Μετα απο πολυ ωρα τελειωσαμε.
Παυλος:Μωρο μου να κατσουμε να δουμε καμια ταινια?
Αννα:Αμε!,ειπα.
Παυλος:Ποια να βαλω?,ειπε και ανοιξε το laptop.
Αννα:Εμμ..."Η γυναικα με τα μαυρα 2"?
Παυλος:Οκ!,ειπε και αρχισε να ψαχνει.
Το τηλεφωνο μου εκανε εναν ηχο.Εχω μηνυμα.Ανοιγω το τηλεφωνο.
Παυλος:Ποιος ειναι και τι θελει?
Αννα:Αχ Παυλο,να χαρεις,δεν θελω ανακρισεις!,ειπα κι ανοιξα το μηνυμα.
Ρια:
Χευ sis!Θα μεινω στου Μαριου αποψε...αυριο θα ερθω πρωι πρωι να υποδεχτω την Γεωργια.Υποσχομαι!
Αννα
Ω καταλβα!Εσενα κοριτσι μου το "πρωι πρωι" σου ειναι μετα τις 11:30...τελος παντων...Θα τα πουμε αυριο.Εγω θα μεινω εδω με τον Παυλο.Να προσεχεις!
Ρια
Καλο βολι πες του Παυλου!Χιχιχι!
Αννα
Μια ζωη καθυστερημενο θα εισαι!Κλεινω τωρα γιατι θα δουμε ταινια...
Ρια
Οκ...καλο βραδυ sis! :*
Παυλος:Θα μου πεις ποιος ηταν?
Αννα:Ωχουυ βρε Παυλο!Η Ρια ηταν!Παρε να δεις αν δεν με πιστευεις!
Πηρε το κινητο στα χερια του κι αρχισε να διαβαζει τη συζητηση.Καποια στιγμη χαμογελασε.
Αννα:Συμβαινει κατι?
Παυλος:Καλο βολι?Τσ τσ τσ τσ πονηρα πραγματα!,ειπε και χαμογελασε.
Αννα:Χαχαχα!Εισαι το καλυτερο αγορακι που υπαρχει!
Παυλος:Μαλον δεν με ξερεις καλα.Εγω δεν ειμαι αγορακι!,ειπε και με κολλησε πανω του.
Αννα:Αληθεια?,του ειπα με την πιο σεξυ φωνη που μπορεσα να κανω.
Παυλος:Ω γαμωτο Αννα!Ποσο με τρελαινεις!Ποσο θελω να βρεθω μεσα σου εστω ενα δευτερολεπτο!,ειπε και με χουφτωσε.
Αννα:Παυλο...
Παυλος:Ναι?,ειπε και πηρε μια βαθια ανασα,σαν να προσπαθουσε να συγκρατηθει.
Αννα:Σ'αγαπω!
Παυλος:Κι εγω κοριτσακι μου σ'αγαπω!Οποτε εισαι ετοιμη να μου το πεις!Εγω θα περιμενω!,ειπε και με αγκαλιασε.
Ξαφνικα κατι αρχισε να με πιεζει στην περιοχη μου.
Αννα:Εμμ...Παυλο...ισως πρεπει να ηρεμησεις τον φιλο σου εκει κατω...,του ειπα και κοκκινησε.
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...