Claire's synsvinkel
Jeg ved ikke hvad det er, men Luke og Jake er vidst blevet mega uvenner. Jake vækkede mig, da han kl. 4 om natten kom hjem igen. Jeg ved ikke, hvor han havde været henne eller hvad der skete. For jeg var bare i fitness (Hvilket var GUDE! Har aldrig set så fedt et fitnesscenter før). Men Cameron sagde at de havde været oppe og skændes, og Luke sagde at det ikke skulle være os. Ikke alligevel. Det er ret underligt, men er drenge ikke sådan? Underlige altså..
Men fuck det. Idag er vi sejlet i havn, så vi skal ud og se noget. Jeg ved ikke rigtig. Det er jo meget spændende og sådan. Men jeg er mere bare til at ligge ved poolen, og læse et blad.
"Claire din langsomme ged! Bliv nu færdig!" Råber Cameron, mens han banker på badeværelsesdøren. "Du kan selv være en ged! Ved du godt hvor svært det er at lægge eyeliner!? Og du var fucking lige ved at ødelægge det!" Skriger jeg tilbage. "Jaja, alt det erloner" Han siger eyeliner på den sygeste måde, så jeg ikke kan lade vær med at grine.
Jeg får hurtigt ordnet det sidste og skynder mig ud.
"Se! Var det ikke det værd?" Smiler jeg og slår ud med armene. "Ro på Hasse, så meget plads er her heller ik" Siger han og lader som om han er irriteret. Vent hvad? Jeg løfter hurtigt brynene da det går op for mig hvad han lige sagde. "Du skal aldrig kalde mig for Hasse! Hvor kommer det overhovedet fra!?" Råber jeg og bokser på ham. Jeg kan se Luke vende det hvide ud af øjnene bag os. De jaloux typer..
"Vi skal altså gå nu. Hvis i ikke havde opfanget det" Luke siger det meget irriteret. Hvilket gir' mig lyst til at grine, men det er nok et lidt dårligt tidspunkt. Jeg kigger irriteret på ham, griber min Chanel taske, sko og hat. Ja jeg går med hat, problem? Faktisk elsker jeg hatte, men bruger det mest kun når det er varmt og sådan. Desværre bliver det aldrig rigtig varmt i Danmark, så fuck alt.Undskyld for kort kapitel, folk gør mig bare vanvittig....
YOU ARE READING
My New Brothers
RomanceClaire og hendes lillebror Calum bliver sendt til en plejefamilie, fordi deres forældre ikke kan finde ud at passe dem. Men i hendes nye hjem bor der kun drenge? Hvad gør Claire når hendes "brødre" bliver lune på hende. Og vil hun nogensinde kunne...