4. Bölüm Korku

127 9 1
                                    

---3. Kişi Ağzından--- 

Elçin ,Ömer ve Çağatay İris'in çığlını duyunca hemen mutfağa daldılar.Geldiklerinde kötü bir manzara ile karşılaşmışlardı.Bir köşede her birinin bıçaklanmış maketleri,ölen ailelerinin karalanmış resimleri vardı.Bir köşede de İris ağlıyordu.Herkes dehşete düşmüştü.Çağatay ve Ömer şaşkın ,Elçin in gözünden birkaç damla yaş damlıyordu.Çağatay kendini toparlayarak İris in yanına geldi ve teselli etmeye çalıştı.İris ağlamaklı bir sesle,''O şerefsizler yaptı! Hala uslanmamışlariKalpsizler!'' Çağatay durumu yumuşatmaya çalışarak,'''Bak kızım,her şey geçecek güvenin bana.O inleyen beygirlerin nane sokacam da naneli osurtacam görüceksiniz.'' Normalde İris ve Elçin  bu esprilere gülerdi.Ancak onlara yapılan bu hareket canlarını çok fena acıtmıştı.İris ve Elçin oturma odasına gidiyorlardı ki İris yerdeki notu işaret etti.Ömer notu eline aldı ve okumaya başladı.''Bu maketlerin yerinde yakında siz olacaksınız!'' Oda sessizliğe gömülmüştü.Çağatay yine ortamı iyileştirmeyi başarmıştı.''Götten bacaklılara bak sen,bir de tehdit mesajı göndermişler.Ne takıyorsunuz be güllerim! Biz bu gece Ömer ile muhafısınız oluruz Evelallah! Siz bizimsiniz!'' Bu sözler üzerine iris Çağatay'a,Elçin Ömer'e sarılarak yukarı çıktılar.

---Elçin'in ağzından---

Bir türlü uyku tutmuyordu.Bir sağa bir sola dönüp duruyordum.İris ve diğerleri yanımdaydı ama korkuyordum.Çağatay  ve Ömer yan odadaydı.Seslensek duyarlardı.Dağhan ve Enes'i  düşünüyordum.Ve onları içimden geldiğince küfür ediyordum. Demek bizi seviyorlardı ha ? Pis herifler! Seven insan ölümle tehdit eder mi ? Kırar mı sevdiği insanın kalbini ? Tam uyumaya hazırlanıyordum ki pat diye bir ses duydum.Manyaklar,bizi dedikleri gibi öldürmeye mi geldiler acaba ? İris'e  baktığımda o da uyumuyormuş gibi görünüyordu.Seslenmeye karar verdim.''İris?'' Efendim kanka?'' İris in sesi hala ağlamaklıydı.''İris,ağlıyor musun ? Ya mal bırak o puştları,Ömer ve Çağatay yanımızda.'' İris bir noktaya odaklanmış bir şekilde cevap veriyordu.''Sende korkuyorsun Elçin .İtiraf et.Sende küçük bir sese panikliyorsun.'' İris  haklıydı.Bende her an bir şey olacakmış gibi hissediyordum.Sanki korkularımın içinde boğuluyordum.Küçükken İris'le  korktuğumuzda birbirimize sarılıp uyurduk.Onu özlemiştim.İris'in yanına usul usul geldim ve yanına kıvrıldım.İris mutlu olmuştu.Birbirimize sarıldık ve gözlerimizi kapattık.Tam o sırada kapı aralandı.Kapıda karanlık bir silüet duruyordu. Hemen çığlığı bastık.Tabi ben araya küfür de kaynatmış olabilirim.Birkaç saniye sonra içeri kulakları sağır olmuş bir biçimde kulaklarını tıkayan Ömer ve Çağatay  girdi.Ömer söze başladı.''Ya kızlar sanırsınız ki banshee siniz.Kulaklarımın içine işediniz be güllerim.'' Çağatay gülmeye başladı ve söze karıştı.''Kanka o sıçtınız değil miydi ?'' Biz kıkırdamaya başlamıştık.Ömer gülerek lafına devam etti.''Bıcırık çişim var o yüzden.İşemeye gidemiyorum.Kızlar bu gece yanınızda yatmaya karar verdik.Yürü yatağa kanka.'' Ömer Çağatay'a bıcırık demişti.Biraz yüzü kızardı ama bozuntuya vermeden devam etti.''Kanka sen memelerimi elleme lütfen.Ve çişin varsa git yap derim.'' Bu ikili bizi her zaman güldürmeyi başarmıştı.Bizimle aynı pozisyona yattılar ve hemen uyudular.Bende o şerefsizlerden alacağım intikamı düşündüm ve uykuya daldım.


Yangın YeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin