REALLY?!?!?1

16 2 0
                                    

DID THIS BOOK HIT 1K ALREADY?!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!??!?!??!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??!!!?!?!?!?!?!?!??!?!!?!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!

STUFF OF RANDOMWhere stories live. Discover now