Παυλος's pov
-Σε πεντε μερες ειναι τα γενεθλια της-,σκεφτηκα.-Θα της κανω εκπληξη!
Το τηλεφωνο μου χτυπησε.Ειναι η Γεωργια.
Παυλος:Μωρο μου παω εξω να απαντησω στο τηλεφωνο.,της λεω και κατεβαινω κατω.Βγαινω εξω και καθομαι στο τραπεζακι που εχουμε εξω.
Παυλος:Παρακαλω?
Γεωργια: Παυλο θελω να βρεθουμε...υπαρχουν πραγματα που δεν ξερεις...ουτε εσυ ουτε η Αννα...
Παυλος:Τι συμβαινει?
Γεωργια: Σε μια ωρα στην γνωστη καφετερια...μονος σου
Παυλος:Ενταξ...,πηγα να πω αλλα μου το εκλεισε στη μουρη.
Τι ειναι τοσο σημαντικο?!Εκατσα λιγο εκει και προσπαθησα να σκεφτω.Στο απεναντι πεζοδρομιο ηταν δυο κοριτσια.
Κοριτσια:Χευυ ομορφε!,φωναζαν και χαιρετουσαν.
Παυλος:Τι θελετε γαμωτο?!,ειπα και αγριεψα.Δεν φορουσα μπλουζα και φαινοντουσαν πολλα απο τα tattoos μου.
Κατι ψυθιρισαν κι εφυγαν.Μπηκα μεσα και ανεβηκα πανω.Δεν μιλησα και πηγα προς την ντουλαπα για να βρω τι θα φορεσω.Πηρα ενα ανοιχτοχρωμο -προς ασπρο- τζιν με σκισιματα και ενα λευκο T-shirt και ενα αλλο μποξερακι.Εβγαλα το παντελονι κι εμεινα με το μποξερακι.Την κοιταξα και κατεβασα και αυτο.Εβαλα το αλλο.
Αννα:Εεεμ...πας καπου?
Παυλος:Ναι εχω προπονηση και θα με δει ενας κριτης απο την Αμερικη.,ειπα.Σιχαινομαι που λεω ψεματα.
Αννα:Να ερθω κι εγω!
Παυλος:Οχι!
Αννα:Γιατι?
Παυλος:Ετσι...δεν πρεπει...,ειπα αποτομα.
Φορεσα και τα παπουτσια μου και κατεβηκα κατω.Η καφετερια ηταν κοντα κι ετσι περπατησα μεχρι εκει.Πηγα κι εκατσα σε ενα τραπεζι και περιμενα την Γεωργια.Σε λιγο η πορτα ανοιξε και μεσα μπηκε εκεινη.Φαινοταν λιγο αγχωμενη.
Παυλος:Γεια.
Γεωργια:Γεια...
Παυλος:Θα μου πεις τι συμβαινει?
Γεωργια:Λοιπον -ειπε κι εκατσε- υπαρχει κατι που δεν ξερετε...η Αννα ειναι υιοθετημενη.
Παυλος:Μαλιστα...κι εγω τι φταιω?
Γεωργια:Η κανονικη της οικογενεια...εισαι εσυ και οι γονεις σου...
Παυλος: :O
Γεωργια:Ναι...
Παυλος:Κι εσυ?
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...