Αντιο σπιτι...
Μπηκαμε στο αμαξι και ξεκινησαμε το δρομο για το σπιτι μας.
Το σπιτι του ηταν λιγο μακρια απο το δικο μου κι ετσι αργησαμε λιγο.Οταν φτασαμε κατεβασαμε τις κουτες με τα πραγματα μου και τα τακτοποιησαμε.Μολις τελειωσαμε πηγαμε στο δικο του playroom.Το σπιτι του ειναι υπεροχο!Ειναι τεραστιο,εχει playroom και στην πισω αυλη εχει πιστα για skate!!Απο τις σκεψεις του με εβγαλε η φωνη του.
Παυλος:Τι παιχνιδι θες να παιξουμε?
Αννα:Μμμμμ....κατι εχω στο μυαλο μου...,ειπα με ενα πονηρο βλεμμα.
Παυλος:Με αναβεις κοριτσαρα μου!
Αννα:Παυλο!Που πηγε ο νους σου παλι;!Εγω εννοουσα να παιξουμε FIFA!
Παυλος:Αααα....κριμα....
Αννα:Οχι λυπημενη φατσουλα!Μονο χαρουμενη!,ειπα και προσπαθησα να κανω το στομα του χαμογελο με τα δακτυλα μου.
Παυλος:Ενταξει...
Κι ετσι αρχισαμε το παιχνιδι...
Μετα απο ποοολυυυ ωρα ( :D ) τελειωσαμε και ειπαμε να παμε να φαμε κρεπες.
Πηγα στην ντουλαπα μου και... oh,fuck!Εχω παρει καταλαθος καποια ρουχα της Ριας!Να δω τι ειναι...Μια φουστα ψηλομεση μαζι με ενα κοντο μπλουζακι σε ροζ αποχρωσεις...μαλιστα!
Φορεσα αυτα.Τα ρουχα της Ριας.Πρεπει να ειμαι σκατα!Δεν μπορω να βγω ετσι εξω...αλλα ακουσω και τη γνωμη του Παυλου...
Εκανα τα μαλλια μου μπουκλες και φορεσα κατι σανδαλια που δεν εχω φορεσει ποτε.Φορεσα μια ροζ ζακετα απο πανω και ναι!Εβαλα μασκαρα,μολυβι (παραλιγο να βγαλω τα ματια μου) και κραγιον!!!
Κατεβηκα κατω και ο Παυλος με περιμενε στον καναπε.Με κοιταξε και ειχε ενα στομα τετοιο ·ο·
Αννα:Πως...σου φαινομαι?,ειπα δυστακτικα.
Παυλος:Εισαι...
Αννα:Καταλαβα χαλια!Παω να αλλαξω...,ειπα και πηγα να ανεβω την σκαλα.
Παυλος:Οχι!Εισαι υπεροχη!
Αννα:Α-Αληθεια μου λες?
Παυλος:Ναι βρε κοριτσακι μου!,ειπε και με αγκαλιασε.
Αννα:Ωραια παμε τωρα!Θελω κρεπααα!
Παυλος:Ναι σωστα!
Πηγαμε στο αυτοκινητο.
Παυλος:Ετοιμη?Μετα σου εχω και μια εκπληξη...
Αννα:Παμε!
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...