SELİM
Üzerimi giyindikten sonra hemen aşağı indim ancak Şebnem eline bıçağı almış Burağ'a bir şeyler diyordu.
"Selim'in gömleğin de neden kan var?"
"Selim Ka......."
Hızla içeri girdim ve;
"Ne oluyor burada?"
Şebnem elinde ki bıçağı indirmiş.Burak ise yanıma gelmişti.Şebnem hemen;
"Şakalaşıyorduk.Dimi Burak?"
"E-evet öyle.B-ben gitsem iyi olacak."
Burak tam gidecekti ki hızla kolunu tuttum.Ve ona;
"Yarın saat 8'de burada ol.Bir dakika bile geçirme.!"
"Tamam."
"Araba sana emanet."
"Tamam dostum."
Kulağına;
"Eğer Şebnem'e bir şey deseydin seni kıtır kıtır keserdim."
"Sizde ailecek problem mi var?"
"Kapa lan çeneni."
"Tamam abi sustum.Yarın görüşürüz."
Ben bir şey demeden Burak gidiyor.Ve Şebnem ile yalnız kalıyoruz."Ee şey bende bıçağı mutfağa koyayım."
Bıçak ile beraber mutfağa gitmişti.Bende bir şey demeden oturma odasına geçmiştim.Başım ağrıyordu.Artık yorulmuştum.Her şeyden herkesten... Herkesin canı yanar ve insan canı yandıkça acımasız olur...
Kalmak gideni izlemektir.Tıpkı seneler önce Şebnem'in gittiği gibi onu izledim.Gitmek kolay olandır ama kalmak zor olandır...Gitmek başkalarına karışmaktır ama kalmak kendine bile karışamamaktır.Şimdi kim daha mutsuz? Kim daha çaresiz? Kim daha kırılgan?...Bu düşüncelerden sıyrılıp Şebnem'in yanıma geldiğini gördüm.Ve elinde bir bardakla.Bardağı bana doğru uzatmıştı.
"Bu ne?"
"Ada çayı."
Yüzümü buruşturup;
"Şebnem çeker misin şunu?"
"Neden?"
"Sevmem ben."
"Sen neyi seviyorsun?"
Seni seviyorum Allah'ın cezası.İçimden bu kelimeleri söylemek ne güzel? Dışardan değil işte insan korkuyor.Şebnem'e baktığım da o ise hâlâ söylenip duruyordu.
"Neyi seviyorsun söyle.Yada ben söyleyeyim sert bir kahve,şekersiz çay,içki gibi şeyleri mi seviyorsun?"
"Bildin."
Gülümsemişti.Ve bana;
"Nereden bildim diye sormayacak mısın?"
"Sorduğun sorunun cevabını bildiğim için sormayacağım."
"Cevabını biliyorsan söyle o zaman."
Deyip yanıma oturdu.
"Bir şey mi oldu?"
"Ne gibi?"
"Bilmem.Mutsuzsun yüzünden belli oluyor."
"Benden ne bekliyorsun ki Şebnem?"
"Hiç bir şey."
Televizyonu açıp televizyonu izlemeye başladım.Ama Şebnem bana bakıyordu ve hemen;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin - ŞebSel -
RomanceHatalar insanı aşka taşır mı? Seven bir erkek hata yapan bir kız... Hikayemize hoşgeldiniz.