3.

4.9K 176 14
                                    

Ik werd wakker en zag dat die hoer tegenover mij sliep. Ze sliep met der mond open dus ik maakte stiekem een foto. Voor het geval dat ze me voorschut zet want zo'n type is ze wel. Ik liep naar beneden en ik zag alleen Rayan om de bank zitten. Dus ik wou weer naar boven lopen. "KOM DAN NAAR BENEDEN AAP" riep hij vanuit de woonkamer. Ik liep zuchtend naar beneden en nam 20000 km plaats naast hem. Ik schaamde me want ik zat ik een kort broekje en een hemd. "Hoezo wou je weer naar boven lopen" zei hij met een gehandicapt gezicht. Hij is echt grappig. "Uh.. Nee niks" . "Yallah gaan we de buurt verkennen?" Zei hij blij. "Nu?" Zei ik terwijl ik keek op m'n telefoon hoe laat het is. "Ja nu!" . "Okeeee" zei ik onzeker. Ik wou naar boven lopen om wat anders aan te doen. " NEE GEEN TIJD OM OMTEKLEDEN A SAH" riep hij. Ik liep weer naar hem en zuchte en we liepen uit de deur. Daar liepen we dan samen.. Totdat er een hond achter Rayan kwam rennen ik ging HELEMAAL stuk"FOEIIIIIII" hoorde je hem nog roepen ik ging het filmen. Ik pakte stenen en gooide het op die hond en toen ging die hond weg. Hij kwam aanrennen "PFFF ****** HONDEN" zei hij buitenadem. "AHAHAHAH" . We liepen even door richting een pleintje, allemaal rotzooi was er op de grond. Er kwamen 2jongens richting ons lopen.

Ik voelde wat in m'n buik.. Ik voelde dat ik rood werd dus ik keek weg. Ik voelde ogen branden en im draaide me weer om. "Ewa strijderss" zei Rayan. "Yo broertje" oh dus ook Nederlanders! De andere was nogal stil .. Hij was wel echt de mooiste. Hij keek zo smooth..
Totdat er een meisje kwam aanlopen. Ik herkende der stem ergens van.. Ohja ze sliep vandaag bij me. Ze liep naar Rayan toe en zoende hem vol. Ik kreeg weer n steek. Ze liep naar die stille jongen toe en gaf n knuffel... Zelfs dat gaf ook een steek. Huh vind ik ze allebei leuk ofzo !? Ik zag dat die stille jongen keek naar me .. Ik keek ook want oogcontact met hem wil iedereen. Hij keek gelijk weg toen ik keek. Dus ik keek ook weg. "Zozo ben je verliefd Mimoun?" Vroeg die andere jongen. "Hou je bek man" zei hij lachend. YESSSS HIJ IS NEDERLANDDSSS OEHOEHOEHOEHHHHH FISSAA!
En nu weet ik zijn naam ook! 'Mimoun' prachtig. "Rayan , kan je der nummer fixen voor Mimoun aub.. Hij dagdroomd nu al." Zei die jongen terwijl hij een schouderklopje gaf aan Mimoun. "Komt goed broer" . "Gaan we maar Souraya?" Ik hoord het niet eens ik staarde zo erg naar Mimoun. "WOW JIJ BENT IN DE WOLKEN" zei hij hard. "HAHAHAH OMG. Ja kom we gaan" zei ik snel. Ik keek achterom en hij keek achterom. Zo verliet ik hem.. Hoe kon ik hem verlaten!? Het liefst was ik nu nog steeds bij hem.

"Je vind hem wel leuk" .

"Ahahahah kan ik je vertrouwen?" Zei ik terwijl ik keek naar m'n schoenen.

"Mij?! TUURLIJK" zei hij terwijl hij stil stond.

"Okay.. Ik weet niet of ik hem leuk vind.. Maar ik vind m wel aantrekkelijk

"Oh.." Ik zag dat z'n blik veranderden. "Wat is er Rayan?" Vroeg ik bezorgd..
" Ik...i..ik vond je.. Aantrekkelijk al toen je binnen kwam" zei hij met een verdrietige blik. "Oh maar.." .
"Geen een maar helpt.. Kom we gaan naar huis" zei hij sip. Het was de hele wandeling stil. Hij deed de deur open en ik liep rechtstreeks naar m'n kamer.

Wist ik veel.. Dat hij me leuk vond? Met 10000 vragen in m'n hoofd val ik in slaap..

Ik werd wakker en keek op m'n telefoon hoe laat het is het was al ' 23:48' . Ik kreeg n appje van een onbekend nummer..

*: Hallo.
Ik: Hoi? wie ben jij ?
*: Die jongen van het park..
ik: Ohhh heyhey ! 🙋🏼
Mimoun: Alles goed?
PRAAT OVER ONZE TOEKOMST MET JE ALLES GOED !?
Ik: Alhamdouillah met jouw ?
Mimoun: Ook, je bent wel echt mooi.
Ik: Jij ook 😳.
Mimoun: 💞💞.
Ik: Alleen..
Mimoun: Alleen ?
Ik: Rayan vind me ook leuk ..
Mimoun: Ohh.. ****** mann.
Ik: Maar.. Ik vind jouw leuk hoor Mimoun: Really ?
Ik: Really !
Ik: Maar ik moet gaan ik ben echt moe.
Mimoun: Goodnight prinses💏.
Ik: Goodnight prinss ❤️.

Ik was moe en ging maar slapen ..

Vakantieliefde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu