Çok az +18 sahne var. :)(:
İyi Okumalar...
ŞEBNEM
Nefesi boynuma vuruyordu ve bu beni ürkütüyordu.Heyecandan bayılmak üzereydim.Kulağıma yaklaşıp;
"İstiyorum Seni..."
Demesi ile kendimden geçmiştim.Hiç bir şey demiyordum.Ne diye bilirdim ki? Neydi bu böyle? Kalp ritmimi kontrol edemiyordum.
Bir şey demeden sadece ona bakıyordum.O ise gözlerini gözlerime sabitledi.Belimde ki eli daha da sıkılaşmış beni kendine bastırmıştı.Gözlerimi istem dışı kaçırmıştım.Tekrar baktığım da dudakları dudaklarımı esir almıştı.Bu duygu harika olmak zorunda mıydı? Gözlerimi kapatmıştım.Her ne kadar korksam da içimden bu gece bir şeyler olacak gibi geliyor.Öpüşmemiz derinleşmişti galiba.Sırtım yatakla buluştuğun da korkmuştum.Korkuyordum ama bir yandan istiyorum.Başka biri bunları yapsa ağlardım yada istemezdim.Ama şuan Selim'in yanındayım.Ve huzurluyum.Selim nefes nefese kalmıştı.Bende öyleydim.Gözlerime baktığın da istemsizce gözlerimi kaçırdım.Şuan ki durumdan utanıyordum."B-benden utanmanı istemiyorum."
Demişti.Ve eli çeneme gitti.Ona bakmama sağladı.Ve yine dudaklarıma yapıştı.Dudaklarımdan ayrılıp boynuma yönelmişti.Ve elleri bornozumun ipine gittiğinde istemsiz olarak onu durdurdum.Ve bana bakarak;
"D-durabileceğimi zannetmiyorum."
"S-Selim!"
"Benim ol."
Kafamı kurcalıyordu.! Ve bornoz yeri boylamıştı.İnanamıyorum.Selim'in üzerinde herşey varken ben çırıl çıplaktım.Utancımı söylemeye gerek bile duymuyordum.Ve Selim'de hızla gömleğini çıkarmıştı.Gözlerimi kapatmıştım.
"Gözlerini aç."
İstemsiz olarak gözlerimi yavaş yavaş açmıştım.Ve o ise tekrar dudaklarıma yönelmişti.Sanırım gece başlıyordu...
****
Ve uyanmıştım.Yorucu bir geceden sonra kendimi Selim'in kollarında buldum.Dünü düşündükçe utanıyordum.Geceyi düşünmek yok! Hemen Selim'i uyandırmadan yataktan kalkıp yerdeki bornozumu alıp banyoya gittim.Kasıklarım ağrıyordu.Ilık suyun altına girmiştim.Ben Selim'in olmuştum.Bedenim onundu artık.Bu duygu güzeldi.O benimdi ben onundum.Gülümsememe engel olamamıştım.Ve hemen banyomu yapıp odaya geçmiştim.Selim hâlâ uyuyordu.Dolabı açtığım da kısa düz siyah etek fazla kısa değildi ve beyaz gömlek almıştım.
"Günaydın!"
Sesiyle yatakta olan Selim'e baktım.
"G-günaydın."
Onun yüzüne bakmaya utanıyordum.Hem de fazlasıyla.Hızla hemen banyoya gitti.Ve bende fırsat olarak hemen giysilerimi giymiştim.Ve saçlarımı kurutmuştum.O sırada ise Selim banyodan belinde havlu ile çıkmıştı.Ve bende o sırada saçımı tarayıp salık bırakmıştım.Hafif bir makyaj ile hazırdım.Ve hızla odadan çıkıp mutfağa ilerledim.Kahvaltı yapasım yoktu zaten ama bir şey içmek fena olmazdı.Hemen sıcak su ısıtarak ve dolapta ki sallama çaylardan alarak bardağa koydum ve bir tane şeker koyup aynısını Selim'e yaptım.Çok zaman geçmeden Selim'de gelmişti.Yüzümün yanmasına engel olamamıştım.Çok utanıyordum.! Selim'e baktığım da çayından bir yudum alıp bırakmıştı ve yüzünü buruşturdu.Galiba şekersiz içiyordu.Hemen çayımı bitirmiştim ve dışarı çıkıyordum ki Selimin kolumu tutması ile beni duvara yaslamıştı.Ve aramızda ki mesafeyi biraz kapatarak benimle konuştu.
"Neden kaçıyorsun benden?"
Neden mi? Dün neler yaşadığımızın farkında değildi galiba.Utanıyorum ben böyle şeylerden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin - ŞebSel -
RomanceHatalar insanı aşka taşır mı? Seven bir erkek hata yapan bir kız... Hikayemize hoşgeldiniz.