7

386 45 10
                                    

Μετα απο λιγο τα παιδια κατεβηκαν κατω.

Στελιος:Τι θα κανουμε τωρα?

Παυλος:Θα τον βρουμε!

Ρια:Και πως θα γινει αυτο?

Παυλος:Θα το δουμε αργοτερα...

Λουκια:Παιδια τι λετε να πηγαινουμε εμεις να αφησουμε τον Παυλο και την Αννα για λιγο μονους?

Ρια:Ναι παμε!

Στελιος:Ενταξει.

Εφυγαν και εμεινα μονη με τον Παυλο.Πηγαμε στον καναπε και με πειρε αγκαλια.

Παυλος:Σ'αγαπω και δεν θελω να φοβασαι!Οσο ειμαι εγω μαζι σου δεν θα παθεις τιποτα!

Εγω ημουν βυθισμενη στις σκεψεις μου και δεν μιλουσα.

Παυλος's pov

Την κοιτουσα αλλα εκεινη εβλεπε την κλειστη τηλεοραση.Εχει σοκαριστει απο το θεμα αυτο.Θελω πολυ να με δεχτει,να ξερω οτι ειναι επισημα δικη μου.Κι αν δεν θελει να της κανω ερωτα δεν εχω κανενα απολυτος προβλημα.Θελω να την προστατευσω γιατι εχει περασει πολλα.Ειναι κριμα,εχει πολλα ψυχολογικα που προσπαθει να τα κρυψει,αλλα μπορουν να την οδηγησουν στο να κανει τρελα πραγματα που θα βλαψουν τον εαυτο της.

Αννα:Ξερω πως θα τον βρουμε!Αρχιζω να θυμαμαι!,ειπε και ελαμψε

Παυλος:Τι θυμασαι αγαπ...εννοω Αννα?

Αννα:Ο πατερας μου,οταν κερδισαμε το δικαστηριο,μου ειχε πει τα εξης λογια: Θα σε κυνηγησω!Εσενα και τους γυρω σου!Να εχεις το νου σου!

Παυλος:Ειπε αυτα τα λογια σε ενα 14χρονο κοριτσι?Τι ανθρωπος!Τελος παντων...τι πιστευεις οτι εννοουσε με αυτο?

Αννα:Πρωτα βιασε εμενα και τωρα τη Ρια.Οπως ειπα,την Ρια δεν την ηξερε οταν εγινε το συμβαν αυτο.Αρα αυτο σημαινει οτι με καποιο τροπο μας κατασκοπευει.Πιστευω οτι η επομενη θα ειναι η Λουκια!

Παυλος:Και τι θα κανουμε γι'αυτο?

Αννα:Για να τον πιασουμε μπορει να βαλουμε σε κινδυνο καποιο προσωπο...

Παυλος:Δηλαδη?

Αννα:Αν το επομενο θυμα του ειναι η Λουκια πρεπει να ειμαστε προετοιμασμενοι.Αν γινει η Λουκια δολωμα θα εχουμε εχουμε αποδειξεις!Ομως μπορει να κινδυνεψει!Εκτος κι αν ακολουθησουμε κατα γραμμα το σχεδιο που εχω σκεφτει!

Παυλος:Πρεπει ομως να δεχτει και η Λουκια!

Αννα:Σωστο κι αυτο!Αν δεν δεχτει,δεν θα μπορεσουμε να τον πιασουμε και να τον δωσουμε στη αστυνομια!

Skate & LoveWhere stories live. Discover now