5.Bölüm

50 8 0
                                    

İyi okumalar

Beste'den:

Offf bugünkü Çağıl'ın söyledikleri gerçekten kafamı çok karıştırmıştı. Yatağımda hem uzanıyordum hemde bunları düşünüyordum...Akşam yemeğine de inmedim,sadece burda oturup karşıdaki kapıyı seyrettim. Uykum geldiğini de fark edince yattığım gibi uyuya kaldım.

******

"Beste kızım hadi kalk,annenler aşağıda bekliyorlar."Ya bu saatte mi şakamısınız siz..."Hı hıı geliyorum 5 dakika daha." 5 dakika 5 dakikadır."Yanlız baban sana çok önemli bişey sölicekmiş kızım çok önemli dedi."hmm bak işte bu benim ilgimi çekti."Off geliyorum." Üzerimi giyinir giyinmez-evet hızlı giyindim-aşağıya indim. Annemin yanindaki yerimi kaptım."Eee babacım bana ne dicektin?" dedim. Bana baktı sonra kafasını Aysel ablaya çevirdi. El kol hareketleriyle bişeyler söyledi ve Aysel abla bizden uzaklaştı. Babam tekrar bana dönerek"Kızım artık okula özel arabayla gidiceksin." ve o sırada içeriye orta yaşlarda bir adam girdi."Bak bu Burak bey seni okula o bırakcak geri de o getirecek,hee bir de artık Elçin,Tuna ve Arda'da böyle gitcek yani itiraz edemezsin,anlaşıldı mı boncuk gözlüm?" kafamı salladım sadece. Bir kaç bir şey ağzıma attıktan sonra masadan kalktım ve babama anneme iyice sarılıp "Ben Elçinlere gidiyorum hadi görüşüz."dedim ve dış kapıya açtım. Kapının önünde ki arabaya soğru yöneldim arkamda da Burak bey vardı. Ben arka koltuğa o da şöför koltuğuna geçti."Nereye gidiyoruz,Beste hanım." "Ben size tarıf ederim."dedim.

Sonunda vardık ya. Anlatana kadar canım çıktı. Neyse Elçinler'in zillerine bastım. Kapıyı Güliz abla açtı."Hoşgeldin kızım." "Hoşbulduk ablam."dedik küçük bir gülümsemeyle içeriye geçtim. Masaya doğru ilerledim. Ahh evet yine masada kimse yok ve bütüm yemekler Elçin'e yapılmış."Valla kızım annenle baban senin yüzüne kupkuru kaldı." dedim gülerek. O da güldü."Eee hadi çıkalım."dedi."Hee biliyorsan..."kafamı salladım "Evet biliyorum."dedim. Dışarı çıktık. Burak bey hâla kapıdaydı."Ben bugün Elçinlerle gidicem."dedim ve onu yolladım Elçin'in arabasına bindik.

******

Okulun tam önünde durduk. İkimizde indikten sonra artık dayanamıcamı fark ettim ve dün olanları gelişi güzel anlattım. Verdiği tepki çok garibime gitti.O da anlatınca tabi anladım. Bu siyahlı adamlar kimlerdi bilmiyorum ama bize zarar verecekleri kesin ya da Çağılla Atıl bizimle dalga geçiyo olmasın..."Günaydın fıstık." oooo Arda bugün çok neşeli."Günaydın ne bu neşe." dedim."Yeni bir kızla tanıştım görmen lazım taş."ahh Arda ve kızları..."Aferin yine mi?"dedim ve sınıfa geçtik. Çağıl ordaydı yanına oturdum."Günaydın"dedi şeker çıkan bir sesle."Günaydın."dedim ne zamandan beri bu çocuğa bu kadar yakın oldum bilmiyorum ama bu çocuk bana yardım edeceğine eminim bir şeyler biliyo ve ben onu öğrenmeliyim.

Elçin'den:

Atıl beni eve bıraktıktan sonra odama geçtim. Üstümü çıkarmadan yatağıma uzandım. Aklıma siyah araba geliyor direk. Kim di onlar Atıl onları görünce neden bu kadar heyecanlandı. Ben düşünce havuzunda biğulurken kapı çaldı. "Müsaitim gelebilirsiniz." kapı açıldı. Güliz Abla içeri girdi. "Elçin kızım akşam yemeği hazır gel hadi." "Tamam Güzil Ablam geliyorum sen in. Üstümü değiştirmem lazım." Güzil Abla odadan çıkınca ben üstüme gelişi güzel bir şeyler giydim. Aşağı indim annemin yanına oturdum. Babam söze başladı "Kızım artık tek başına bir yerlere gitmeni istemiyorum." "Tek başına? Baba zaten yanımda ya Elçin yada Arda ve Tuna oluyor." "Yok öyle demek istemedim tabi tek değilsin ama bir koruma gibi bir şey olmasını istiyorum. Geçen yeni koruma aldım Alp Bey artık okula veya başka bir yere giderken yanında olacak arabayla o seni götürüp getircek." "Ya baba ne gerek var bizimkiler ne olacak. Biz her sabah beraber gelip gidiyoruz." "Onların da artık korumaları var bir müddet kızım." "Tamam" yemeğimi bitirip masadan kalktım. Odama gidip birkaç bölüm dizi izledim. Sonra uykum geldiğini anladığımda kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Adı GizliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin