6. Bölüm

117 6 0
                                    

Okula geldiğimde Özge ve Cem direk üstüme atladı.
"Ne kadar çok seviliyorum Laaned"
Özge telaşli bi şekilde konuşmaya başladı
"Cumartesi günü kamp vaaaar. Geçen sene babamın hastalığından dolayı gidememiştimm,lütfen gidelim Denizzzz."
Kamp mı? Okul gezilerini severdim ama ormanlık alan hiç bana göre değildir, sonuçta orman bu güvenemiyorum yani bok da çıkabilir. Özge meraklı gözlerle bana bakarken Cem konuya dahil oldu
"Ben gitmiştim tabi o zamanlar sevgilim yoktu şimdide yok ama konumuz bu değil. Güzel vakit geçirmiştik, bence de gidelim." Özge öyle bi bakıyordu ki hayır da diyemiyordum.
"Ya bilemedim ki şimdi. Orda ayı felan yokmudur ya hani bakın yanliş anlamayın tabiki korkmuyorum ayıdan mı korkucam ama şmdi bi ayı çıkarsa ölmek için daha çok gencim ben sonra an..
"Deniz iyi misin qnq?" Cemin sorusu ardından Özge gülmeye başladı.
"Ya hadi ama Deniz ne ayısı o filmlerde oluyor, hem güzel vakit geçiririz lütfeeeen"
Özge şöyle yapma bea kıyamıyom ki bu kıza.
"Peki tamam" Özge direk boynuma atıldı.
"Yeees be iste benim kankam" Bende ona sarıldığımda zil çaldı. Ders lanet olasıca matematik... Oyalanmadan sınıfa doğru ilerlemeye başladık çünkü matematik hocası biraz kaçıktı bizi öldürür felan risk almayalım sımdi, Ayılara yem olurum daha iyi.

Okuldan çıktıktan sonra Özgeyle alısverıse gitme kararı verdik. Kamp için bişeylere bakıcaktık. Annemi gelmemesi için aradıktan sonra yürümeye başladık. Özge ve Cemin arasında bişey olup olmadığını merak ediyordum. Çünkü Özge Cem kız lafı ettiğinde direk bozuluyordu, Cem in davranışı pek dikkatimi çekmedi ama yinede Özgeye sorma kararı verdim.
"Özgee"
"Hıı"
"Cemle nasıl tanıştınız?"
"Bende bu okula lise 2 de geldim yani geçen sene. Cem sıra arkadaşımdı ve sık sık konuşurduk, sonradan baya yakın dost olduk."
"Ben bişey sorucam"
"Çıkar bakalım ağzındaki baklayı"
"Cemi mi seviyorsun?" Özge direk bana döndü ve kızardı.
"Yoo nerden çıkardın o benim çok yakın bi arkadaşım sadece o kadar."
"Ya bazen Cem bir kızın lafını edince bozuluyorsun felan yani bana öyle geldi ama sen öyle diyorsan öyledir."
"Ş-şey aslında yani nasıl desem.."
"Seviyorsun dimi?"
Özge en sonunda kendini saldı
"Çok mu belli oluyor?"
"Ben anladım ama Cem in anladığını sanmıyorum. Peki niye ona karşı hislerini daha açık bi şekilde belli etmiyorsun?"
"Engeller var Deniz, kolay bi durum değil"
"Ne gibi engel? Belki yardımcı olurum"
"Cem başkasını seviyo"
"Ne? Kimi?"
Özge derin bir iç çekti
"Ablamı" OHA YOHAMUNA ÇÜŞ DAHA NELER
"Ablan mı?"
" Bizden 1 yaş büyük ablam var, oda bizim okulda. Cemle tanıştığım ilk zamanlar onu ablamla tanıştırmıştım yani daha doğrusu denk geldi kasıtlı birşey değildi. Sonra Cem sık sık bizim eve gelir oldu, ilk başlarda kendim için sanıyordum ve mutlu oluyordum bende ona karşı boş degildim. Bir gün Cem yine bize gelmişti ders çalışıyorduk. Ara verdiğimizde tuvalete gittim ve döndüğümde öpüşüyolardı. O zamandan beri anladım aslında ablam için geldiğini. O zaman gördüğümde Cem bana ablamı sevdiğini itiraf etti."
"Peki ya ablan?"
"Onun sevgilsi vardı Cemle öpüştügü zaman. Ablamı pek sevmem zaten huyu iyi değildir. Hala da sevgilisiyle, Cem de bu yüzden üzülüyor"
"Ya ben ne diceğimi bilmiyorum ama eğer istersen Cemle konuşabilirim."
"Hayır lütfen bunu yapma 1 senedir böyle yani ben alıştım."
Hiçbişey diyememiştim, çok üzücü bi durum karşılıksız sevgi.
Biŕsey dememe gerek kalmadan alış veriş merkezine vardık. Özge yine eski neşesine dönerek
"Hadi bakalımmm başlayalım" dedi. Gercekten bu kıza hayranım. Ben hassas olduğum içın böyle bi durumda bile hep asık suratlı gezerdim heralde.

Alış veriş bittiginde ikimizde çok yorulmuştuk. Alt katta bi kafeye oturup dinlenmeye karar verdik. Poşetleri sandalyeye atıp direk oturdum. Ölüyooom yorgunluktan.
"Öldüm bittim ben"
"Bide bana sor"
Garson geldiğimizde siparişleri verdik ve biraz daha Cem hakkında konuştuk. Gerçekten bu olaya bi çözüm bulmam lazımdı. Özgenin ve Cemin üzülmesini istemiyordum. Bunu eve gidince daha detaylı düşünmeye karar verdim. Özge gözünü bi tarafa odaklayınca bende oraya döndüm ve
Allahım bu çocugu 1 gün görmesem yemin ederim 5 vakit namaza başlicam. Ege de bizi görmüş olucakki bizim masaya doğru ilerlemeye başladı. Lanet Olsun. Lanet Olsun. Lanet Olsun.
"Oo burada kimler vaar"
Yüzümü buruşturup Ege ye döndüm
"Ne istiyorsun"
"Kardeşim sence de biraz kaba değil misin ha? Sonuçta artık aynı ailedeniz"
Lanet olsun bunu daha Özgeye anlatmamıştım bile.
"Git başımdan"
Bi müddet durup güldükten sonra kendi masasına doğru ilerledi. Elayla birlikte oturuyorlardı. Özgeye baktığımda şaşırmışçasına bana döndü. Bende herşeyi baştan sona anlattım.
"Yok artık"
"Malesef öyle, daha okulda katlanamıyorken bide aynı evde yaşama düşüncesi beni çileden cıkartıyor."
"Öyle ama yakısıklı cocuk be Deniz"
"Yok be o kadar da degil" (çarpıldı) Allahım hemde öyle bi yakışıklıydı ki erimememek elde değil. Biraz daha oturduktan sonra Özge babası rahatsızlandığı için gitmek zorunda kaldı. Onunla gitmeyi teklif ettim fakat bu hastaliğın hep tekrarlandıgıni alışık olduğunu gerek olmadığını söyledi. Sonuç olarak burada dımdızlak kaldım ve evin yolunu bilmiyorum. Poşetler elimde yolda sağa sola bakınırken annemi aramak için telefonumu çıkarttım.
"Lanet olsun anne telefonu açmicak zamanı buldun" köz köz etrafıma bakınırken hava kararmaya başladı. Tüm paramı alışverişe yatırdığım için taksiye binecek param da kalmamıştı. Nereye gittiğimi bilmeden okulun yoluna doğru ilerlemeye başladım. Okulun yolunu bulursam belki evide bulabilirim diye Özgeyle yürüdüğümüz yerden yürüyordum. Arkamdan ses gelmesiyle donup kaldım.
"Oo yavrum napıyosun tek başına"
Sarhoş bi genç bana doğru yavas adımlarla geliyordu. Bende tempomu hızlandırıp koşmaya başladım. Oda arkamdan geliyordu. Ne kadar hızlı koşarsam koşayım yinede bana yetişti. Elimden tutup yanımızdaki ara sokağa soktu. Şimdi sıçtım.
"L-lütfen lütfen yapma ben gideyim bırak beni lütfen"
"Olmaz güzelim daha başlamadık bile"
Adam gülneye başladı. Gözlerimdeki yaşlara engel olamadım.
"Nolur yapma bunu"
Adam bana yaklaşmaya başlayınca kasıklarına bi tekme attım. Biraz duraklayınca fırsattan istifade kaçıcaktımki kolumdan yakalayıp yere düşürdü.Bluzumu sıyırmaya başlamıştı.
"Yardım ediiiiiiiiiiiin" Ne kadar bağırsamda sokakta kimse yoktu. Yapabilceğim hiç bişey olmadığı için gözlerimi kapattım ve kendimi saldım. Bi yandan ağlıyor bi yandan kısık sesle adama yalvarıyordum. Adam tam eğilecekken arkadan bi ses geldi.
"Bırak lan kızı" Korkudan öyle bir ağkıyordumki gelenin kim olduğuna bakmadım. Çocuk bana nerdeyse tecavüz edicek adamı dövdükten sonra benide alıp ara sokaktan cıkardı. Çocuga teşekkür etmek için yüzüne baktiğımda bu kişi Ege den başkası değildi. Ege direk konuşmaya başladı
"Iyi misin bişey yaptımı sana?"
"Yok hayır tam zamanında geldin ben sana çok teşekkür ederim."
Ceketini çıkararak bana giydirdi.
"Gel seni eve götüreyim" İtiraz etmeden onunla arabaya doğru yöneldim. Arabaya bindiğimizde ısıtıcıyı açtı ve sürmeye başladı. Allahtan evi biliyordu yoksa şuan tarif edicek gücüm bile yoktu. 15 dakkalık bi sessizlikten sonra evin önünde durduk.
"B-ben çok teşekkür ederim Ege sen olmas-"
"Sonuca bakalım kendini yorma geçti gitti, bidahakine daha dikkatli olmaslısın."
"Tekrar teşekkürler"
Son kez yüzüne baktıgımda oda bana bakıyordu. Gözleri o kadar güzeldiki bian daldığımdan ne dediğini anlamadım.
"Aslında Deniz kötü bi başlangıç yaptık. Seninle böyle olmak istemem eğer sende istersen yarın akşam yemeğe cıkalım hem birbirimizi daha iyi tanırız ne dersin?"
Bu olay olmadan önce sorsa kesinlikle hayır derdim ama ona bi teşekkür borçlu olduğum için malesefki.
"Olur"
"Tamam o zaman ben seni saat 8 de alırım"
"Tamam iyi geceler"
"Sanada"
Arabadan cıktıktan sonra eve doğru ilerlemeye başladım. Anneme ne diceğimi bile bilmiyordum. Benim aramış olduğmu görse geri arardı fakat telefonunda cevapsız arama yoktu. Evin zilini çaldığımda açan Can oldu.
"Can annem nerde?"
"İş görüşmesi için bi yemeğe gittigini söyledi. Buzdolabında yemek varmış"
"Tamam ben odama cıkıyorum"
Odama girdiğimde ilk olarak üstüme rahat bişeyler giydim kendimi yataga atınca bugün olanları düşünemeden uykuya daldım..

-------Ege'nin ağzından-------
Denizi bıraktıktan sonra direk telefonumu alıp Gökalp i aradım. 3. çalıştan sonra açtı
"İddayı kaybettin kardeşim"
"Ne nasıl yani kızla yemeğe çıktınmı?"
"Hayır ama yarın çıkıcaz"
"Nasıl yaptın lan anlat"
"Hiç zor olmadı. Bi dilendirici tuttum ve para karşılığında Denizi korkutmasını istedim. Tabi bunların hepsi palavraydı. Adam Denizin üstüne gelicekken adamı dövdüm sonrada Denize iyi davranarak benimle yemeğe çıkmasını istedim"
Gülerek Gökalpin cevabını bekliyordum. Saf kız nasılda inanmıştı ama
"Olum sen yokmusun sen" Iyıce neşem yerine gelince Gökalpi siktir edip telefonu kapattım. Rotamı bara doğru çevirdim, kızlar ve içki vazgeçilmezim. Saf kız nasılda yutmuşu numarayı ama. Oysaki ona demiştim,Oyun Yeni Başlıyor...

ÜVEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin