"MIMOUN???! HOEZO DOE JE ME DIT AAN" schreeuwde ik huilend.
"Whattefuck doe jij hier !??" Fluisterde hij.
"Je doet me echt pijn Mimoun.." Schreeuwde ik nog steeds huilend. "Sorry.. Ik wist niet...dd.." Ik onderbrak hem. "Wat doe ik hier?" Vroeg ik serieus. "Nee niks.. Dit is een vergissing .. Echt ... Ga maar.. Weg wollah. Saffi ohkee? doei." Hij tript man shit.
"IK ZAL JE HET NOOIT VERGEVEN" siste ik nog terwijl ik de kamer uitliep.
Ik werd door iemand tegen gehouden, er werd wat voor me gezicht gedaan zodat ik niks kon zien. Ik hoorde alleen dat ik werd geduwt op een bed.
"Nee, geen 3.000? Nee 4.000 meer niet. Ja ze doet echt alles voor je." Hoorde ik een zware stem zeggen.
Het doekje dat over m'n gezicht was , haalden ze weg. Ik dacht na.. Over dat meisje in het park wat ze ookalweer zij.
Het enige wat ik zag.. een oude man die naast me lag.. Whyy? Weet ik niet! En ik zag 3 geile meisjes hem hoofd geven .. UCHHHH gewoon om van te kotsten!!
"Jij gaat het zelfde doen als hun 3 schatje" zei hij terwijl hij me zoende.
Hij deed m'n jurk uit en m'n bh , maar ik hield hem tegen. Maar hij was veel te sterk..
Hij begon m'n borsten te strelen en te likken, ik voelde me vies.. Heel vies!
Later begon hij m'n hoofd strak vast te pakken, hij duwde me tegen zijn lichaamsgeslacht. En hij maakte m'n mond open.
"SOURAYAAA ?!!!" Riep Adel terwijl hij die man van me afduwde, hij keek met z'n mond open naar m'n lichaam. "HELP ME AUB ADEL" schreeuwde ik huilend.
Hij sloeg die man bewusteloos.. Maar hij zag me wel gewoon.. In m'n onderbroek. Ik voelde me echt niet op me gemak. Ik pakte m'n jurk en m'n bh en deed m snel aan. "Yallah we gaan" zei hij terwijl hij m'n hand vastpakde. Ik werd weer helemaal warm van binnen.
We liepen door de gang en ik zag daar Mimoun staan met z'n handen in z'n zakken. "KLOOOOTZAK" riep ik nog terwijl we doorliepen.
We zaten in z'n auto. Ik begon tranen te krijgen.. Hoezo pakken ze steeds mij en geen Rita?
"Gaat het?" Zei Adel terwijl hij z'n hand op m'n bovenbeen zette. "Wat denk je zelf Adel!" .
"Ik hou van je Souraya..".
"Ik hou ook van jouw neef"WOOOW GEKKE FRIENDZONE! Ik zag aan hem dat hij het niet leuk vond.
"Ik zat al uren met een vraag in me hoofd Souraya.." Zei hij terwijl hij geconentreerd was op de weg. "Welke vraag dan" vroeg ik lachend.
"Jij zei.. 'Ik kan het niet meer aan' ..." Zei die terwijl hij me even aankeek. "Wat kan je niet meer aan Souraya?" Zei die terwijl hij me weer even aankeek.
Ik keek weg, ik wou het niet zeggen..
"Wat kan je niet meer AAN souraya?" Vroeg hij harder. "DAT IK JOUW LEUK VIND EN OOK RAYAN!" Zei ik emotioneeloos.
"Hoezo.. Hoezo vind je Rayan leuk"
"Omdat ik te veel van m hou en we hebben het altijd leuk samen.."
"Hoezo? Vind je mij leuk?"
"Omdat ik een appart gevoel krijg steeds als je bij me in de buurt bent.." Zei ik terwijl ik rood begon te worden, dus ik keek weg.
"Stap uit madame" zei hij terwijl hij de deur voor me openhield.
Ik liep rustig naar de woonkamer en iedereen die kwam me knuffelen, en kussen.
Alleen er viel een iemand op.. Rayan. Hij was niet eens blij om me te zien. Daarom is hij me zeker niet komen op zoeken, het doet me pijn als ik er aan denk..
"Souraya, ik wil je spreken" zegt Rayan zonder naar me te kijken. Ik loop achter hem aan.
"Souraya.." Zegt hij terwijl hij EINDELIJK naar me kijkt. "Ja Rayan.."
"Kijk.. Ik wil je voor mij alleen.. Alleen Souraya ALLEEN. Het doet me pijn als ik je met een ander zie.. Daarom deed ik zo afstandelijk ik had hartpijn. Ik hou van je ik wil echt alleen jouw. Maar ik weet dat je Adel veel leuker vind. Want .. Hij heeft je wel geholpen. Jouw te zoeken.. Ik wil gewoon duidelijk maken dat ik gewoon jaloers was en ik heel erg veel van je hou" zei hij terwijl hij wou weglopen , maar ik hield m tegen.
"I..ii..k vind jouw leuk.. Ik wil Adel niet. Ik wil jouw!!Echt.. Ik hou.." zei ik terwijl hij me opeens zoende, ik ging der helemaal in totdat.. Adel kwam.. We stopte gelijk en we liepen allebei een andere kant op.
JE LEEST
Vakantieliefde.
RomanceSouraya is een bloedmooi meise waar je u tegen zegt. Ze gaat naar Marokko en ze ontmoet iemand... Maar ze moet natuurlijk ookwel weer terug naar Nederland. Verlaten ze elkaar? Of blijven ze bij elkaar? ...