1.3

369 32 1
                                    

02.16

Genç kız aklına gelen ani kararla uygulamaya girdi ve profil resmini değiştirip yazmaya başladı.

@urnotzy: adım hye su

@urnotzy: Park Hye Su

@urnotzy: 21 yaşındayım,

@urnotzy: tüm hayatım bundan ibaret.

@urnotzy: Hyprit Sendromundan muzdaribim. Böyle bir hastalık olduğunu bile bilmiyor olmalısın.

@urnotzy: Dünyada bu hastalığa sahip kişi sayısı bir elin parmak sayısını geçmez. Bunlardan hayatta kalan tek kişi benim.

@urnotzy: On üç yıl önce teşhis konuldu. Tedavisi var ancak olumlu sonuç şansı 100/00.1

Hye Su dolu gözleriyle gülümsedi.

Kalbi ritimsizdi ve vücudu yorgundu. Henüz hastalığın adı bile yoktu. Bu hastalığa 1891'de ilk teşhisi koyan Gary Hyprit'in adını vermişlerdi. Araştırmalar devam etsede kesin bir sonuç görülmemişti şimdiye kadar.

Hye Su daha fazla doktor görmeyi istemiyordu. O, denek değildi.

Hücreleri yavaşça zayıflıyordu, çok yavaş. Hye Su' bilinç kaybı yaşıyordu ve ciğerleri rahat nefes almasına izin vemiyordu. Hastalığın beyni ile ne ilgisi olduğu bilinmiyordu ama Hye Su'da görülen tepkiler tek bir yeri gösteriyordu.

Hye Su, yorulmuştu. Üzgündü ve canı yanıyordu.

Son üç yıldır aşık olduğu adamı sık sık unutması kalbini acıtıyordu. Hafızam geri gelmezse, diye düşünüyordu günlerce. Hastalık onu yavaş yavaş içine çekiyordu. Alıkoyuyordu.

@littleprince: Hye Su.

@urnotzy: Bir de aşık olduğum adam vardı. Hatırlıyor musun? 

@urnotzy: ulaşılmazım, ulaşılmaz olduğu kadar vazgeçilmezim.

@urnorzy: Zhang

@urnotzy: Yi

@urnotzy: Xing

@urnotzy: Son dört yıldır ruhumun acı çekmesine dayanma sebebim.

@urnotzy: Hastalığım nedeniyle sık sık geçici hafıza kaybı yaşıyorum ve bunun ne kadar acı verici olduğunu, dayanağını unutmanın ne kadar acı verici olduğunu, inan tahmin bile edemezsin.

@littleprince: Hye Su. Bunları bana anlatmanı istemedim. Neden kendine işkence ediyorsun 

@urnotzy: işkence mi? ciddi olamazsın. Bu işkence değil. bu acı olan gerçek.

@littleprince: sormak istediğim bir şey var.

@littleprince: uzun zamandır bahsettiğin kişi.

@littleprince: gerçekten o muydu?

@urnotzy: bununla ilgili bir sorunun mu var?

@littleprince: ah hayır. hayır ben sadece,

@littleprince: Özür dilerim, Hye Su.

@urnotzy: ne için özür diliyosun?

@littleprince: Ben gerçekten çok üzgünüm Hye Su. Beni yalnız bırakmayacağına söz verir misin?

@urnotzy: neler oluyor?

@urnotzy: Kim Jinwoo.

@littleprince: Üzgünüm. Lütfen beni yalnız bırakma. 

03.02

lunatic // lay // ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin