Rayan.. Wat doet hij hier? Hij komt aanlopen.. "Yooo broertje" zei hij tegen Mimoun, mij keek hij maar vies aan. "Ewa" zei hij droog. Mimoun pakte m'n hand vast en we liepen weg .. Hij was zeker bang dat Rayan wat bij me zou doen ofzo. Ik hield de hand van Mimoun weg en ik liep naar Rayan... Hij zat daar.. Op een bankje alleen. Rayan keek naar me terwijl ik naar m toe liep. "Rayan?" . "Ja Souraya?" Zei hij terwijl hij weg keek. "Mag ik erbij zitten?" . "Uhu" zei hij terwijl hij opschuifde. Ik keek m aan. Hij keek mij aan. "Rayan.. Echt so.." Hij onderbrak me. "Sorry? Hoezo" zei hij doodnormaal. "Omda" hij onderbrak me.. "Omdat ik je leuk VOND?" . Hmm vond dus.. Oke dan ga ik maar weer terug naar Mimoun.. Het was te proberen. "Fijne dag nog verder Rayan" zei ik en liep weg. Weer terug naar Mimoun. "Wat deed je bij Rayan?!" Vroeg hij boos. "JA HALLO HET IS M'N NEEF" zei ik harder. "Oh.. Wist ik niet" zei die zachter.
"Ik hou van je Souraya" .
"Ik hou ook van jouw Mimoun" .
"Ik ga weer doeii" zei ik terwijl ik weg wou lopen maar hij hield me tegen.
"Niet voordat ik een knuffel of een kusje heb gekregen". Zei hij met z'n mooie glimlach. Ik zag dat Rayan keek. Dus ik gaf een kusje en een knuffel en ik liep weg zonder wat te zeggen. En ik zag dat Rayan naar de grond keek. HAHA hij VIND me toch niet leuk?! Dan hoeft die ook niet zo emo te doen. Ik liep terug naar huis en Rayan volgde me want dat zag ik terwijl ik een selfie maakte. Hij stond erop. Ik schrok en keek achter me maar hij was er niet.. Ik hoorde voetstappen en ik keek weer achterom maar ik zag niemand? Ik was eindelijk thuis en belde aan Anass deed open. "Hey je was toch met Rayan?" Vroeg hij verbaasd. Ik keek hem raar aan en liep langs hem naar binnen.. Paar minuten later hoorde ik de bel gaan en ik rende naar de deur op open te doen. Het was Rayan.. "Salam" zei hij en liep langs me door naar binnen. Ik breekte me nek en keek alleen naar hem. Hoezo? Hoezo moet hij persee zo raardoen alleen omdat ik hem niet leuk vind? Ik liep langzaam naar boven ik wou net m'n kamer in lopen totdat ik wat voelde , ik draaide me geschrokken om. "Wat heb je gedaan met Rayan?" Vroeg Anass bezorgd. "Huh hoebedoelje?" Vroeg ik terwijl ik langs hem keek. "Hij is niet meer de ouwe Rayan.." Zei hij teleurgesteld. "Ik snap je niet Anass" zei ik duidelijk en liep de kamer in en deed de deur hard achter me dicht. Ik pakde m'n telefoon en checkde effe m'n app.*: Souraya..
Huh een onbekend nummer?
ik: Wie ben jij ?
*: Rayan..
Ik: Je kan ook gewoon naar m'n kamer komen weetje. Hoe kom je aan m'n nummer ?! 😴😴.
*: Van je broer.
Ik: Oke? Wat is er zo belangerijk dat je me stoort?
*: Zullen we gewoon vrienden blijven?
Ik: Vraag het aanjezelf! Ik probeer altijd lief tegen je te doen en normaal. Maar jij doet altijd zo raar.
*: Je hebt gelijk.. Maar ik kan je niet zien met Mimoun..
Ik: AHAHAHHA hoezo? Je vind me toch niet meerleuk?
*: Je snapt het niet , word je niet jaloers als je je ex met een ander ziet?
Ik: Jaaaaawell ..
*: Nou zoiets voel ik.
Ik: Aahahah, bruh je bent me ex niet?
*: Ik voelde wel echt wat voor je..
Ik: Doeii ik ga weer.
*: Rustig.
