Karen
Kluci mě přivítali šťastné zpátky, i když mi Dean řekl, že jsem měla radši zůstat s Hailey. Samozřejmě, že jsem tam chtěla zůstat, ale Justin je otcem mého dítěte. A jak sám řekl, chce mě někam pozvat. Takže to možná znamená zlepšení našeho vztahu, i když žádný vlastně není.
Došla jsem nahoru, do pokoje Justina (vlastně i mého pokoje) a lehla si na postel.
Líbila se mi ta představa, že tady jednou pobíhat naše dítě. Chci říct, nikdy jsem nepřemýšlela, že bych měla dítě v 18, ale teď se mi to líbí, i když je otcem Justin. A kdo ví, možná bude skvělý otec.
Někdo zaklepal a poté vešel dovnitř. Překvapilo mě, když jsem uviděla Justina. Lehl si vedle mě a chytil mě za ruku.
Překvapeně jsem se na něj podívala.
Otočil hlavu mým směrem a přetočil se se na bok. Chvíli jsme se na sebe jenom dívali. Pak chytil mojí bradu mezi palec a ukazováček.
"Polib mě," řekla jsem najednou. Usmál se a pak to udělal. Políbil mě. Bylo to neuvěřitelné a bylo to naprosto jiné, než jakýkoliv polibek, který jsme spolu zažili. Vždycky to bylo jenom o tom, že jsme se navzájem přitahovali. Ale tentokrát...přišlo mi to plné emocí. Skutečných emocí, které cítíme nebo, které nás tíží.
Pustil mou bradu a ruku přemístil na můj zadek, který mi po chvilce zmáčkl. Přišlo mi, jakoby mezi námi stoupala vášeň.
A pak se to pokazilo, když někdo vešel do pokoje. Odtáhli jsme se od sebe.
"Oh, um, já, už nic," řekl zmateně Dylan a odešel pryč. Zasmála jsem se, ale Justin vypadal naštvaně. Nenávidím jeho změny nálad.
"Uklidni se," zašeptala jsem. "Jsi strašně náladový a-," přerušil mě tím, že mě znovu políbil. Samozřejmě, že jsem spolupracovala.
Ale pak znovu někdo přišel do pokoje. Tentokrát Dean.
"Um, Justine, je tady Gemma," řekl a sledoval Justina. Také jsem se na Justina podívala. Zatínal pěsti a vypadal, že brzo vybuchne.
"Co chce?" řekl podrážděně a vstal z postele.
"Nevím, ale chce s tebou mluvit." Jakmile to dořekl, ihned opustil místnost.
"Kdo je Gemma?" zeptala jsem se, i když jsem věděla, že to Justina může rozčílit.
"Moje ex," odpověděl.
Překvapilo mě to. Čekala jsem, že to bude nějaká holka, se kterou spal a nic víc. Nečekala jsem, že měl někdy vztah. Ale bylo pro mě dost překvapující, že je jeho ex tady.
"Půjdu tam," řekl a poté, co se pořádně nadechl, odešel pryč.
Chvíli jsem seděla sama v pokoji, ale zvědavost mě přemohla. Vstala jsem a pomalu se vydala do obýváku, kde jsem slyšela Justinův hlas a její hlas. Už podle hlasu na mě nepůsobila zrovna mile. Když jsem vešla do obýváku, celou si mě prohlédla a já jí. Měla vlnité vlasy, byla tak středně vysoká a hrozně hubená.
"A to má být jako kdo?" vykřikla naštvaně.
"Gemmo, to je moje...," odmlčel se na chvilku. "um, kamarádka Karen. Karen, tohle je Gemma."
Podala jsem jí ruku, na kterou se jenom pohrdavě a arogantně podívala. Ruku jsem stáhla zpátky a sklopila hlavu.
"Nicméně, jak jsem ti říkala, zlato." Její oslovení mě donutilo zvednout hlavu a sledovat jejich rozhovor. Udělala pár kroků dopředu a rukou mu přejížděla po hrudi. Nic nedělal, jenom si jí prohlížel. "Napadlo mě, že jsme se dlouho neviděli, takže souhlasíš s mým plánem?" Přikývl.
Co? Jaký plán? Proč jsem sem nepřišla dřív?
"Karen, jmenuješ se tak?" Přikývla jsem. "Proč si vlastně tady?" Co mám říct? Pochybuji, že si Justin přeje, aby se někdo dozvěděl, že bude otcem.
"To není tvoje věc," řekl naštvaně Justin.
"Jsme přátelé," odpověděla jsem, a tak trochu narážela na to, jak mě nazval Justin.
Nejsme jenom přátelé, čekám naše dítě.
"Jsi naivní, Karen," řekla se smíchem ta vychrtlá kráva alias Gemma. Nenávidím jí.
"Oh, já jsem naivní? Tak proč jsi potom tady?" Tentokrát jsem se zasmála já.
Přestála se usmívat a zabijácky se na mě podívala. Přešla ke mě.
"Kvůli něčemu, co ty mu nikdy nedáš. Dobrý sex," zašeptala.
"Pa, zlato," mrkla na Justina a odešla. Mrcha jedna.
"Takže ten plán se týká sexu?" zeptala jsem se, když jsem si všimla, že se usmívá jako idiot.
"To není tvoje věc, nemyslíš?"
"Oh, není to moje věc? A myslíš vůbec někdy na naše dítě? Uvědomuješ si, že jsem se sem vrátila jenom kvůli němu? Nebo sis myslel, že jsem tady kvůli tobě?"
"Já myslím, že jde o něco jiného," začal pomalu. "Vadí ti, že bych trávil čas s jinou, protože v té tvé malé naivní hlavičce, jsem tvůj princ."
"V té mojí malé naivní hlavičce, jsi pro mě ubožák, nic víc. A dneska budu spát radši na gauči, než s tebou," vykřikla jsem naštvaně.
Nic neřekl.
***
Už pár hodin se na tom nepohodlném gauči převaluji. Nedá se tady spát.
Po několika minutách přemýšlení jsem se rozhodla, že půjdu za Justinem. Potichu jsem se vydala nahoru a opatrně otevřela dveře.
"Karen?" zašeptal potichu Justin.
"Ano?"
Šla jsem k posteli a lehla si. Justin si kolem mě obmotal ruku a já si lehla na jeho hruď.
"Dobrou, zlato," řekl.
Nahoře je gif Gemmy:)
Názory na část?