4. Bölüm

90 6 0
                                    

Merhaba arkadaşlar 4. Bölümle karşınızdayım umarım okur ve begenirsiniz olaylar yavaş yavaş gerçekleşmeye başlıyor. Hatalarım varsa da özür dilerim.
1. Ege
2. Deniz
3. Erdem
4. Yasemin

Eve geldiğimde ilk olarak Özge yi aradım. O kadar beklemişlerdi beni ve bende gitmemiştim gerçekten ayıp olmuştu ama mecbur kalmıştım. Onları öyle görünce direk taksiye geri atlayıp eve geldim. Düşünmem lazımdı. Özge ilk çalışta açtı. "Deniz kaç saattir seni bekliyoruz nerdesin"
"Ya ben özür dilerim Özge annem hastalandı direk eve gelmek zorunda kaldım"
"Nasıl şimdi iyimi? Bi yardıma ihtiyacınız var mı"
Canım ya nasılda üzülmüştü. Gerçekten mecbur olmasam yalan söylemezdim fakat gerçeğide söyleyemezdim.
"Hayır bebeğim saol şuan daha iyi" "Tamam o zaman tatlım tekrar geçmiş olsun görüşürüz"
"bay bay tatlım" telefonu kapattıktan sonra düşünmeye başladım. Ne yapacaktım ben yaa of anne. Acaba hiçbişey olmamış gibi mi davransam ama olmaz çünkü tekrar aynı şeyin yaşanmasını istemiyorum, annemin hayal kırıklığına uğramasını. Daha İzmire geleli 2 hafta olmuştu tam 2 haftada biriyle çıkmış olamazdı yani demii. İç sesim direk atıldı.
Ama öpüşüyorlardı..
Lanet olsunn. Uzun bi sürenin ardından kapı çaldığında direk kapıya yöneldim. Annem ve Can gelmişti beklediğim gibi. "Nasıl geçti günün Denizcim" "Güzeldi anne senin" "Normaldi biraz alış veriş merkezinde dolaştım" "Aç mısınız çocuklar" Şu durumda hiçbişey yemek istemiyordum. "Ben yedim,odama çıkıyorum" Annemin bişey demesini beklemeden odama çıktım. Üstüme rahat bişeyler giydikten sonra yatağa uzandım ve elime telefonu alıp Tanem i aradım. Telefonu 2. Çalıştan sonra açtı fakat sesi uykulu geliyordu. 
"Denizzzzz"
"Burada herşey kötü gidiyor Tanem" "Neden ne olduki"
bu olanları tek anlatabiliceğim Tanemdi çünkü ona çok güvenirdim ve birbirimize herşeyimizi anlatırdık. Olanları anlattıktan sonra uzun bir süre dertleşttik. En sonunda annem odaya girince telefonu kapatmak zorunda kaldım.
"Deniz senin için atıştırmalık bişeyler getirdim"
"Saol anne ama ben aç değilim"
"Neyin var senin geldiğimden beri yüzünden düşen bin parça"
sonunda kendimi tutamadim
"Bence sen ne olduğunu gayet iyi biliyorsun"
"Ne diyorsun kızım"
"Anne seni bugün bi adamla öpüşürken gördüm" annemin yaşadigi şok yüzünden belli oluyordu
"S-sen beni mi takip ettin" bağırmaya başladım
"Gerçekten mi şuan dediklerimden arasından senin dikkatini çeken seni takip etmmemmi? Sen ne haltlar yiyorsun anne bizden gizli, daha İzmire geleli 15 günü geçmedi kim bu adam ne yapıyordunuz siz niye gizledin nedenn nedenn "Caaaaaan" Can annemin çağirmasıyla direk odama geldi.
"Gel otur sende, artık size anlatmamın vakti geldi" Eh bi zahmet.
"Bakın çocuklar bende size anlatmak için doğru zamanı bekliyordum ama sanırım geldide geçti bile. İzmire taşınmadan önce zor zamanlar geçirdim. Biliyorsunuz aslında babanızla birbirimizden vazgeçeli çok oldu ama boşanmamız zaman aldı. Nasıl tepki vericeksiniz bilmiyorum ama o zamanlar duygusal açıdan bana destek olan biri daha vardı. Hem babanızdan boşanmamı hemde benim ayakta durmamı sağladı. Bana bu kadar değer vermesi beni etkiled-ddi." Annemin gözleri doldu, anlatmaya devam etti
"Babanizdan aynı değeri görmediğim icin gercekten etkilendim. İlk avukatımdı daha sonrada işte siz gençlerin dediği gibi takılmaya başladık. En sonunda babanızla boşandığımda İzmire taşınmamızın diğer nedenlerinden biri oydu, oda burda yaşıyor. Herşeyiyle bana çok destek oluyor. Bakın biliyorum bu size yanlış geliyor ama ben onu seviyorum ve hayatımda yeni bi adım atmak istiyorum."
Annem konuşmasıni bitirdikten sonra en ufak bi kızgınlığım kalmamıştı cünkü babamdan görmedigi sevgiyi o adam da bulmuştu belkide. Buna ne diyebilirdimki, onunda sevmeye hakkı vardı nasılsa. Can sessizliği bozarak "Senin kararın anne biz buna saygı duyarız" Can hep anneme karşı duyarlı olmuştur. Bende öyleyimdir fakat daha çok karşı çıkardım herşeye.
annem Can a sarıldıktan sonra benimde bişey dememi bekliyor gibiydi.
"Kim bu adam peki?"
"Erdem, avukatımdı. Bir süre sessiz kaldım. Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Ee Deniz sen bişey demiyecek misin?" Annemin gözlerindeki o korkuyu görmüştüm. Karşı çıkmamdan  korkuyordu çünkü benimde bildiğim gibi Can veya ben karsı cıksam bu ilişkiyi bizim için sonlandırırdı. Onunda mutlu olmaya hakkı vardı ve ben buna karışamazdım.
"Bir tanışalım anne"
Annem rahatlamışçasına derin bir  "oh" çekti ve bize sarıldı.
"Çocuklar gerçekten teşekkür ederim anlayışla karşıladığınız için. Ş-şey eğer sizde isterseniz yarın Erdemi yemeğe çağıralım, tanışmış olursunuz."
İkimizde onayladıktan sonra annem ve Can odadan çıktı. Bende bu 1 günde yaşadığım olayları düşünmemeye çalışrak kendimi uykunun kollarına bıraktım.

"Denizzz kalk artık kızımm saat 3" Ah hadi ama bugün pazar şurda adam akıllı uykudamı çekemicez.
"Denizzz hadi ama akşama Erdem gelicek hazırlık yapmalıyız"  Herşey o kadar hızlı gerçekleşiyorduki ama annemi kırmamak için bişey diyemiyordum.
"Tamam kalkıyorum" Annem yanagıma bi öpücük kondurduktan sonra odadan cıktı.
"Oooooffffffff" zar zor yataktan kalkarak banyoya yöneldim. Sıcak suyu açıktan sonra biraz kendimi dinlendirmeye karar verdim. Tam 40 dakkalık bi dinlendirmeden sonra annemi daha fazla bekletmeden banyodan çıktım. Üstümede rahat bişeyler geçirdikten sonra aşagı inerek mutfağa yöneldim. Annem telaşlı bi şekilde yemek yapmakla meşguldü. "İstersen yardım edeyim Yasemin Sultan" "Saol bebeğim ama  sen 1 saat içinde mutfağa inene kadar işimi bitirdim nerdeyse"
"Peki öyleyse" buzdolabına yönelip kendime kahvaltılık bi şeyler çıkardım. Kahvaltımı ederken ayrıca kafama takılan bikaç soruyu anneme sormaya karar verdim.
"Anne birşey sorucam"
"Seni dinliyorum"
"Onun karısına ne olmuş"
"Erdemin mi"
"Hıı"
"Onlarda boşanmış önceden. onların ayrılıkları bizimki kadar sorunlu olmamış." "Onlar neden ayrılmış"
"Kişilik uyuşmazlıği. Çok kavga ediyorlarmiş"
bir süre bişey demedikten sonra annem onun için endişelendiğimi anladı
"Tatlım bilıyorum endişelisin ama Ender cok farkli ve  iyi biri. Eminim sen ve kardeşinde onu seviceksiniz."
"Umarım dediğin gibi olur anne" birbirimize sıkıca sarıldıktan sonra onu işinden daha fazla alıkoymayarak odama çıktım. Fırsat bu fırsat diyerek laptopumu alıp yatağa uzandım. How i met your mother ı açtım. Ahh bu dizi tam bir efsane. Barney adamım ve tabi Marshall ile Ted i unutmamak gerek. Lilyi o kadar sevmiyordum, herşeye maydonoz oluyordu. Can odaya gelene kadar saatin 6.30 olduğunu fark etmedim.
"Abla annem giyinmeni söylüyor birazdan gelicekmiş Erdem Amca"
"Tamam"  Can odadan çıktıktan sonra gardrobuma yönelip beyaz elbisemi aldım. Giydikten sonra saçlarımı maşa yaptım. Hafif bir de rimel ve parlatıcı sürdükten sonra hazır olduğuma karar verdim. Tam merdivenlerden inerken kapı çaldı. Annem  hızlı bi şekilde kapıyı açıp adının Erdem olduğnu bildiğim adama sarıldı. Diğer basamaklarıda ineccek... Yok artık. Şaşkınlıkla kapıya bakarken ne diceğimi bilemedim.
" S-senin burda ne işin var" Ege de en az benim kadar şaşırmıştı. Fakat şaşkın yüz ifadesini daha sonra kızgınlık aldı. Bişey demeden bana sarıldı ve tam o anda kulagıma eğildi.
"İste şimdi elime düştün yeni kız."

ÜVEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin