14.

3.2K 133 17
                                    

"BOEH" riep Rayan in m'n oor.

"Wollahmeh ik schrok" zei ik slaperig.
Omg ik schrok wel. "Yallah wakker worden." Zei hij gehaast. "Kom naast me liggen." Zei ik met n knipoog.

M'n moeder kwam geschrokken binnen.

"Jongens.. Ik moet jullie wat vertellen." Zei ze bang.. Rayan&ik keken elkaar verbaasd aan en gingen rechtop zitten.

"Wat is er ghalti?" Zei Rayan geschrokken.

"Uhm.. Jullie worden.." Ik onderbrak haar. "Man & vrouw" zei ik blij.

"Nee.." Rayan onderbrak haar. "WAT NEE?!" Schreeuwde hij boos.

"Jullie worden broer en zus.." Zei ze geschrokken. "Nee.. Nee dit kan niet mama.." Zei ik terwijl ik staarde naar Rayan. Ik zag dat Rayan geschrokken keek.

Hij liep boos de kamer uit. Ik liep achter hem aan. "Wacht Rayan!" .

Hij stond stil .. "Hoe ? Hoe kunnen wij stiefbroer en stiefzus worden hoe?" . "Ik weet het ook niet Rayan.." Zei ik terwijl ik zijn hand vastpakte.

"Ze willen ons gewoon kapot zien." Zei hij boos. "Nee dat is het niet.. Tuurlijk niet." Zei ik terwijl ik een klein kus gaf op zn mond. "Weet je nog toen je zei ' ik zal voor je strijden' ? Ik hoop dat je dat ook echt gaat doen." Zei ik terwijl ik weg liep naar m'n kamer.

Rita kwam binnenlopen.

"Bitch. Ik heb net met Rayan gezoend" zei ze hartenloos, hoe? Hoe durft ze? En hoe durft Rayan.. "Ik maak je dood." Zei ik terwijl ik opstond.

"Ahahahahhaha ik ben niet bang, al die tijd dat ik zogenaamd een vriendin van je was. Heb ik je alleen verkeerde raad gegeven."

HOE KON ZE !!?

"Je zal je karma voelen" zei ik terwijl ik uit de kamer liep. Ik dacht serieus dat ze een goede vriendin van me begon te worden.. Maarja zo zie je maar weer ik vertrouw mensen veel te snel..

Ik liep boos naar beneden. Ook dat nog.. Nu heb ik helemaal niemand tegen wie ik mijn gevoelens kan uiten.

Ik ging naast Anass zitten. "Ewaa stiefzus" zei hij terwijl hij z'n hand deed op m'n bovenbeen, waar gaat dit heen? "Hou je mond. Ik ben je zus niet." Zei ik boos, en duwde zijn hand weg. "Sukkel" siste ik nog zachtjes terwijl ik opstond.

Ik liep naar buiten, en ging weer zitten op dat bankje waar ik altijd emo ben.

"Wat doe je toch met me Rayan.." Fluisterde ik zacht (bijna onverstaanbaar).

"Ik probeer je blij te maken.." Zei hij terwijl hij naast me kwam zitten. "Ga weg Rayan." Zei ik terwijl ik m'n tranen afveegde. "Waar weg? Uit je leven, is goed zal ik doen Souraya. Als jij dat zo graag wilt." Siste hij boos en liep weg.

Wat heb ik gedaan? Is hij echt weg uit mijn leven? Nee toch? Hij maakt toch een grapje.. Hooop ik ... Nee dit was sowieso geen grapje want het was niet grappig. Dit gaat niet goedkomen dacht ik in m'n zelf. Ik zag hem nog lopen , en ik rende naar hem toe.

"RAYAN WACHT EFFE." Riep ik terwijl ik naar hem toe rende, "nee ik ga weg.. Uit je leven! Dat wou je toch zo graag." Zei hij boos terwijl hij stil stond. "Nee.. Ik was gewoon een beetje in de war Rayan." Zei ik terwijl ik staarde naar een boom achter hem. "Ja ik ook.. Maar tussen liefde komt niks toch?" Zei hij wat blijer, "ja je hebt gelijk sorry Rayan ik kan niet zonder je." Zei ik verliefd. "Kom we gaan naar huis." Zei hij met een knipoog en liep gelijk door, ik liep naast hem. Hij pakte me hand. Ik voelde dat ik rood werd dus ik keek een andere kant op.

We belde aan en Anass deed weer open.. "HANDEN LOS JULLIE ZIJN STIEF BROER EN ZUS .. Sukkels." Zei hij verbaasd, "hou je ** bek man." Siste Rayan woedend. "Tfoe." Zei ik nog in z'n gezicht. We liepen richting de woonkamer, en ik ging op Rayan zijn schoot zitten.

Totdat m'n moeder kwam.. "SOURAYA EL YOUSSRI GA NU VAN HEM AF." Schreeuwde ze.. Ze heeft nog nooit zo tegen me geschreeuwd, ik werd kwaad, ik werd woest.

"NEE MAMA LAAT ME OOIT EVEN GELUKKIG ZIJN!! IK HAD ALTIJD GEEN OOG VOOR JONGENS , NOOOOOIT! EN ALS IK ER EEN VIND DIE NOG GOED VOOR ME IS.. DAN WIL JE ME KAPOT MAKEN? MAMA IS DAT WAT JE WIL MIJ KAPOT MAKEN?!" Schreeuwde ik huilend, ik rende naar buiten toe.

"Niemand wil mij gelukkig zien.." Zei ik verdrietig terwijl ik liep naar mijn 'emo bankje' . Ik wil nu niets of iemand zien.. Alleen maar Rayan, mijn prins, mijn wereld. Ik zal hem gelukkig maken en hij mij.. Met dat in mijn gedachten, werd ik uit mijn gedachtes gehaald door een knappe jongen.

"Salam, Nl toch?" Vroeg hij onzeker. "Ja nl ja.." Antwoorde ik zonder naar hem te kijken. Hij kwam naast me zitten, "hoe wist je dat ik Nederlands was?" Vroeg ik verbaasd. "Je insta, er stond @Saïdia.. En mensen gaan dan kijken in hun bio wie @ Saïdia heeft.. En ik zag jouw staan, en nu zie ik je." Zei hij met een knipoog, ik smolt in zijn ogen.. Nee dit kan niet goed zijn. Door hem vergat ik effe de omstandigheden met Rayan.

"Alles goed.." Zei hij . "Ja met jouw?" Zei ik kortaf. "Goed hoor schat." Zei hij terwijl hij weg keek. Ik negeerde hem en ik zag ..

Vakantieliefde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu