4

514 47 16
                                    

Το επομενο πρωι ξυπνησα με ενα τεραστιο χαμογελο στο προσωπο μου.Πηγα στο μπανιο κι εκανα τα απαραιτητα.Βγηκα και πηγα μπροστα απο την ντουλαπα μου για να δω τι θα φορεσω.Μια φορμα,μια μπλουζα και τα αθλητικα μου.Κατεβηκα κατω και ειδα την Ρια να ειναι στον καναπε με ενα αγορι που δεν το ξερω.

Αννα:Καλημερα....

Ρια:Καλημερα

Αννα:Ο φιλος σου?

Ρια:Απο εδω ο Μαριος,Μαριε η Αννα.

Μαριος:Χαρηκα

Αννα:Επισης...

Ρια:Που θα πας?

Αννα:Να παρω τσιγαρα γιατι μου τελειωσαν

Ρια:Ααα ενταξει...

Βγηκα εξω και πηγα με τα ποδια σε ενα περιπτερο εδω πιο κατω.Στο δρομο συναντησα την αδερφη μου.

Γεωργια:Αννα!

Αννα:Που πας?

Γεωργια:Για καφε.Θα 'ρθεις?

Αννα:Παμε να παρουμε τσιγαρα πρωτα και μετα θα παμε για καφε.

Γεωργια:Ενταξει.Θελω να σου πω και καποια πραγματα...

Αννα:Οκ

Πηγαμε στο περιπτερο και πηρα τα τσιγαρα μου.Μετα πηγαμε σε μια καφετερια εδω κοντα και κατσαμε σε ενα τραπεζι.

Αννα:Λοιπον?Τι ηθελες?

Γεωργια:Μην μπλεξεις μαζι του...

Αννα:Ε?

Γεωργια:Μην μπλεξεις με τον Παυλο.Ειναι κακος μπελας!

Αννα:Γεωργια τι λες τωρα?!Πως σου ηρθε αυτο?!

Γεωργια:Εχθες ησουν πανω του οταν κατεβηκα κατω.Μην κανεις καμια βλακεια γιατι θα το μετανιωσεις...

Αννα:Πρωτον με τον Παυλο ειμαστε φιλοι.Δευτερον δεν υπαρχει καμια περιπτωση να του κατσω οσο κι αν το θελει.

Γεωργια:Καλα...προσεχε ομως...

Αννα:Ναι Γεωργια!

Μιλησαμε για καποια ασχετα θεματα και μετα φυγαμε.Πηγα σπιτι και ο Μαριος ελειπε ενω η Ρια εκλαιγε.

Αννα:Τι εχεις?

Ρια:Ο...ο Μαριος...

Αννα:Τι σου εκανε ο μαλακας!Θα παω να τον γαμησω αναποδα αν σου εκανε κατι!

Ρια:Οχι τιποτα...απλως...

Αννα:Απλως τι?

Ρια:Ε ναι...μου αρεσει....αλλα...αλλα αυτος θελει να γνωρισει εσενα...

Skate & LoveWhere stories live. Discover now