2 Hafta Sonra
TUĞBA
Holdingde bir şeyler düşünmeye başlıyordum.Hemen Burağ'ın odasına gidip;
"Burak!"
"Efendim?"
"Ne yapıyorsun?"
"Dosyalarla ilgileniyorum.Neden geldin sen?"
"Bir şey soracaktım da."
"Sor!"
"Selim aynı yerde mi oturuyor?"
"Evette neden?"
"Öylesine sordum.Neyse sen işine bak."
Deyip çıkmıştım.Oyun başlasın.Hızla holdingden çıktım ve hemen hızla arabama binip Selim'in evine doğru arabayı sürdüm.Bunu yapabilirdim...
ŞEBNEM
Hiç bir değişiklik yoktu.Selim değişmemişti.Zaten şu iki haftada ne değişiklik olabilirdi ki? Değişeceğinide ummuyordum zaten.Kapı çalmıştı oturduğum koltuktan kalkıp kapıyı açmaya gittim ve karşımda bir tane kız vardı.
"Şebnem sen misin ?"
"Evet......"
Cümlemi bitirmeden içeri girmişti.Kimdi bu? Kapıyı kapatıp içeri girdim.
"Kimsin sen? Evime neden izin almadan giriyorsun çık evimden."
"Selim'in evi burası."
Bu Selim'i nereden tanıyordu.
"Selim'i nereden tanıyorsun?"
"Anlatırım.Ben Tuğba."
Tuğba mı? Bu kız Selim'in eski nişanlısıydı.Kendisini görmedim ama Can bana sadece adını söylemişti.Oturma odasına girip koltuğa oturdu.Ve bana;
"Nasılsın?"
"Şuan hiç iyi değilim gider misin evimden?"
"Selim'in evi burası!"
"Evli olduğumuza göre ikimizin evi oluyor demi?"
"Neyse böyle muhabbetleri keselim.Konuya gelelim Selim'den hemen boşanıyorsun?"
"Ne demek istiyorsun sen?"
"Selim'in sevgilisi olduğu halde onunla nasıl evlenirsin?"
Selim'in sevgilisi mi vardı?
"Ne diyorsun sen?"
"Bak ben Selim'in sevgilisiyim.Ve derhal sevgilimden boşanıyorsun!."
"Ne?"
"Ne anladıysan o"
Deyip çıkmıştı.Gözlerim dolmuştu. Neydi bu böyle ? Selim benim her zaman canımı yakmak zorunda mıydı?
SELİM
Yoldaydım ve eve gidiyordum.Telefonuma gelen mesaj sesi ile telefonumu açıp mesaja baktım.Bu mesaj Tuğbadandı.
"Oyun yeni başlıyor..."
Neydi bu böyle? Ne oyunu oynayabilirdi ki ? Saçma sapan şey yüzünden moralimi bozmak istemiyordum.Şebnem'i görmek istiyordum.Ona her ne kadar kötü davransamda içimde ona ait bir şeyler vardı.Ve ben onu delice istiyordum.Ben,Şebnem ve bizim çocuğumuz olsun ister miydim? Kimi kandırıyorum ki delice isterdim.Onun beni sevmesini,altımda zevk ile inlemesini ama sadece hayalden ibaretti o başka birinden hamileydi.Ve bu beni deli ediyordu.Eve geldiğim de arabayı park etmiştim ve hemen eve giriş yaptım.Şebnem mutfakta yoktu.Oturma odasına gittiğim de gözleri şişmişti.Yine ağlamış mıydı? Ne oldu buna?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin - ŞebSel -
Storie d'amoreHatalar insanı aşka taşır mı? Seven bir erkek hata yapan bir kız... Hikayemize hoşgeldiniz.