BÖLÜM-11 (GERİ DÖNDÜK)

23 3 0
                                    




MEDYAYA GERİ DÖNMEMİZİN ŞEREFİNE BİR COMEBACK ŞARKISI KOYDUM. :D

ARKADAŞLAR UZUN BİR ARADAN SONRA GERİ DÖNDÜK LAKİN 2 AYLIK BİR ATLAMAYLA DEVAM EDECEĞİZ ÇÜNKÜ BAYADIR YAZMADIĞIMIZ İÇİN BİZDE ÇOK HATIRLAMIYORUZ. GEÇMİŞTE OLAN ŞEYLERE YERİ GELDİĞİNDE DEĞİNİP SİZE ANLATACAĞIZ. VE ARTIK HEP 3. KİŞİ AĞZINDAN YAZACAĞIZ 2 KİŞİ OLDUĞUMUZDAN DOLAYI AKSİ HALDE KARIŞIK BİR HALE GELİYOR. LÜTFEN YORUM OLARAK ELEŞTİRİLERİNİZİ YAZIN ÇÜNKÜ BURDA DAHA İYİ OLMAYA ÇABALIYORUZ VE SİZ BİZDE ELEŞTİRİLERLE YARDIM EDEBİLİRSİNİZ. OY VERMEYİ DE UNUTMAYIN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER. <3 UMARIM BEĞENİRSİNİZ. -NAZ VE ŞULE

-------------2 Ay Sonra------------

İris gözlerini açıp saate baktığında saat daha 08.25'di. Ve onu uyandıran güçlü bir mide bulantısıydı. Yatağından kalkarak koşarak lavaboya gitti ve Elçin yarı uyanık yarı baygın sesiyle "Sabah sabah ne bu enerji İris Allah aşkına." Diyerek uyumaya devam edecekti. Ama İris'in ona cevap vermemesinden ardından kalkıp lavaboya doğru gitti. Kapıya tıkladı açmaya çalıştı ama kilitliydi.

"İris iyi misin?" Biraz telaşlı bir ses tonuyla sormuştu bu soruyu. Kısa süre sonra İris yavaşça kapıyı açtı ve Elçin'e dokunsalar ağlamaklı olan gözlerle baktı. Elçin bu bakışlar karşısında fazlasıyla şaşırmıştı.

"Ne oldu? Bu ne hal betin benzin atmış be." Dediğinde Elçin, İris sadece kafasını yere eğmekle yetindi. "Ne oluyor söyler misin bana?" Diye Elçin tekrar sorduğunda İris bu sefer sessizliğini bozdu.

"Elçin ben." Diyip yutkundu, söylemesi zor bir şeydi bu. "Ne sen?" Elçin git gide meraklanıyordu. "Galiba hamileyim." Diyip ağlamaya başladı İris. Elçin şaşkın gözlerle ona bakmaktan başka bir şey yapmadı çünkü hayatının en büyük şoklarından birini yaşıyor olabilirdi. Hafif geri çekilerek ellerini saçlarının arasında aldı.

"Şaka yapıyorsun." Diyerek alaycı bir gülüş attı ortaya Elçin.

"Hayır." Dedi İris. "Sence şaka yapıyor gibi bir halim mi var?" dediğinde Elçin sinirlenmişti de.

"Bekle burada. Test alıp geleceğim." Demesiyle Elçin üstüne bir ceket geçirip eczaneye doğru yol aldı. Gidip gelmesi 15 dakika falan sürmüştü. Eve gelip hemen İris'in yanına çıkıp poşeti uzattı. İris üzgün gözlerle Elçin'e bakarak poşeti elinden aldı ve banyoya girdi. Çıktığında test banyoda kalmıştı. Ve İris hamileydi. Peki ya kimden ya da ne zaman olmuştu?

"Ee?" dedi Elçin meraklı gözlerle. İris cevap vermedi. Elçin hızla banyoya girip teste bakınca evde "Kahretsin" sesi yankılandı. Elçin İris'e gidip sımsıkı sarıldı.

"Ağlama." Dedi. Bunu demekle yetinebildi sadece. O sırada kapı çaldı. "Şu an sana detay sormuyorum. Büyük ihtimalle Çağataylar'dır. Burada beni bekle. Ben onlara anlatacağım. Eminim hepsi anlayacaktır" Dediğine İris kafasını sallamakla yetindi sadece. Elçin de koşarak aşağı inip kapıyı açtı.

"Çok erken açtınız keşke biraz daha bekleseydik ya." Diye isyan ederek girdi Gökhan içeri. Çağatay içeri girerken bana ne oldu dercesine bir bakış attı. Ardından "Naz uyanmadı mı hala?" sorusunu yöneltti. "Ben uyandırırım şimdi onu." Diyerek yukarı çıkmaya başladı Gökhan. Arkasından bağırdı Elçin. "Gökhan bekle." Gökhan şaşkın gözlerle arkasına döndü.

"Buraya gel. Sizle konuşmam gereken bir şey var." Dediğinde Gökhan yavaşça aşağı inerek "Naz'a bir şey olmadı?" dimi diye sorduğunda bunun cevabının ne olduğunu bilmiyordu. Olmuş muydu yoksa olmamış mıydı? Cevapsız bir sürü soru vardı ve nasıl cevap verilecek o da meçhuldü.

Yangın YeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin