Lukes synsvinkel
Igår var bare en mega god dag. Claire er så sød og sjov og helt fantastisk. Selvom jeg lige har møde hende tror jeg, at jeg er lidt lun på hende.
Jeg ved godt at det er forkert, for hun er jo min søster. Gad vide om hun også har det på samme måde med mig.
Sådan har det aldrig været. Jake var den der "badboy", den som alle pigerne ville have. Og jeg var bare hans nørdede bror. Selvom vi lignede hinanden på en prik, så var han altid den flotte af os. Men Claire havde jo knap nok set ham, pga hans underlige flip med at hun ødelægger vores familie.//er træt af datid så nu er det altså i nutid. Håber det er ok\\
Claires synsvinkel
Om 5 dage tager hele familien åbenbart til USA, og mig og Calum skal selvfølgelig med. Jeg tror at det bliver mega sjovt og hyggeligt.
Men Idag tager jeg hjem til min kæreste Daniel. Jeg har ikke set ham i en hel uge, og jeg savner ham som bare vanvid!
"Jeg cykler over til Daniel!" Råber jeg, smækker døren og løber ud til min cykel. Luke og hans brødre er meget alene hjemme, pga deres forældres arbejde. Jeg synes det er ret synd for dem, men de har jo hinanden."Hej Skat!" Udbryder Daniel da jeg træder ind ad døren. "Heeeij" Smiler jeg. Vi har været kærester i 2 år på onsdag, og han er den jeg stoler aller mest på i hele verden. Han var også den jeg havde min første gang med. Han er bare perfekt.
"Hvordan går det med din nye familie?" Spørger han usikkert. "Plejefamilie" retter jeg ham. "Og det går rigtig fint. De er mega søde, og Calum er blevet bedstevenner med en af dem. Altså det er 4 drenge" Han smiler sødt til mig. Han ved hvor meget det betyder for mig at Calum er glad.{----} {----} {----} {----}
"Pizzaerne kommer om lidt, og jeg har ringet til mindst 30 personer så det burde være nok" Siger Daniel mens han tager sko og jakke på. "Jeg går ned og henter slik, sodavand, alkohol og alt det" og så er han ude af døren.
Vi har besluttet os for at holde en fest, for nu er det sommerferie, og den skal nydes!
Mens han henter ting "pynter" jeg op og fjerner de dyreste ting, så de ikke bliver smadret.
Det ringer på døren, og der står pizzabudet med, jeg ved ikk, 20 pizzaer!? Vi får med nød og næppe båret dem ind i køkkenet, og derefter betaler jeg ham (Daniel den irriterende abe).Daniel kommer hjem lidt efter og "advarer" mig mod at der snart kommer masser af mennesker. Og lige da han siger det strømmer det bare ind med mennesker, og lige pludselig er hele hans hus bare proppet med mennesker.
YOU ARE READING
My New Brothers
RomanceClaire og hendes lillebror Calum bliver sendt til en plejefamilie, fordi deres forældre ikke kan finde ud at passe dem. Men i hendes nye hjem bor der kun drenge? Hvad gør Claire når hendes "brødre" bliver lune på hende. Og vil hun nogensinde kunne...