I det jeg kommer hjem slenger jeg sekken ned på gulvet i gangen, og går irritert opp på rommet. Er det mulig? Hvorfor kom Raylee tilbake i det hele tatt? Hun sa at Nick sviktet henne, og at hun ikke vil være med han igjen. Hvorfor flørter hun med han da? Jeg skjønner meg ikke på sånne folk, ærlig talt.
Dessuten, jeg skal prøve å ikke bry meg. Men det er litt vanskelig da...tenk hvis den gutten du liker tok en pause fra deg, for så å bli flørtet med av X-en sin?
Tyrann står med et mistenksomt blikk, og ser på meg, for så å legge hendene i kors. Han var på vei ned trappen, men da jeg gikk forbi han og med et uhell dyttet i skulderen hans, trodde han sikkert at jeg gjorde det med vilje. Jeg vet ikke med han, men om jeg var han ville jeg holdt meg unna søsteren min sine saker.
"Noe galt, kid?" Spør han rett etter at han ble most inntil veggen av meg. I det jeg snur meg legger jeg fort merke til at jeg plutselig er høyere enn han, men kommer fort på at jeg står to trappetrinn over han.
"Nei" svarer jeg og prøver å høres normal ut, men lykkes ikke noe særlig. Jeg sukker automatisk etter svaret mitt, og ser opp på Tyrann. Jeg får tilbake et spørrende blikk som forteller meg At han kommer til å spørre en gang til ...
"Jo, det er noe, kid" sier han og studerer meg. Det eneste jeg har i hånda er mobilen min. Altså, han studerer den med blikket sitt for å se om jeg kanskje har skrevet det på mobilen. Jeg skriver aldri hemmelige ting på mobilen egentlig. Kanskje personlige, men ikke en «dagbok».
Jeg presser mobilen inntil meg, i tilfelle han skal til å røske den ut av hånda mi, for det har skjedd før.
"For det første, ikke bry deg" begynner jeg og nikker irritert mot han. "For det andre, slutt å kall meg kid. Ok?"
"Du er en unge. Og unge betyr kid på engelsk. Og engelsk er et Nice språk. Såååå ... Tror ikke det" ler Tyrann i det jeg skal til å gå opp igjen. Gud, han er verdens mest irriterende bror. Eller stebror da. Mamma og pappa ble skilt for noen måneder siden, så han ble min stebror fra da av.
"Jeg skjønner ikke selv hvorfor jeg vil vite hva som har skjedd ... Glem at jeg i det hele tatt sporte, Ok?" Mumler han for seg selv, før jeg nikker. Han forsvinner nedover trappen, på vei mot kjøkkenet.
Jeg sukker og går til rommet mitt. Jeg har så sinnsykt lyst til å hyle slik at hele verden får høre meg. Kanskje noen til og med bryr seg? Nei, ingen bryr seg om kjærlighetssorg. Eller ... Det er vel ikke det jeg har nå. Sant?
Jeg prøver å glemme Nick og Raylee, og sjekker heller storyene til vennene mine på Snapchat. Men i det jeg får se at Nick har lagt ut noe, blir jeg mer nysgjerrig.
Here is Raylee <3 står det på et bilde av en selfie av Raylee. Jeg grøsser i det jeg ser det. Ikke fordi jeg ikke liker henne, altså. Men fordi jeg ikke liker tanken over hva de to gjør nå. Men helt ærlig, jeg liker ikke Raylee. Hva? Jeg liker henne ikke, Ok?
••••••••••••
Hei sann folkens!
Sorry sorry sorry for at jeg har vært så u-aktiv! Jeg har vært såååå opptatt. Ikke engang jeg skjønner hvorfor jeg er så aktiv. Neste gang skal jeg slå meg i ansiktet og skjerpe meg!VOTE&COMMENT så gjør dere meg glad! :*
YOU ARE READING
Puslespill 2 - det kan være over
RandomPuslespill - brikken som mangler. Puslespill 2 - det kan være over. Hayley og Nick blir sammen etter alt oppstyret, men det kommer noen problemer for dem også. Vil Hayley tilgi Nick? Skjer det noe mer? Eller, kanskje det er helt over?