"Souraya, yallah wakker worden" riep me moeder. Ik stond slaperig op en ik deed gewoon een jogging broek aan met een hemd. Ik liep naar beneden en pakte 2croissantjes uit de la voor mij & voor Sabri ( M'n broer ). Ik liep naar de woonkamer en ging naast Sabri zitten en gaf de croissaint aan "Dankjewel zussie" ik negeerde hem en liep naar boven om me op te frissen.
We gaan namelijk zo met de auto naar Marokko het is zomervakantie.
We gingen allemaal naar de auto en we waren 2 dagen omw .....~ 2dagen later.
"Wakker worden schatje" zei me moeder tegen me. Ik werd rustig wakker en ik stond voor m'n complex.
Wat dat inhoud? Kijk dat is heel veel appartementjes bij elkaar en dan paar zwembaden en cafetjes en tennisveld voetbalveld basketballveld van alles eigenlijk gewoon een klein dorpje in Saïdia lekker aan zee!
We waren bij m'n tante en oom die ik nog nooit heb gezien aangezien ze in Marokko wonen. Het blijkt dat ze 2 zonen hebben van mijn leeftijd en ze studeren in Belgie dus ze kunnen wel n beetje Nederlands. & paar meisjes hebben ze ook, ik bracht de koffers naar binnen en er kwam een jongen helpen.. Zou dat mijn neef zijn? Woooooow als dat zo is trouw ik met hem! Hij had lichtbruine ogen mooie rechte witte tanden met nog een mooie glimlach, gevulde lippen en een mooi kapsel. Ik bracht de spullen naar binnen en hij keek de hele tijd naar me dat zag ik in m'n ooghoeken. We waren eindelijk klaar en ik liep richting mijn tijdelijke kamer. Ik pakte m'n telefoon en ik ging naar die jongen om te vragen wat de wificode is. Ik liep naar z'n kamer en klopde aan "Shkon?" Riep hij. "Souraya" . "Kom binnen" zei hij. Ik liep rustig naar binnen en zag op een andere bed een andere jongen liggen, hij was nogal druk op zijn telefoon m'n broer zat daar ook. "Hoe heet je eigenlijk?" Vroeg hij , "Souraya .. Jij ?" Vroeg ik verlegen. "Rayan, en deze ezel naast mij Anass" Zei hij glimlachend.. "Wou je wat vragen ofzo?" Zei hij.
"Uhh ja.. Weet je misschien wat de wifi code is?" Vroeg ik onzeker, "Ja dan moet je even met Anass meelopen" Zei hij jaloers. "Kom maar mee" zei terwijl hij ergens naartoe liep, ik liep achter hem aan. "a-n-a-s-s-i-s-m-o-o-i. Geen een hoofdletter he" zei hij serieus. "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH" ik ging helemaaaaaaal stuk om de code.
"Dankjewel sukkel" zei ik en liep terug naar m'n kamer. YESSS EINDELIJK WIFII !! Ik opende me snapchat.. Ik maakt een selfie met bijschrift aangekomen in Marokko💞' ik opende App .Dina: Baby ik mis je nu al!
Ik: HIHIHI IK JOUW OOK💋.Mo: Ik zit in de auto en ik haat december, gelukkig is so good I don't know what to you but I'm so excited to be a great way of the year and the rest of the day before I go to bed and I don't think that I have no idea what I'm doing.
Ik: HAAHHA IK MIS JOUW!
Mo: Ik mis mijzelf ookwel hoor🙋🏿
Ik: Ok.
Mo: Ko.
Ik liet m op blauw en checkde al m'n socialmedia."SOURAYAAAAA BENTI KOM ETEN"
Ik liep naar beneden en iedereen was al aan tafel, ik liep naar de keuken om m'n handen te gaan wassen. We gingen couscous eten. Ik liep naar m'n plek ik zat naast m'n broer en tegenover Rayan. Ik ging stuk om hoe die eten. "Rayan je eet echt als een varken" zei ik lachend. "Wil jij nu even niet op mij letten" zei hij met een Nederlands accent. Er kwam een meisje binnen, der borsten hangde bijna uit der shirt en der bil forceerde ze zo erg. Ze liep naar Iedereen toe en gaf ze een kus behalve mij .. Mij keek ze alleen maar vies aan. Ik kreeg n steek toen ik zag dat ze Rayan een kus gaf. Is dit jaloezie? Vind ik hem leuk!? Nee dat kan niet! Of toch wel?
Ik had gelijk genoeg en stond op. "Lejglef" zei ik zuchtend. Ik liep naar m'n kamer. Ik deed m'n oortje's in met cho- Pistolen en rozen.
En ik viel in slaap...
JE LEEST
Vakantieliefde.
RomanceSouraya is een bloedmooi meise waar je u tegen zegt. Ze gaat naar Marokko en ze ontmoet iemand... Maar ze moet natuurlijk ookwel weer terug naar Nederland. Verlaten ze elkaar? Of blijven ze bij elkaar? ...