18.Bölüm - İstiyorum Seni -

2.7K 121 70
                                    

11.500K geçmişiz güzel insanlar...Sizleri çok seviyorum bal suratlılarım... <3

Yorum ve votelerinizi eksik etmeyin... :)

İyi Okumalar... <3

ŞEBNEM

Mutluluk,hüzün,öfke üç duyguyu yaşıyordum şuan.Ne kadar karmaşık bir durumdaydım! Selim'in söylediği cümleye mi mutluluk duysam? Yoksa bana yaşattıklarına mı öfkelensem? Hüzün zaten ayrı bir yerde! Kafam karmaşık duygularla doluydu.Dün geceden beri Selim'in söylediği cümleyi düşünüyordum.

"Kaan'ı öldüreceğim.Sana söz veriyorum kimse sana bir daha dokunamayacak buna izin vermeyeceğim.Sen sadece BENİMSİN.Ve öyle kalacaksın.!"

Bu cümle oldukça güzeldi.Beni sahipleniyor ama başka birini seviyordu! Ne kadarda saçma bir durum.Holding'de odada öylece çay içiyordum.Dosyalarla işim yoktu.Selim'de Burak'ın odasındaydı.Ve ben sadece Selim'İ düşünüp beynimi yoruyordum.

Hızla hemen ayağa kalktım ve Aslı'nın yanına gittim.Aslı odasında bilgisayardan bir şeyler bakıyordu.Ve beni görünce gülümseyip;

"Otursana."

Hızla hemen karşısında ki ikili koltuktan birine oturdum.Ve;

"Napıyorsun?"

"Bilgisayardan şirketin faturalarını inceliyordum.Sen?"

"Benim canım sıkıldı senin yanına geldim."

"Anlıyorum.Biraz daha iyi misin?"

"Benim sana bir şey anlatmam lazım."
"Dinliyorum."

FLASHBACK

"B-biz boşanacak mıyız?"

Alayca sırıtıp bana;

"Aynı şeyleri sormaktan sıkılmıyor musun? Hayır boşanmayacağız sorma şu aptal soruyu bir daha!"

"S-senin için di-diyorum."

"Benim için mi?"

"Evet.Belki hayatını sevdiğin kadınla geçirmek istersin diye...

Sözümü kesip;

"Anlamıyorsun değil mi? Yada anlıyorsun beni sinir etmek için yapıyorsun."

"Neyi?"

Sinirle yüzüme baktı ve hiç bir şey demeden yukarı çıkacaktı ki hemen;

"Selim!"

"Bak Şebnem tamam boşanmak istiyorsun.Seni anlıyorum Kaan'ı seviyorsun.Kaan ile beraber olmak is........"

Hemen ona doğru yürümeye başladım ve aniden bağırarak;

"Kaan beni tecavüz etti.Sandığın gibi olmadı anladın mı? Sen beni hiç bir şey bilmeden suçlayıp durdun.Ama öyle olmadı.Kaan'ı da sevmiyorum! Kaan'ı da istemiyorum! B-ben utancımdan kimseye tecavüz edildiğimi söylemedim."

Gözyaşlarım yanağımdan akarken Selim bana şaşkınca bakıyordu.Ağlamayacaktım ama o her seferinde beni ağlatıyordu! Hemen tekrar konuşmaya başladım.

"Söylesene ben o kadar gurursuz bir kadın mıyım? Sence evli bir adamın altına yatmak ister miyim? O adam beni tecavüz etti.Ancak sen beni hep suçladın.Öğrendin her ş-şeyi.! M-mutlu musun?"

Hızla hemen odaya çıkacaktım ki Selim'in kolumu tutması ile ona döndüm.

"Şebnem! O adam sana gerçekten tecavüz mü etti?"

Benimsin - ŞebSel -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin