6.

4.2K 164 11
                                    

*Gaap* Ik werd wakker met Rita naast me. "Goeiemorgen Souraya.." Zei Rita lief. Huh probeert ze nu weer vrienden met me te worden ofwat?? Ik reageerd rmaar bot want ik hoe niks meer met haar te maken hebben.. "Hoi" zei ik droog. "Souraya.. Echt sorry van gisteren ik bedoelde het niet zo.." Zei ze lief. "Hoe bedoelde je het dan ?" Vroeg ik boos terwijl ik recht in der ogen keek.

"Sorry Souraya" ...
"T is al goed" zei ik kortaf, ik pakte m'n korte broekje en deed m aan. Ik liep naar de badkamer.. En Anass zat in de badkamer hij kwam der uit

"Goeiemorgen prinses" zei hij met een knipoog, wauuuw zijn sixpack he wow!
"Goodmorninnnn" zei ik snel en liep in de badkamer. Ik hoorde nog in de kamer... "Tegen wei zei jij net prinses? Moet ik je nagel breken?!" . Ik zat hoofdschuddend m'n tanden te poetsen, ik ging nog douchen en ik liep de badkamer uit. Ik liep richting beneden, en zoals gewoonlijk zijn de mama's naar de markt of zo. Rita zat benenden en Rayan.

"Goeiemorgen aapjes" zei ik gaapend.
"Goodmorning schatje" zei Rita, terwijl ze helemaal in der telefoon zat. "Goodmorning Souusouu" zei Rayan , wauw ik staarde naar z'n sixpack. Wilt hij me verleiden ofzo want ik smelte.. Ik bleef nog steeds kijken en kijken. "Smelt je al?" Zei hij smooth. "Smelt je al?" Mopperde ik hem na met een raar gezicht. Ik liep richting de keuken om wat te eten. "ALAAAAARMMMM SOURAYAAAA HEEFT HONGER!!" Riep Rayan door het huis heen hij begon te kruipen en te rennen en te dansen ik ging helemaal stuk, Anass kwam met een moe gezicht naar beneden lopen "wajow broertje je trip m wel mann" zei hij serieus. "Lol" zei Rita. Ik pakte eten en kreeg n appje van Mimoun terwijl ik at.

Mimoun: BIJLAGE
Mimoun: BIJLAGE
Mimoun: BIJLAGE
OOHHMYGADD DAT ZIJN NAAKTFOTO'S VAN MIJ !!? WELKE MONGOOL HEEFT ZE GEMAAKT IK ZIE DAT HET IN M'N KAMER IS.
Ik liet m op blauw staan.

"RAAAYAAAAAN" Riep ik zo hard mogelijk. "WAT?" Riep hij terug. "NU HIER!" Zei ik alsof het m'n hondje was. "Ik kom al." . Hij was der.. "Ben je helemaal gek geworden?" Zei ik boos en zachtjes. "Hoezo?" Vroeg hij verbaasd. "Ahah? Hoezo? Serieus h-o-e-z-o??! HOEZO MAAK JE
FOTO'S TERWIJL IK ME OMKLEED?" Zei ik woedend. "Ben je gek ? Hoezo zou IK dat persee doen?" Zei hij serieus.. Hij heeft gelijk. Hoezo geef ik gelijk hem de schuld.. Ohja !! RITA!!! Zij die scheinhelige bitch.. Ik liep woedend naar der toe.. "RITA BEN JE ****** GEK IN JE HOOFD GEWORDEN?!" Riep ik terwijl ik boos keek, ze zuchtte .. "Wat nou weer Souraya?" . "Wat nou weer!? Je hebt foto's van mij gemaakt terwijl IK aan het omkleden was!" Schreeuwde ik in der gezicht, Anass kwam bemoeien. "Ey Rita stuur ze wel effe hoor" zei hij lachend, ahahah grappig bruh nee. "Ik maak je af." Siste ik in der gezicht terwijl ik op de andere bank ging zitten. "Sorry Souraya.." . "Sorry? Ahah heb ik niks aan?!" Zei ik nep lief. "Ik heb ze niet meer" ze zuchte diep en keek naar de grond. "DUS JE GEEFT HET NOG TOE OOK !? JE HEBT HET GEDAAN? VIEZE VUILE ****** BITCH" " Schreeuwde ik terwijl ik op stond "DAT HEB IK GEDAAN OMDAT JIJ ZEI DAT M'N OUDERS ME NIET MEER WOUDEN" zei ze met vochtige ogen.. Ze heeft eigenlijk wel een beetje gelijk want ik was wel echt gemeen om dat te zeggen, maar dan moest ze maar niet zo praten. "Rustig rustig" zei Anass vanuit de keuken. "RUSTIG ? HOU JE BEK JIJ EN BEGIN WEER TE ETEN SUKKEL" zei ik lachend. Ik keek naar rita en scande der, ik liep naar boven en plofte op bed.. Wat een raar wijf zeg. Scheinheilig kind. De week is nog niet eens om wilt ze al haat gaan gooien.. Niet dat het me wat boeit wat ik kan der ook wel wat van. Rita kwam binnen lopen.

