Ομως η αδερφη μου;;Που ειναι;;;
Αννα:Παυλο η Γεωργια;;
Παυλος:Μπορει να εχει δουλεια!Θα το δει ως το βραδυ σιγουρα!!,ειπε καθησυχαστικα.
Αννα:Ενταξει...,λεω και πηγαινουμε στο κρεβατι
[...]
Το απογευμα ειπαμε στα παιδια να ερθουν σπιτι για ταινια.Πηγαμε σουπερ μαρκετ και πηραμε μπυρες και πατατακια.Πηραμε και 5 πιτσες.Νοικιασαμε ταινια και πηγαμε ξανα σπιτι.Βαλαμε τις μπυρες,τις πιτσες και τα πατατακια στο τραπεζακι μπροστα απο τη μεγαλη οθονη που θα βλεπαμε την ταινια.
Πηγα κι αλλαξα.Φορεσα ενα μαυρο κολλαν με μια γκρι φουτερ του Παυλου που εγραφε πανω με μαυρα γραμματα 'BULLDOGS' μαζι με τα γκρι σταρακια.
Παυλος:Εεε η μπλουζα μου!,λεει και χαμογελαει.
Του εβγαλα τη γλωσσα και τον παρατηρησα καλυτερα.Μαυρη κοντομανικη μπλουζα (τον σκοτωνω ανετα γιατι κανει ψοφοκρυο) και σκουρο τζιν-βρακα μαζι με super star.Φοραει ενα τελειο αρωμα και τα μαλλια του ειναι ανακατεμενα.
Αννα:Κουκλος!,μου ξεφευγει.
Παυλος:Μμμ...,μουρμουριζει και με πλησιαζει.
Με φιλαειε παθος και βαζει τα χερια του κατω απο την μπλουζα μου (του).
Παυλος:Κοιταξε...Μπορει να ειναι δικη μου η μπλουζα αλλα αυτη την στιγμη την θελω σκισμενη!,λεςι και αναστεναζω
Αννα:Παυλο οχι...
[Ντιιιιιν ντοοοοον]
Αννα:Ουφ!,λεω και γελαω ενω μου ριχνει ενα δολοφονικο βλεμμα
Ανοιγουμε και μπαινει μεσα το τσουρμο.Στελιος,Λουκια,Ελπιδα,Ρια.Γεωργια αφαντη!Ξανα!Μπαινουν μεσα και στρωνονται στον καναπε.Βαζουμε την ταινια και αρχιζουμε τις μπυρες.Καταβροχθιζουμε τα πατατακια και τις μπυρες.
Στελιος:Αληθεια ή θαρρος.,λεει και συμφωνουμε ολοι
Καθομαστε σε ενα κυκλο.Φερνουμε τα απαραιτητα που θα μας χρειαστουν.Ουισκι,βοτκα,μερεντα,ξυδι,λεμονι κτλ.
Ξεκινα η Ρια στην Ελπιδα.
Ρια:Πιες ενα ποτηρι ξυδι με λεμονι και ζαχαρη.
Το κανει.Σειρα εχει η Ελπιδα στον Παυλο.
Ελπιδα:Πιες απο το μπουκαλι με το ουισκι οσο πιο πολυ μπορεις.,λεει
Πινει λιγο παραπανω απο το μισο και τον βλεπω να κανει κατι περιεργα με τα ματια του.
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...