Ik werd wakker door zonnemstralen in m'n gezicht. Ik stond op en zag dat Rita ook al wakker was. "Goeiemorgen babygurll" Zei ze terwijl ze diep in der telefoon zat, hoe durft ze nog 'babygurll' te zeggen ? "Goodmorning" zei ik kortaf terwijl ik opstond, ik liep richting de badkamer op me gezicht te wassen m'n tanden te poetsen.
Ik zag dat Rayan ook in de badkamer was, kan geen kwaad toch als ik ook derin ga? Ik bedoel ik ga toch alleen maar m'n gezicht wassen en tanden poetsen.
Hij zag me en ik stapte naar binnen. Hij keek verbaasd en gaf n kusje op m'n wang, waardoor ik bloosde.
" Goedemorgen prinses "
" Goedemorgen Prins " . Zei ik terwijl ik eensIk maakte m'n gezicht nat en hij ook, hij spetterde op me dus ik deed het terug.
"HAAA" zei ik lachend.
"Boe" fluisterde hij in m'n oor, ik voelde z'n adem in m'n nek, ik kreeg een rilling. "Oefff schrik , maar niet heus" zei ik nep geschrokken. Ik liep de badkamer uit nadat ik me tanden had gepoetst.Ik liep naar beneden en kwam Anass tegen in de gang. "Goedemorgen lekkertje" zei hij met een knuffel, net opdat moment kwam Rayan.. Oepssiee!! "WAT DOEN JULLIE?" Siste hij terwijl hij naar ons toe liep. "Hoezo? Is het je love? OEH RAYAN IS IN LO-OVE!!" Riep hij dansend.
Rayan gaf me die boze oog en liep langs me maar beneden.
Ik volgde hem, en ik hoorde Rita aanlopen. "Gm hoer" zei Anass. "HOU JE BEK VOORDAT IK JE WAT DOE" zei ze terwijl ze hem bijna op de tenen stond en liep weer HC door.
Ik schudde me hoofd van ' hoe kan ze zo zijn? ' ze moet blij zijn dat een gezin haar wil hebben, voor het zelfde geld.. Neemt niemand haar. Of iniedergeval mijn tante niet.
Ik was beneden en Rayan gunde me geen blik. Ik raak hem toch niet kwijt?
Nee hij is gewoon jaloers. Dat weet ik zeker..
Hij appte me.
Rayan: Hoe kan je me dit aandoen?
Zij hij zonder te kijken naar me.
Ik: Hij knuffelde mij.. Ik hem niet..
Ik loog.. Ik knuffelde hem wel.
Rayan: Hm.
Hij stond op zonder naar me te kijkenEn liep weg..
Uit mijn leven?
2uurtjes later :
Hij was inmiddels al binnen, en had nog steeds geen blik gegund. Terwijl hij gewoon tegenover me zat in de woonkamer.
Er belde iemand aan. Ik liep naar de deur. En ik zag .. Ik zag Adel.. Mijn neef. In NL .. Ik krijg altijd zo'n raar gevoel bij hem. Ik weet niet wat het is maar.. Nee ik ben niet verliefd. Denk ik? Ik denk dat er nu meer drama komt.. En hij doet ook altijd zo apart bij mij ...
"Negerrrrrr" riep ik terwijl ik hem een knuffel gaf. "Negerrrinnn" riep hij.
Ik zag dat Rayan jaloers keek vanuit de woonkamer. Idc .. Je wilt toch niet meer met me praten dan doe niet jaloers.
We liepen richting de woonkamer en iedereen groette elkaar. Ik liep naar boven en ging liggen op me bed.
"Adel.. Wat doe je toch met me?" Fluisterde ik haast onverstaanbaar.
"Jij kan me wel even wat uileggen" zei Rita terwijl ze naast me kwam liggen.
De laaste tijd doet ze wel wat liever tegen mij.
"Ahah hoe bedoel je Rita?"
"Ik had je net wel gehoord schat" Zei ze terwijl ze me aankeek. Ik keek naar het plafond.
"Kan ik je vertrouwen?"
"Tuurlijk schatje!" Riep ze VERTROUWBAAR.
"Ik .. Ik weet het niet. Ik vind Rayan echt leuk.. Maa" ze onderbrak me.
JE LEEST
Vakantieliefde.
RomanceSouraya is een bloedmooi meise waar je u tegen zegt. Ze gaat naar Marokko en ze ontmoet iemand... Maar ze moet natuurlijk ookwel weer terug naar Nederland. Verlaten ze elkaar? Of blijven ze bij elkaar? ...