Nightmare

5.9K 160 7
                                    

Claire's synsvinkel

"Arh motoren larmer" Siger Calum og holder sig for ærene. Sannah, Albert, Patrick og Calum er lige kommet herop, for at se når vi sejler ud. "Så slemt er det heller ikke" Siger jeg og tager ham i hånden.
"Jeg tror bare at jeg går ned igen" Siger jeg og gaber. Jeg er dødtræt. Det lyder måske underligt, men det er faktisk rigtig hårdt at stå i kø så lang tid.

Jake's synsvinkel

Vi sidder inde på vores værelse. Mig, Luke og Cameron. Claire sover og det har hun gjordt de sidste 4 timer.
"Hun er ret cute når hun sover" Siger Cameron. "Hold dog mund Cam, hun er cute hele tiden" Siger Luke så. Jeg ruller bare øjne ad dem.
"I er nogen spader! Jeg lægger mig bare til at sove" Siger jeg og tager min T-shift af, lægger mig i sengen ved siden af Claire, og folder armene rundt om hende. "Godnat!"

"Jake" Hvisker en stemme og skubber forsigtigt til mig. "Jake! Vågn lige op" Det er Claire. "Hvad er der?" "Jeg havde et mareridt" Og? Er min eneste tanke. "Vend dig rundt" Siger jeg bare. Hun gør det, og jeg lægger mit ene ben over hende, så vi ligger i ske. "Hvad er klokken?" Spørger jeg så. "4.30" jeg sukker og lukker øjnene igen.

Claire's synsvinkel

Klokken er 7.00 men jeg faldt i søvn alt for tidligt igår.
"Damn" hvisker jeg, da jeg opdager at mig og Jake ligger i ske. Wow han har en god mave? Nu er det ikke så underligt at alle piger er vilde med ham.
Jeg rør den forsigtigt. Bare fordi jeg kan. "Jeg ved godt at jeg er lækker" mumler han, og jeg fjerner lynhurtigt min hånd og lukker øjnene.
"Claire... Jeg ved godt at du er vågen" hvisker han og kilder mig forsigtigt. Jeg smiler lidt ad ham, men lader stadig som om jeg sover. Han begynder at kilde mig meget mere, indtil jeg griner. "Godmorgen, har du sovet go..." Han stopper sig selv. "Hvad drømte du egentlig i nat?" Spørger han istedet. "Det er kompliceret... Jeg drømte om fremtiden, alting var forfærdeligt... Du ved, ligesom The Hunger Games"

My New BrothersWhere stories live. Discover now