαση...
Αννα:Δεν θα με ξεχασεις...σωστα?
Παυλος:Μωρο μου,πως μπορω να ξεχασω αυτα τα υπεροχα ματακια που με εκαψαν απο την πρωτη στιγμη,αυτο το ζεστο χαμογελο που φωτιζει τη ζωη μου και γενικως πως να ξεχασω την αγαπη μου,τη γυναικα της ζωης μου?
Αννα:Να προσεχεις...,ειπα και τα ματια μου κοκκινιζαν σιγα σιγα απο την πιεση για να μην αφησω τα δακρυα.
Παυλος:Κι εσυ ψυχη μου...,ειπε και αρχισε να κλαιει.
Με τη σειρα μου αφησα ελευθερα τα δακρυα να κυλησουν.Τον κοιταξα στα ματια.Του εδωσα ενα φιλι...μονο ετσι θα καταλαβει οσα θελω να του πω.Οτι τον αγαπω κι ας μην το δειχνω...
Αννα:Παυλο...σε θελω,σ'αγαπω!Θελω να το φωναξω!Να φωναξω οτι ειμαι δικια σου!Εισαι η ζωη μου ολη!Δεν μπορω...δεν μπορω να σε χασω...!Ομως ξερω...Αν αγαπας καποιον,αστον να φυγει.Αν σ'αγαπαει,θα γυρισει πισω.Σωστα αγαπη μου?
Παυλος:Θα γυρισω αστερι μου,και τοτε θα ειμαστε και παλι μαζι!Σ'αγαπω!
Σε λιγο πηγαμε στο αμαξι και φτασαμε στο αεροδρομειο.Πρωτη σταση:Μαϊαμι.Τοσο μακρια!Λενε οτι η αγαπη ξεπερναει την αποσταση ομως...Η φωνη απο το μεγαφωνο ειδοποιησε οτι το αεροπλανο του Παυλου φευγει.
Παυλος:Να προσεχεις
Αννα:Κι εσυ!Μολις φτασεις θελω να με παρεις τηλεφωνο οτι ωρα και να ειναι.
Παυλος:Ενταξει μωρο μου.Αντιο.,ειπε και μ'αγκαλιασε.Ανταπεδωσα στην αγκαλια του
Αννα:Αντιο
Γυρισα σπιτι.Δεν ηθελα να ακουσω κανεναν τωρα.Τωρα ειμαι μονη.Εγω και οι σκεψεις μου.Ξαπλωσα στον καναπε και σε λιγο αποκοιμηθηκα.
Γυρω στις 4 τα ξημερωματα το κινητο μου χτυπησα.Τα ματια μου ανοιξαν αυτοματα και πεταχτηκα απο τον καναπε σαν ελατηριο.Σηκωσα το τηλεφωνο.
Αννα:Ναι?
Παυλος:Μωρο μου!Μου εχεις λειψει!
Αννα:Κι εμενα!Παρα πολυ!Ομως χαιρομαι εξισου πολυ που σε ακουω!
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...