Ik had m niet opgeslagen want dan ziet ie m'n pf & status. Rita kwam aanlopen met n vriendin , die vriendin is zeker verwend man shitt. Ze keek me vies aan en ze lachde me uit ik voelde me niet zo opgemak bij hun, maar ik heb hele goeie oren.. "Is dat je nichtje?" Vroeg ze terwijl ze vies naar me keek. "Nee.. Vind je dan dat ze op me lijkt haha" zei ze zoooooo arrogant. "Je maakt me echt boos he. Scheinhelig wijf tfoe." Zei ik terwijl ik op der gezicht spuugde. "Omg wat een bitch zeg .. Ik zou der slaan hoor schat nu heb je gewoon ebola door een stukje vuil" zei ze terwijl ze der aaide. "Ze is geen hond? Of toch wel? Jawel.. Blijf der maar aaien" zei ik boos en liep weg. Ik zag Rayan alleen zitten in de woonkamer ik liep der naartoe ik ging tegenover hem zitten met een boos gezicht keek ik om m'n telefoon en soms voor me. Ik zat te denken. Hoezo? Hoezo doet ze opeens zo? Scheinheilig wijf. Ik kreeg n appje..Rayan: Wat is er?
Ik: Je zus he ze geeft me echt zjnoen.
Rayan: Sinds wanneer heb ik een zus ?
Dus Rita is niet zijn zuss... Pff
Ik: Die hoer die je zoende 😅 .
Hij keek me aan en gunde een glimalch
Rayan: Oh Rita.
Ik: Wat is ze van je dan!
Rayan: M'n moeder heeft haar geadopteerd.
Ik: Sooooort van zus ?
Rayan: Ze is een hoer he ?
Ik: JA XO .
Rayan: Hahahahahha, ze heeft me broer hoofd gegeven. Ze is echt een mongool."Wats gaande dann ?" Vroeg hij verlegen. "Meisjes dingen" zei ik glimlachend. "Ik ben rayana, en ik ben een meisje.. Niet dat ik bewijs heb" zei hij met een meisjesstem. "HAHAHH sukkel" hoofdschuddend liep ik naar de keuken. "ALARMMMMMM SOURAYA HEEFT HOMGERRR!" Riep Rayan uit de keuken. "Zeg dat wel schatje" hoorde ik een meisjes stem zeggen. Ik begon een dodelijke blik te geven in de woonkamer. Ik kon het niet meer inhouden dus ik liep naar dat wijf toe en sloeg der bewustenloos. Ze kon niks meer doen.. En dat was maar ook beter zo want ze geeft me echt kop pijn. "Ohmygod babyyy schatjeeee" riep Rita geschrokken, ik pakte die thot bij der hand en sleurde der naar buiten. Ik zag dat Rayan met een glimlach en een mond open keek. Ik deed de deur dicht en keek Rita heel vies aan. Ze liep rechtstreeks naar boven.
"WOOOOW !! " Zei Rayan geschrokken. "Watser?" Zei ik doodnormaal. "Wat is er? sorry ik ben nu wel echt bang voor jouw hoor maar je hebt het goed aangeepakt dat had ze wel echt nodig hoor!" zei hij lachend. "Ahahahha" zei ik nep dn liep naar boven waar Rita zat.
"Hoer" zei ze terwijl ik binnen kwam.
"JE GAAT NU WEL ECH TE VER HOOR STRAATKIND. GA NAAR JE OUDERS! OH OF ZIJN DIE DOOD?! ZOU ME NIKS VERBAZEN NIEMAND WILT JOUW MOEDER OF VADER ZIJN slet.." Schreeuwde ik gevoelloos. Ging ik niet een beetje te ver ? ...
Ik kreeg n appje van Mimoun.Mimoun: Babe ik hou van je.
Ik: Hihihi ik ook van jouw.
Mimoun: Maar je moet niet meer m'n zus slaan.
Ik: ?! Jouw zus? Is een hoer? Zij?
Mimoun: HOE BEDOEL JE ?
Ik: ZE BEGON TE PRATEN OVER MIJ ZE BEGON ME UIT TE SCHELDEN EN DAN WIL JE BIJ MIJN KONTJE KOMEN EN ZEGEN DAT IK NIET MEER JE ZUS MOET GAAN SLAAN? dikkevinger.
Mimoun: ...
Ik liet m op blauw en ik dacht..Is Rayan de enige die mij snapt? Niet wetend dat me er nog meer te wachten staat.. Zou ik nog doorgaan met Mimoun? Of met Rayan?
JE LEEST
Vakantieliefde.
RomanceSouraya is een bloedmooi meise waar je u tegen zegt. Ze gaat naar Marokko en ze ontmoet iemand... Maar ze moet natuurlijk ookwel weer terug naar Nederland. Verlaten ze elkaar? Of blijven ze bij elkaar? ...