12.

3K 144 11
                                    

Ik werd wakker gebelt, wie belt mij nou rond 12uur IK WIL SLAPEN. Ik keek en het was Yasmina. Achja ik word toch alleen maar blij van haar. Dus ik nam op.

Yasmina: Babe??
Ik: Jaaaa
Zei ik slaperig.
Yasmina: Stoor ik je?
Ik: Nee hoor schat.
Ik loog, ik wil slapen.
Yasmina: Kan je vandaag afspreken?
Ik: Jaaaa hoe laat?
Yasmina: Half1 waar we elkaar gisteren hebben ontmoet byebye.
Ze hing al op voordat ik wat kon zeggen.

Ik heb maar een halfuurtje.

Ik liep naar de badkamer en ging douchen ik deed geen makeup op. Want ik haat makeup. Ik doe het alleen met bruiloften ofzo.

Ik liep naar m'n kast en keek wat ik aan zou gaan doen.. Ik pakte een een shirt waar op stond 'The Model' en een grijze rokje. Ik spoot nog Chanel parfum. Ik deed nog olie in m'n haar &klaariskees.

Ik liep naar beneden en ik zag dat Rayan Anass en Sabri beneden zaten. Hun blik veranderde gelijk toen ik naar beneden kwam. Behalve Sabri dan..

"Je bent prachtig.." Zei Anass met z'n mond open.

"Goeiemorgen Rayan" zei ik terwijl ik een kus gaf op z'n wang. "Goeiemorgen model" zei hij met een knipoog.

Ik wou net uit de deur gaan totdat ik Sabri & Rayan hoorde.

"Waar ga je naartoe!?" Vroegen ze boos en bezorgd. "Buiten" zei ik kortaf en liep uit de deur.

Ik hoorde weer jongens fluiten en roepen maar ik negeerde het en deed m'n oortjes in. Ik liep naar de plek van gisteren en zag der al zitten. Ik hield m'n oortjes uit m'n oren en zette het in m'n tas.

"Hey mop" zei ze blij. "Ewaaaa Yasmina" zei ik terwijl ik een kuffel gaf.

"Hoe gaat het?" . "Jawell goed met jouw dan?" Vroeg ik terwijl ik op me heen keek.

"Goed schatje, zullen we wat gaan drinken?" Vroeg ze met een glimlach. "Ja is goed.

We liepen naar een cafe.. En we dronken en aten. Totdat..

"Ahh daar is m'n verloofde wil je kennis maken met hem?" Zei ze blij,

Ik kan dit niet geloven ya allah? ZE IS VERLOOFD MET Adel.. MET ADEL? Ik zal met hem gaan verloven.. Maar hij blijkt al verloofd te zijn.. Hij schrok toen hij me zag zitten.

"I..iss... Ddd..at je verloofde?!" Vroeg ik verbaasd. "Ja schat ik heb ook een kind met hem hoezo?" Vroeg ze terwijl ze hem riep.

Ik liep naar hem toe.

"IK ZAL NOOIT MET JE TROUWEN ADEL NOOIT." siste ik in z'n gezicht terwijl ik boos weg liep naar huis.

Ik belde aan, en blij kijken? Aha nee kon ik niet. Ik zal gaan verloven met iemand die al ontmaagd is !? HELLO ik ben niet gek.

Rayan deed open. Ik groette hem niet en liep langs hem door naar de woonkamer.

"MAMA IK ZAL NOOIT MET ADEL TROUWEN!" Schreeuwde ik boos, rayan kwam der bij zitten en keek me heel erg verbaasd aan.

"Wat is er schat, je ziet er opgefokt uit." Vtoeg hij bezorgd. "Ik.. Ik was net met de verloofde van Adel.." Zei ik trillend.

"En hij heeft een kind.. Gewoon een kind.." Zei ik terwijl ik weg keek. "Maak je niet druk om hem babe.. Je zal met mij trouwen. En ik zal der voor strijden." Zei hij terwijl hij me een kuffel gaf.

M'n moeder zag me en keek ons blij aan. Zal ze nu beweren dat we van elkaar houden? Dat Adel niet de ware is?

"Ik hou van je zina" fluisterde hij in m'n oor en liep de deur uit.

Waar zou hij naartoe gaan?

ALS HIJ VREEMD ZOU GAAN IK BREEK ALLES VAN HEM xxxx.

Ik liep naar boven en deed een mascartje voor m'n hoofd, daarna deed ik een middagdutje.

Vakantieliefde.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu