"Hey"
Nick kommer hoppende bortover gangen, med krykker i henda. Han er endelig tilbake fra sykehuset.
To sterke armer drar meg inn i en svak, men varm klem. Jeg går gjennom en hel runde med frysninger, men skjønner selv ikke om vi er sammen eller ikke. Men likevel, klemmer jeg tilbake. De tynne armene mine slenger seg rundt den sterke magen hans. Jeez, jeg kan kjenne sixpacken hans.
"Hei!" roper en svak jentete stemme. Et lite sekund tror jeg det er Inna og Catalina som står bak oss, men i det jeg snur meg, står Raylee og smiler. Nick ser forskrekket på henne. For å være helt ærlig, Raylee er grei, men akkurat nå vil jeg ha henne vekk.
"hei..." stammer Nick fram. Han ser ned på meg, også på Raylee. Det røde håret hennes er satt opp i en hestehale, og piercingen ved nesa hennes får henne til å se skikkelig "bad" ut. Nick er sikkert mest sjenert over å få se henne, på grunn av at de var kjærester før. Noe som irriterer meg veldig. Men jeg vet ikke helt selv om jeg og Nick er sammen.
"Hei, Hayley" sier Raylee og smiler. Jeg smiler tilbake som et hei, men ser opp på Nick igjen. Raylee smiler og forvinner bortover gangen. Merkelig.
"Hva gjør hun her?" spør jeg og ser på Nick.
"Jeg aner ikke" svarer han. "Har ikke hørt noe om den jenta på flere måneder"
Han ler litt og ser på meg. Med en gang øynene hans fikk kontakt med mine, forsvant smilet hans, og det endte opp med å bli ganske så kleint.
"Er vi..." begynte han. "Sammen?"
Jeg skal til å trekke på skuldra, men lar vær. Liksom, hvis en person du liker, spør om dere er sammen, virker det veldig uhyggelig å trekke på skuldra. Man trekker på skuldra når man er på butikken, og noen spør om du vil ha den, eller noe. Ikke når kjæresten, eller x-en din spør...men jeg har ikke noe bedre å bidra med...
"Jeg er...jeg er litt usikker" starter jeg. "Kanskje det er best å ta en pause?"
Nick ser på meg i noe sekunder, før han ser ned på bakken og nikker. Badboy har blitt englebarn, nesten. Spesielt for meg.
•••••••
"Så, alt mellom dere er over?" spør Angel og blåser en boble av tyggegummi. Den dekker bare munnen hennes, og sprekker fort. Vi har nemlig en konkuranse om hvem som klarer å blåse størst boble, av tyggegummi. Hubba Bubba tyggegummi.
"Ikke alt" svarer jeg og gjør meg klar til å blåse en boble, men feiler midt i. "Vi tar en pause, tror jeg"
"Du, har du sett den nye jenta?" begynner Angel. "Hun i parallell klassen?"
Jeg trekker på skuldra og blåser en boble, men ikke større en den største Angel har blåst hitil. Angel ser på meg.
"Jeg så deg og Nick snakke med henne" sier hun. Hun får et spørrende blikk fra meg.
"Rødt hår, piecing, sikkert en fest løve, eller hva hun nå er" starter Angel. "Hun heter ett eller annet Rikkie, eller Ra..Ri..Remi..eller noe?"
"Raylee?" utbryter jeg. "Har hun begynt i parallell klassen!?"
_________________
Oi...
Både Hayley og Raylee har problemer.
Wow, Hayley og Raylee rimer! ...Nesten? Jo, det rimer, neida (joda) hehe...
Vell, uansett,
Beklager for at jeg ikke har vært så aktiv i det siste. Det er ikke så lenge til skole, og...Oh My God, skole!? Shitt, og jeg har ikke kjøpt en eneste ting...Hehe...Men jeg har mye tid, hvis ikke jeg bruker tiden på alt annet tull...som jeg IKKE gjør til vanlig assa (NOT)
hehe, jeg bare tulla.
Men VOTE&COMENT, så blir jeg glad! Jo mer VOTES&COMENT, jo større sjanse for sesong 3!
YOU ARE READING
Puslespill 2 - det kan være over
RandomPuslespill - brikken som mangler. Puslespill 2 - det kan være over. Hayley og Nick blir sammen etter alt oppstyret, men det kommer noen problemer for dem også. Vil Hayley tilgi Nick? Skjer det noe mer? Eller, kanskje det er helt over?