4.

4.4K 166 4
                                    

*GAAP* ik stond op en ik zag dat die hoertje naast mij al wakker was want ze belde met iemand. "Hoe heet je eigenlijk schatje?" Vroeg ze lief. "Souraya jij?" Zei ik met een neppe lach. "Ik heet Rita" zei ze terwijl ze druk op der telefoon was. Ik stond op en liep naar de badkamer, ik zat te diep in m'n telefoon denk ik want ik botste tegen iemand aan. Ik keek omhoog en het was Rayan.. "So.." Hij onderbrak me "Sorry" zei hij haastig en liep snel langs me. Hij is zeker boos.. Jaloers.. Heeft hartpijn. Ik vind het echt jammer dat ik hem nu kwijt ben, ik wil een leuke vakantie hebben en hij was zo grappig. Ik had gedoucht en me opgefrist. En ik liep in de gang langs Rayan hij stond daar op z'n telefoon totdat hij me zag het enige wat hij deed was kijken naar me. Net op dat moment belde Mimoun me, hij keek op het scherm en zag het. Hij keek verdrietig en ik weigerde het gesprek ik keek hem aan want ik stond voor hem en hij keek naar mij. Rita kwam aanlopen en ging richting Rayan ze duwde me weg en ze begonnen te zoenen, ik kreeg n steek in m'n hart en begon tranen te krijgen.. Huh voel ik toch wat voor Rayan? Ik rende weg naar beneden en ging ontbijten en liep weer naar boven om te liggen op bed. Ik kreeg n appje van Mimoun.

Mimoun: Hey babe
Ik: Yooooo Mimi!
Mimoun: Zullen we zo wat doen?
Ik: Isgoedhoelaat?
Mimoun: halfuurtje, bij dat pleintje van gister.
Ik: Komt goed.
Hij liet me op blauw en ik ging naar m'n kledingkast en deed n korrerok aan met een real madrid shirt. Ik deed m'n haren los en deed erg Argan olie in zodat het mooi krult. Ik deed roze lippentift op, ik had geen mascara nodig en ook geen fandashion. Ik liep naar beneden en zag Rayan daar zitten met m'n broer ze waren helemaal aan het lachen totdat ik kwam veranderde Rayan z'n blik. Hij dacht zeker waarom heb ik lippenstift op enzo. "Waar ga je zusje?" . "Doei allemaal" ik negeerde Sabri en deed de deur achter me dicht. M'n moeder en m'n tante zijn naar de markt, maar hopen dat ze me niet gaan zien. Ik liep richting het pleintje en ik hoorde allemaal illies fluiten zoals altijd in Marokko.. En zeker om dat ik blond ben dan denken ze ' HEE ze komt uit Europa.. MONEY DUS' tazz ga hoor. Als je boos kijkt vallen ze je meestal niet lastig. En die meisjes hier ook hé.. Is niet normaal hoeveel ze aandacht vragen, but Idc. Ik zag m daar staan met z'n handen in z'n zak en ik liep er naartoe. "Hey mooierd" zei ik verlegen. "Hey" zei hij verlegen, hij werd helemaal rood echt schattig. "Dus wdw dan?" Zei ik terwijl ik om me heen kijkte, "Hm.. Elkaar beter leren kennen" zei hij snel. "Okeee waar?" . "Gewoon hier in dit parkje?" Zei hij verlegen. "Is goed". Ik ging zitten op een bankje en hij ging 1383938202 km van me af zitten. Is hij verlegen ofzo? "Je kan ook gelijk naar tokio" zei ik cynisch. Hij glimlachde en kwam dichterbij zitten.. We praten over mij over hem. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem echt leuk vind. Hij heeft gewoon alles wat een perfecte jongen moet hebben. Totdat ik iemand zag.. Die ik liever niet wou zien ..

Vakantieliefde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu