7.

3.7K 169 14
                                    

We waren aangekomen in heel heel modern restaurant voor Marokkanen dan. En we namen plaats.. Ik denk zelf dat we dit wel beschouwen als 'een date' . Ik keek hem aan , en hij keek mij aan. Ik ben verliefd. Ik weet het nu zeker. Hij heeft iets.. Dat andere niet hebben. Iets dat hem bijzonder maakt op deze wereld. We hadden spaghetti op een bord besteld, naja het is Marokko, dus 1 bord.

We praten nog over ditjes & datjes.
En toen kwam het eten...

We begonnen te eten.. We hadden dezelfde sliert.. We kwamen dichterbij.. En we zoende.. "Oh sorry.. Ik dacht.. Ik da..." zei hij bang, "het maakt niks uit ik vind jouw ook leuk" zei ik met m'n hand op zijn hand. "Ik..i..k.. Dat je met Mim.." Ik onderbrak hem. "Mimoun? Aha nee hoor. Ik wil jouw Rayan.." Zei ik verliefd. "Ik .. Jouw .. Ook" zei hij met een brede glimlach. "We houden het wel voor ons 2 in huis he!" Zei ik met een hoge wenkbrauw. "Tuurlijk" zei hij terwijl hij me strakker vasthield.
"Zal ik maar gaan afrekenen?" Zei hij terwijl hij opstond, hij had een bredere lach dan voorheen. Hij straalt nu uit z'n mooie ogen. Hij had afgerekent en zo liepen we hand in hand uit het restaurant uit..

Mededeling:::
Ik ben niet echt z'n neef, onze oma's waren nichten. Maar k noem m zo.

We waren thuis en we liepen naar binnen.. Ik liep rechtstreeks naar de woonkamer Rayan ook. Het was inmiddels al 23:40. "Dus.. Wat deden jullie samen" zei Anass met een gefronste wenkbrauw. "Ahaahha niks broertje" zei Rayan snel. "Zozo totreleduifjes" zei m'n moeder en m'n tante.. Omg ik ging stuk om hoe ze tortelduifjes zeiden. "Nee mama" zei ik lachend. "Rayan goeie jongen hoor" zei m'n moeder. "Weet ik" zei ik.. Hoezo zei ik dat ben ik gek geworden ofzo?!! Ik liep naar boven om te gaan douchen,

Ik was in de douche.. Heerlijk de warme stralen langs me heen glijden. Ik deed wat shampoo & conditionig (HAHAHAHAHA OMG IK WEET NIET HOE JE DAT SCHRIJFT HOOR DUS BETER GAAN JULLIE ME VERBETEREN XXX ) ik liet me krullen gewoon los zodat ze snel opdrogen en ik deed een kort broekje aan en een hemd, was die hemd wel handig? Want daar zie je me borsten goed in.. Achja voor Rayan.. Ik liep naar beneden en ik zag dat Rayan naar me keek, zelfs Anass. "Heb ik wat van jullie aan ofzo?" Zei ik lachend. "Nee maar ik wil wat van je krijgen hoor" zei Anass. "Hou je bek man" zei Rayan , je hoorde dat hij boos klonk.

"Wow sorry hoor MENEER.. Je kijkt weer vrolijk uit je lelijke doppen, whatss kebeurt dan?" Zei Anass, ik wou bijna zeggen dat hij mooiere ogen heeft dan Anass maar dat valt op.

"Babeee ? Ga je vandaag met me uit!" Riep Rita terwijl ze aan kwam lopen.
Ik zag die boze oog van Rayan, en ik kon m'n lach niet inhouden.. Dus ik begon te lachen.

"Wat lach je ?" Zei Rita serieus. "Nee ik ga niet sukkel, mensen gaan alleen maar naar disco's om geboekt te worden of in die richting, en ik ben geen hoer weetje. Ik heb dat niet nodig" zei ik terwijl ik speelde met m'n armband. "Hahaha omg, jij moet nog puber worden hoor!"

"Jij moet is VOLWASSEN worden Rita" zei Rayan heel erg serieus, en hij ging weer op z'n telefoon.

"Tazz, jullie he .." Ze liep naar boven.

En paar minuten later kwam ze weer naar beneden in een rokje net onder der bil maar je zag der bil wel een beetje, een topje net onder der borsten. Ik zweer het jouw he ! deze meid is lijp.

"Aaaaaaa WILLIIEEEEEE !! Awillie HMARA YALLAH NAAR BOVENN" Riep m'n tante naar der terwijl ze een klap gaf aan Rita.

"AUUUUW VIEZE HOER!!" Riep Rita .. Hoe durft ze !? "HOU JE BEL KIJK WAT JE AAN HEBT ****** WIJF" Siste Rayan terwijl hij der sloeg in der gezicht, gelijk heeft hij niemand praat zo tegen een moeder!

Ik gaf der een dodelijke blik. En ze liep bellend naar boven. Het enige wat ik hoorde was : 'nee ik kan niet meer' . 'Echt een stom wijf man' .

Ze is zo brutaal omg! "Hoer" zei Anass nog boos. "Is ze altijd zo.. Zo brutaal?" Vroeg ik aan Anass en Rayan.

"Altijd"

"Met de dag door en door"

Dat waren de antwoorden die ik kreeg. Wat een kreng zeg! Ik wist dat ze gemeen was. Maar niet zo gemeen tegen een moeder. Dan ben je wel echt niet 100 % hoor.

Word vervolgd..

Niet wetend dat ze ons leven kapot gaat maken..

Vakantieliefde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu