Πηγαμε προς το δωματιο και ανοιξα την πορτα.Μπροστα μου βρισκεται η Λουκια.Μα τι στο?!
Αννα:Λουκια?Μας κατασκοπευεις?
Λουκια:Αννα δεν...δεν ειναι αυτο που νομιζεις!
Παυλος:Και τι ειναι?!,ειπε φωναζοντας απο τα νευρα του ενω εχει γινει κατακοκκινος.
Λουκια:Ενταξει...υπαρχουν καποια πραγματα που δεν ξερετε για μενα.Ουτε εσεις αλλα ουτε και ο Στελιος...,ειπε και χαμηλωσε το κεφαλι.
Παυλος:Νομιζω οτι πρεπει να τα μαθουμε!,συνεχισε φωναζοντας.
Αννα:Παυλο!Παψε!,ειπα και του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο.Αμεσως ηρεμησε.
Λουκια:Αννα ισως πρεπει να παρουμε τηλεφωνο τον Στελιο...παρολο που εχω το προαισθημα οτι μολις μαθει την αληθεια θα με χωρισει.,ειπε και πατησε τα κλαματα.
Παυλος:Θα τον παρω εγω τηλεφωνο.Πηγαινετε εσεις στον καναπε.
Πηγαμε κατω και περιμεναμε τον Παυλο και τον Στελιο.Η Λουκια εκλαιγε,μαλλον σκεφτοταν οτι θα τη χωρισει ο Στελιος.Εγω,παλι,βυθισμενη στις δικες μου σκεψεις...γιατι μπορει να μας κατασκοπευε η Λουκια.Ειναι φανερο οτι το κανει για τον πατερα μου.Αλλα για πιο λογο?Την θεωρουσα φιλη μου *Φιλες φιδια* σκεφτηκα.Αλλα δεν μπορει!Θα υπαρχει μια εξηγηση για ολο αυτο!
Μετα απο δεκα λεπτα το κουδουνι χτυπησε και η Λουκια εχωσε τη μουρη της αναμεσα στα γονατα της.Ηταν ο Στελιος και η Ρια που,απ'οτι μας ειπαν συναντηθηκαν στην πορτα.Η Ρια ειχε παει για τρεξημο.Ωραια τωρα ειμαστε ολοι μαζι...
Στελιος:Μωρο μου?Τι εχεις?,ετρεξε κοντα της.
Λουκια:Σου εχω κρυψει πολλα!Μην με πλησιαζεις!Αν αυτο θες τωρα μετα θα το μετανιωσεις!,ειπε και συνεχισε να κλαιει.
Ο Στελιος δεν μιλησε και εκατσε διπλα της.Θεση πηρε και η Ρια στην πολυθρονα.Εγω εκατσα στην αγκαλια του Παυλου και περιμεναμε να αρχισει η Λουκια.
Αννα:Λοιπον?
Λουκια:Τον πατερα σου Αννα τον ηξερα πριν καν σε βιασει!Δεν ηξερα οτι ειχε σκοπο να κανει κατι τετοιο.Εβγαινε με τη μαμα μου ενω ηταν παντρεμενος με τη μαμα σου.Οταν σε βιασε,εσεις του κανατε μυνηση κιι η μαμα σου τον χωρισε.Αυτος βρηκε ευκαιρια και εκανε σχεση με τη μαμα μου.Ηξερα τι σου ειχε κανει και παντα φοβομουν.Ενα βραδυ με απειλησε.Στελιο,οταν με απειλησε ειχαμε σχεση.Μου ειπε οτι για να μην μου κανει κακο θα πρεπει να βρω πληροφοριες για την Αννα.Εκανα αυτο που μου ειπε.Μετα γιναμε φιλες.Πραγματικα δεν ηθελα να κανω κακο σε κανεναν.Μου ειχε πει οτι αν πω σε κανεναν οτι με απειλει θα κανει κακο και σε εμενα αλλα και στη μαμα μου.Ο πατερας μου εχει πεθανει κι ετσι ολη η αγαπη μου επεσε σε αυτην.Συγνωμη για ολα...,ειπε κι αρχισε να κλαιει.
YOU ARE READING
Skate & Love
Teen FictionΑννα:Το 'κακο' κοριτσι.Καπνιζει,βριζει,πινει,γουσταρει τα parties. Παυλος:Λιγο πιο χαμηλων τονων αγορι.Ιδιες συνηθειες αλλα οχι τοσο εντονες στην καθημερινοτητα του. Στελιος:Κολλητος και των δυο και ο ανθρωπος που γνωρισε την Αννα στον Παυλο. Αννα κ...