Küçük bir duyuru yapacağım. Aslında duyuru değil veda yazısı...
****
Buraya iki sene önce ki gelme amacım bir kitap yazmak değildi. Aniden çıktı karşıma bu site. Ve girip baktım. Önce ŞebSel hikayelerini okudum. Sonra dedim ki... Bende başarabilirim. Bende yapabilirim. Amatör bir hikaye yazdım. Amatör olsa bile bana her şeyi katan ve en önemlisi benim burada çok eğlenmeme sebep olan Zoraki Evlilik... O hikayeyi yazarken büyük bir aile olacağı aklımdan geçmezdi. Öylesine yazdım ve büyüyeceğini zannetmedim. Büyüdük. Zoraki Evlilikten sonra Benimsin'e geçtim. Orada biraz daha fazla olgunlaştım. Beraber ağladık... Beraber güldük... Ve en güzelide hwr şeyi beraber yaptık... Ben sizinle koskoca iki yıl geçirdim. O kadar özel ki o iki yıl... Burada çok güzel anılarım oldu... Benim buraya gelme amacım sadece eğlenmekti. İlk başta yazarken o kadar heyecanlıydım ki... Ama malesef o heyecan şimdi yok arkadaşlar. Güzel şeyler yaşadık. Çok güzel şeyler... Ben buraya eğlenmeye geldim ve çokta güzel eğlendim. Kitaplarımı sileceğim 1 hafta içinde... Ama hesabımı kapatmayacağım. Belki başka zaman o heyecanımı hissettiğimde tekrar kitap yazarım...
Beni unutmayın olur mu?! Ben sizi hep kalbimin en derinliklerinde saklayacağım. Sizi çok seviyorum. Ve sizden tavsiyem sadece mutlu olun. Kimse sizden değerli değil. Her ne olursa olsun mutlu olun ve deyin ki... Hayırlısı... Ben hep böyle derim. Hayırlısı... Hepinizi çok seviyorum. Kendinize çok iyi bakın afacanlar! :) :')
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin - ŞebSel -
RomanceHatalar insanı aşka taşır mı? Seven bir erkek hata yapan bir kız... Hikayemize hoşgeldiniz.