"ZWANGER? WELKE HOER HIER IS ZWANGER?!" Schreeuwde Sabri boos. Rita keek geschrokken naar Sabri en stond op, en stak der hand rustig op. "IK ZEI HET TOCH? Je spoort niet .. Je spoort niet." Zei hij boos terwijl hij der een klap gaf in der gezicht. "NIET DOEN!!" Schreeuwde ik boos terwijl ik hem weg duwde.
"Kehba" siste Rayan.. Ik keek hem aan. Maar hij gunde geen blik. Sabri & Rayan liepen de kamer boos uit.
"Ik moest het echt niet zeggen.." Huilde Rita. "Jawel.. Maar dan wat zachter."
Ik liep naar de badkamer op naar de toilet te gaan. Ik zag Rayan praten aan de telefoon. Ik liep de badkamer in en ik hoorde hem nogal hard praten.
'Nee schat.'
'Nee je haalt dat ding gewoon weg.'
'NEE YASMINA! JE HAALT HET WEG.'
Ik dacht effe na.. Toch geen kind? Nee dat kan niet. Zo is hij niet! Hmm maar ik dacht ook niet van Rita dat ze zo scheinheilig was..
Ik zal kapotttttttttt gaan als hij iemand zwanger heeft gemaakt.
Huh ik vind m dus leuk?! OMAAAGAD !!!
T kan ook zijn dat ik gewoon van hem houd & meer niet.
Maar zo voelt t niet?
Ik liep de badkamer uit en keek hem aan, ik liep naar m toe en binnen een minuut had hij opgehangen.
ik ging voor m staan
"is er wat aan de hand Rayan? Je lijkt zo.. Zo van streek."
"Ohja, zo een meisje betergezegd mn beste vriendin wil zelfmoord plegen.." Zei hij terwijl hij niet eens naar me keek
"Oh omg wat erg voor je!" Zei ik terwijl ik hem een kus gaf op zn wang en snel weg liep.
Pff wat was ik opgelucht zeg dat hij niet iemand zwanger heeft gemaakt hahaha. Want dat mag hij alleen mij maken hoor! HHAAHAHAH GRAPJE
T is almiddels 3weken later dus nog 3 weken te gaan.
–
12:03 volgende ochtendIk werd wakker door het geschreeuw van Rita. "Sbahellah, watser" zei ik slaperig. "AAAAAAAAAAAUW, IK MOET NU NAAR T ZIEKENHUIS SOURAYA OMG NUUUUUU" schreeuwde ze huilend. Ik rende snel naar Rayan toe, "we moeten snel naar t ziekenhuis voor Rita!!". "Sjoow hee ben net wakker". "KOM NU" zei ik boos en hij liep gelijk slaperig achter me aan naar Rita. "Yallah kom we gaan naar t ziekenhuis schat" zei ik terwijl ik der hand pakte en Rayan achter ons aan liep.
Daar aangekomen.
Rayan liep snel naar binnen en vertelde het verhaal van A tot Z tegen de balievrouw en ik en Rita liepen ietsjes langzamer omdat Rita heel veel pijn had.
We liepen snel naar afdeling 2 (zwangerschap).
"Hallo, ik ben Rania. Ik ga haar even controleren, wat ben je van haar?" Zei ze alleen tegen Rayan, haha ik kan hier niet tegen duss. "I.." Hij kon zn zin niet afmaken en ik sprong ervoor. "Haha, hij is der broer, en ik der nicht. Kunt u een beetje opschieten alsjeblieft, dankjewel." Zei ik terwijl ik der lichaam draaide naar Rita.
"Pittige dame jij he." Hoorde ik achter me.. Ik kon niet geloven wie ik zag.. Ik wou dood gaan.. Ik wou even weg.. Weg van alles om me heen.
Vorig jaar zomervakantie :
"Ik hou van je Marouan aub speel niet met me gevoelens."
"Ik hou meer van jou schatje, dat zal ik zeker niet doen."
————
"Marouan wat .. Doe jij hier?!" Zei ik met tranen in mn ogen."Wie ben jij?" Vroeg Rayan aan Marouan. "Vraag dat maar aan Souraya." Zei hij terwijl hij lang naar me keek. "Wie is dit Souraya?" Vroeg hij strak aan me. "Pff.." Zei ik terwijl ik snel weg liep naar de toilet.
Waarom ik?
Hij speelde met mn gevoelens.
Ik ben 5 maanden gejankt om hem.
Ik haat hem en zn mooie ka vriendin.Ik liep terug naar de kamer en liep langs ze, ze keken me allebei lang aan Rayan keek me nogal geschrokken aan want hij zag dat ik had gehuild. Ik liep rechtstreeks naar Rita.
"Rita liefje?" Zei ik terwijl ik haar traan weg voog en ook die van mij.
"Haar weëen doen haar pijn, let op dat ze dit drankje elke dag na het ontbijt drinkt!" Zei Rania. "Uhu zal k doen." Zei ik met een neppe lach en liep weg naar Marouan & Rayan.
"Marouan kan ik je aub even onder 4ogen spreken.." Vroeg ik terwijl ik hem strak aankeek. We liepen naar de hal.
"Hoe Marouan?" Zei ik met tranen in mn ogen. "Hoe kon je me dit aandoen?" Zei ik jankend. "Sorry.." Zei hij terwijl hij naar me keek. "Sorry? Daar heb ik geen ****** aan? Pff ik dacht echt serieus dat het wat zou worden.. Ik hield zoveel van je wollah wil je niet weten. Totdat je mn hart brak, en er vandoor ging zonder wat te zeggen." Zei ik terwijl ik mn tranen weg veegde en naar hem keek. "Ik .. Dacht dat je wat had met Cristiano?" Zei hij
"Ik ? Haha met Cristiano? Je weet dat ik niet val op negers & dat ik heel veel van je hield?" Rayan kwam bezorgd aanlopen we keken hem tegelijk aan."Is er wat?" Vroeg Rayan. "Nee hoor, kan je nog heel even weggaan?" Vroeg ik. Hij liep weg.
"Ik wist niet dat je zo was, je had tegen me verteld dat je het vies zou vinden als jij mn hart zou breken of ik die van jou? Maar je doet t zelf gewoon?!" Schreeuwde ik. "Rustig rustig, je weet niet wat er aan de hand was in die tijd." Zei hij met tranen in zn ogen. "Huh wat bedoel je?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Nou kijk.. Ik had je toch al verteld dat mn moeder vermist was?". "Jaa"."Ik woonde toen alleen met mn vader maar hij kon niet zo goed voor me zorgen dus ging ik de verkeerde kant op met mijn leven souraya. Ik moest een uitweg vinden om een leuker leven te krijgen, maar wist echt niet dat ik je zoveel pijn kon doen Souraya.." .
JE LEEST
Vakantieliefde.
RomanceSouraya is een bloedmooi meise waar je u tegen zegt. Ze gaat naar Marokko en ze ontmoet iemand... Maar ze moet natuurlijk ookwel weer terug naar Nederland. Verlaten ze elkaar? Of blijven ze bij elkaar? ...