"Echt sorry Souraya .. Ik.. Ik heb het alleen moeilijk.." Zei ze terwijl ze naar de grond keek, "Met wat?" Zei ik zonder dat ik naar der keek. "Dat ik m'n ouder.. Ouders niet meer zie. En... En ook n..niet m'n familie.." Ik zag dat der ogen vochtig werden. "Hm oke" zei ik kortaf. "Hoezo doe je dan zo raar tegen mij? En niet tegen je stomme vriendin?!" Zei ik terwijl ik der aan keek. "Omdat ik vroeger geen vrienden had" zei ze zehma zielig ( zzzz ) . Ik keek der aan, "oh oke. Kan je nu wel normaal doen dan?" Vroeg ik. "Ja Souraya" . Ik liep naar beneden en ging naast Rayan zitten.. "Rayan poepie gaan wdw dann ?" Fluisterde ik in z'n oor, hij rook zo lekker omggg. "Gaan we effe lopen?" Vroeg hij verlegen, "ja is goed, kom me helpen met wat ik aan ga doen" zei ik terwijl ik hem pijn z'n zachte lieve leuke hand pakte en hem mee trok, hij zuchte en glimlachte. We stonden voor m'n voorlopige kast. "Doe gewoon wat straks aan ahaha welke jongen wilt dat nou niet?" Zei hij uitdagend. "Ahahahahahah omggg sukkel" zei ik hoofdschuddend. "Okeee effe serieus wat zou ik aandoen dan?" Zei ik. "Doe die zwarte strakke jurk aan met je witte loubitions" zei hij terwijl hij het pakte voor me, hij bleef gewoon staan?? Ik moest omkleden weet je nog! "Uhm.." Zei ik. "Wat" zei hij doodnormaal, "AHAHAH ik moet omkleden oen" zei ik lachend. Hij liep de kamer lachend uit en ik kleede me snel om, "SOURAYAAAAAAA" riep hij vanuit z'n kamer, ik liep zijn kamer binnen en hij zat alleen in een broek WOOOW !! "Je hoeft niet alweer te smelten, op een dag is die van jouw" zei hij verlegen met een knipoog, wooow wat bedoelde hij daarmee !? "Wat zou ik aan doen aap?" Vroeg hij terwijl hij keek in z'n kledingkast. "Uhmmm die zwarte polo van Ralph Lauren, en die grijze jogging broek tot je knie.. En schoenen zelfde als mij." Zei ik met een knipoog, ik pakde het voor hem. "Uhm.." Zei hij. "Wat" zei ik doodnormaal, ik wist heus wel dat ik weg moest hoor ahahah het was toch te proberen!! "Ik.. Ik ga me omkleden mallerd" zei hij met een 'smooth' gezicht. Ik maakte een pruillipje en liep de kamer uit. Ik liep naar beneden ik deed de tv aan en keek een halfuurtje totdat mijn prins naar beneden kwam lopen.. Oeff wat zag hij der lekker uit! Hij had gel in z'n haren gedaan, ik rook de parfum van hem toen hij naar beneden kwam lopen. Ik liep naar m toe en bekeek hem met m'n mond open.

"Yallah we gaan Souraya" . "Letsssgoo"

wow ik deed alsof het een date was.. Maar dat was het niet hoor! Of toch wel? Jawe.. Nee Souraya zeg dat niet je hoeft tot nu toe helemaal niemand¡ of heb ik hem toch nodig?

"Waar gaan we?" Zei ik terwijl hij in de auto stapte, ik ging ook maar instappen. "Verassing" .

30minuten laterr : we zijn aangekomen wat we hier doen? Weet ik niet. Het was de hele rit stil, qua zenuwen of we hadden gewoon niks te zeggen. "Stap uit" zei hij terwijl hij de deur voor me open maakde. "Hmm Khadija bos" zei ik terwijl ik om me heen keek. "Mijn plan dus .. Eerst gaan we lopen in het bos.. Later gaan we eten ornah?" Vroeg hij onzeker. "Jaaa omg klinkt leuk!" Zei ik terwijl ik hem knuffelde, wow hoezo deed ik dat? Hij gunde een glimlach en we liepen verder door het bos. Totdat een weps het kwam verpesten ik haat wepsen ik zweer t je ik ga liever dood dan dat ik een weps zie ! Dus ik sprong op Rayan en ik sprong weer van m af en pakte z'n hand vast.. Het voelde goed.. Ik schaam me niet bij hem. Ik keek hem aan.. "Sorry.." Zei ik glimlachend. "Hahaha maakt niks uit hoor" zei hij met een knipoog.

Ik denk.. Ik denk dat ik hem leuk vind.. Maarja ik denk niet dat hij me nog leuk vind.. Het voelde wel goed.. Toen ik hem vast had. Het lopen was echt super! We kennen elkaar nu wel veel beter. En hij is echt een leuke jongen.

"Gaan we maar eten sousou?" . "Ja isgoed" zei ik terwijl ik m'n nagel beet. Vanavond heb ik een antwoord of ik hem leuk vind ja of nee. We liepen weer terug naar de auto. "Start is navigatie want het is hier echt groot" zei ik bezorgd. "Ik weet het wel, ik ben hier opgegroeid he Souraya!" Zei hij zehma stoer.

We hadden het eindelijk gevonden, en ik stapte de auto in, omw eten, het leukste van de dag !!

Vakantieliefde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu