4.Bölüm-Tanıtım

35 8 0
                                    

Multi medyada Çağıl,Arda,Atıl ve Tuna var. Arkadaşlar bu bölümde karakterleri tanıtıcaz :))

Beste Aras :
Merhaba arkadaşlar beni zaten az çok tanıyorsunuz.Ama ben de yinede size kendimi tanıtmak istiyorum.
Ben Beste Aras 18 yaşındayım.Babam Araslar Holding'in sahibi.Tek kardeşim.Annem moda tasarımcılığı yapıyor,Elçin'in annesiyle beraber...Ben genelde arkadaşlarıma çok önem veririm.Onları her şeye karşı kıskanırım...Genelde bunu Elçin'nin üzerinde çok gösteriyorum ve Elçin bu yaptığım şeye çok kızar...Bence kendimi bu kadar tanıtmak yetti ben gidiyorum görüşürüz.

Elçin Ünal:
Herkes beni tanır; zaten obur, deli dolu,sinirli birazcıkta huysuz bir yapım var. Bütün çocukluğum onlarla geçti,hiçbir şeye değiştirmiyeceğim canım dostlarımla;Arda,Tuna,Beste'm ile geçti. Tek çocuğum, annem ile babam bu yüzden çok üstüme düşkündürler. Ne istersem önüme sererler ama hiçbir zaman ben şımarık çocuk olmadım. Babam'ın, Arda'nın babası ile restorant zincirleri var bütün Dünya'da. Annem Beste'nin annesiyle moda tasarımcılığı yapıyor ve bizden yani benden de bunu bekliyorlar ya restorantın başına geçicem yada Beste ile ortak olup moda tasarımcılığı yapıcam. Ama ben kendi hayatımı yaşıyacağım. Dostlarımı paylaşamam ama bunu da dışa vurmam. Beste feci kıskanır ve bunu misli misline gösterir. Ben ne yaparsam göz önünde yapmam, dövüceksem yada tehtid ediceksem hiçkimse beni göremez. Tek kişi dışında...Atıl Saygın.

Çağıl Saygın:
Ben Çağıl 18 yaşındayım.Babam Saygın Kolej'in de müdürlük yapıyor.Babam buraya atanınca bizde bu okula gelmek zorunda kaldık.Aslında babama biz buraya gelelim dedik.Çünkü artık herşey ortaya çıkmaya başladı.Hepimizi annemi öldürdükleri gibi öldürcekler bunları sadece ben babam ve kardeşim biliyoruz.Buraya bizim gibi bu durumda olan arkadaşlarımızı kurtarmak için geldik...Her neyse bu kadar yeter ben kendimi tanıtıyım...Aslında pek sinirli biri değilimdir, ama çok kızdırırlarsa herkese zarar verebilirim.Kardeşime pek benzemem, onun Elçin'e yaptığı gibi aşırı hareketlerde bulunmam Beste'ye karşı.Böyle kişilerden çünkü nefret eder benim sarışınım.Neyse onu bir gün kendime bağlıcam eminim ama sadece biraz zamana ihtiyacim var...

Atıl Saygın:
Hayatım annemin öldüğü gün bitti 7 yaşındayken. Hayal meyal hatırlıyorum annemi yanından ayrılmazdık. Taa ki o güne kadar hiçbir şeyden haberim yoktu. Annemin ölümünden 10 yıl geçmişti. Bir mektup geçti elimize her şeyi anlatan. Mektupta yazan kişileri araştırdık taa ki ozaman gördüm Elçin'imi... Yanındakine bağırıyordu. Sinirlenmişti belli gözü seğiriyordu tıpkı benim gibi. Kardeşime nazaran daha sinirli bir yapım vardır. Hatta bir ara sinir kontrol tedavisi bile gördüm. Elçin tıpkı benim gibiydi sinirlenince gözü hiçbir şeyi görmüyor. Okul da bana ettiği küfürleri ilk defa bir bayandan duydum, ondan. Her şeyi öğrendik ve canım pahasına Elçin'imi koruyacağım. Onunda annem gibi ölmesine izin vermicem. Ben Atıl Saygın 18 yaşındayım bunca yıldır ayakta durdum yine dururum...

Arda Şan:
Biz Tuna,Beste ve Elçin küçüklüğümüzden beri çok yakın arkadaşlarız.Aslında bugün okula yeni gelmiş olan çocuklar olmasa aramız çok iyiydi.Ama bugün çok değişik bir gün oldu.Onlar eğer ki Beste'yi ve Elçin'i elimizden almaya çalışıyorlarsa sonuna kadar savaşıcaz Tuna'yla.Benim babam Elçin'in babasıyla ortaklar, bir restaurant zincirleri var ve nerdeyse her gün Elçinlerdeyiz.Bu yüzden Elçin pek çok sırrımı bilir,Elçin'e ne kadar yakın olursam oluyım Beste'ye de bir o kadar yakınım.Annem avukatlık yapıyo kendisi ünlü bir avukat... Benim biraz kiskanç olduğum doğrudur, evet benim etrafımdaki herkesi kıskanırım.Bazen
benim biraz çapkın olduğumu söylüyorlar ama yok öyle bişey kızlar sizi çok seviyorum kendinize iyi bakın.Telefon numaralarınızı verirsiniz...

Tuna Koç:
Ben Tuna 18 yaşındayım... Yıllarımı arkadaşlarıma verdim. Elçin Beste Arda onlar benim canım.Okuldaki çocuklar fazla garipler ve bizimkilere farklı bakıyorlar. Arda sırdaşım her şeyi ona anlatırım. Bizim kızlar bizi fazlasıyla kıskanır aslına Beste'de var o özellik çıktığım kızların hepsini dövdü. Onlar bizi nasıl kıskanıyorlarsa bizd onları fazlasıyla kıskanıyoruz. Kardeşlerim için canımı veririm. Her neyse kendimi tanıtıyım biraz. Babam yıllar önce öldü. Babama fazla bağlı değildim çünkü bana karşı her zaman mesafeliydi. Öldüğüne hiç üzülmedim. Annem Buket babam öldükten sonra şirketin başına geçti. Ben de holdingin tek varisiyim. Sinirlenince gözüm bir şey görmez. Kindarımdır. Ne annem ne de babam böyle bir kişiliği yok acaba kime çektim...

Adı GizliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin