Güneşin batışının ardından arkada bıraktığı kızıllığı seyre dalıyorum. Ve yine yazıyorum kalemi elime almadan. Düşüncelerimle... Bir akşamı daha mı ettik ne! Yine yalnız, yine bir başıma ve yine incinmiş yüreğimle. Yazmak için illa ki incinmek mi gerekir? Her neyse...
Bir gün daha geçti ömrümden. Yani bir gün daha yaşlandım. Ve bir gün daha yaklaştım beni bekleyen ecelime. Küçük bir hesaplama yapıyorum da doğumumdan bu yana 6786 gün mü geçmiş? 6786 gün! Vay canına! Peki ne uğruna bu kadar günü tükettim. Bilmiyorum. Daha belki önümde nice 6786 gün vardır. Bu bilinmez tabi. Geçmiş günlerim için pişman mıyım, peki? Bi'nebze belki, ama hayır. Sadece, sadece üzülüyorum yapamadıklarım için. Yapamadığım o kadar çok şey var ki. Oysa daha kaç günlük ömrüm kaldığını bilmiyorum. Belki hepsini gerçekleştirmeye vaktim yetmeyecek belki de dünya derdinde hayallerimi unutacağım. Ve sonunda hiçbir şey yapmamış, hiç yaşamamış gibi son nefesimi vereceğim.
Ölümden değil de amellerimden korkuyorum sanırım. Mahşer alanında Allah'ıma verecek bir cevabım olmamasından korkuyorum. Halbuki bize verilen emirler gayet açık ve basit. Biz bu emirlere uymaktan bile o kadar aciziz ki... Şu dünya denilen koştururmacada ahiretimizi unutuyoruz.
Allah'ım Sen bizi unutanlardan eyleme! Çünkü biliyorum ki unutan unutulur. Bizlerin bizi unutması neyse de Sen'in bizleri unutmanı düşünmek bile istemiyorum. Allah'ım Sana sığınıyorum. Günahlarım için defalarca af diliyorum. Ve tüm inananları Firdevs Cenneti'ne kabul buyurmanı, Peygamber Efendimiz'e (sav.)' ve O'nun Ehl-i Beyit'ine komşu eylemeni diliyorum. Çünkü biliyorum Allah'ım Sen, Sana sığınan yürekleri, Senin için açılan elleri, Sana yapılan duaları geri çevirmezsin.
Allah'ım Sana en güzel dualardan biriyle dua edip yazımı tamamlamak istiyorum. Ey benim Güzel Allah'ım beni bana bırakma. Eğer bir gün ben Seni bıraksam da Sen yine beni bırakma!..
AMİN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Hislerin Armonisi-
RandomBazen insan içinde yaşar hayatını. Hislerini, düşüncelerini dışarıya yansıtamaz. Hangi ırktan, hangi milletten olursa olsun dil bazen yetersiz kalır sözcüklerle kurallı bir cümle oluşturmaya. Söyleyemeyiz. Anlatamayız. Aktaramayız benliğimizi saranı...