OMG IK BEN ZO BLIJ MET JULLIE
Jullie zijn top!!!! Al 81 views!!! Voor mij is t veel whahaha, dit hoofdstuk wordt spannend.. Muchos plezieros met lezen schatjess! Xxx-HTAYLOR'S POV
Ik ben thuis aan het piekeren. Waarom deed ze dat? Ik hou van haar en dat heb ik verteld. Waarom zo een rotstreek? Ik besloot naar haar toe te gaan.
"Hoi mevrouw, is Lisa hier?"
"Nee, ze is nu bij Anne maar als het goed is, is ze binnen 3 minuten thuis."
"Heel erg bedankt!" Ik gaf haar een glimlach die ik ook terug kreeg. Ik besloot bij het muurtje weer te wachten.
Na 5 minuten kwam ze terug. Ik keek haar aan maar ze zag me niet. Ze had tranen in haar ogen en dikke, rode ogen. Ik trok haar aan haar arm. Ze schrok heel erg.
"Wat doe je hier Taylor. Heb je me niet al genoeg ellende bezorgt, hè? Ga maar naar je vriendinnetje. Die slet wil je misschien nog wel. "
Waar had ze het over? Vriendin??
"Gaat het wel Lisa? En trouwens, wat bedoel je met vriendin?"
"Het gaat super met mij Taylor! Leuk joh, een babbeltje maken. Koffie dr'bij? Terwijl je doet alsof er niks aan de hand is?"
Ik snapte haar niet. Wat wás er aan de hand?
"Lisa kom op, ik weet echt niet wat je bedoelt."
"Verdomme Taylor. Ik ben op je gevallen. Ik houd van je maar mijn wereld viel in elkaar toen ik hoorde dat je verkering had."
Wacht wat? Ze heeft ook gevoelens voor me? Maar wat? Ik, verkering? Waar heeeft ze het toch over. Huh?
"Wat? Verkering? Wat bedoel je, Lisa?"
"Taylor niet doen alsof je niet weet dat je verkering hebt. Anne heeft je gezien in de Starbucks toen je Mandy vroeg."
Hahaha, wow. Waaaat? Ik heb Mandy nooit gevraagd. Ook niet in de Starbucks.. OH WACHT. Mijn tweelingbroer....
"Hahahaha Lisa, dat was mijn tweelingbroer, Jayden! Hij heeft sinds kort verkering met Mandy. Ik heb haar nog nooit verkering gevraagd babe."
"Noem me geen babe, ik ben al in de war. Genoeg."
LISA's POV
Wacht wat? Hij was het niet.. Dus dat betekent 1 ding. Ik heb de oorlog gestart. Voor niets. Ik vertrouw hem nog steeds niet. Feelings can't be trusted. The war is net begonnen.
"Lisa, gaat het? Waarom heb je gehuild?"
"Omdat.. Ehm. Ik spijt had van mijn actie. Ik deed het voor wraak.."
"Ja, daarover trouwens. What the fuck? Waarom meteen zo zielig doen als je het niet eens zeker weet? Ogen liegen vaak, Lisa."
"S-sorry.. Echt. Het spijt me. Vergeef je me?"
"Nee Lisa. Ik weet niet of ik je kan vertrouwen."
"Nou ja zeg, wat denk je wel niet bitch? Ik vertrouw JOU niet meer. Jij was degene die me hard liet vallen in de bios, ei."
En toen keken we elkaar boos aan. Maar eenmaal bij het woord 'ei' begonnen we te proesten en te lachen en te huilen van het lachen.
"Hahaha, pfoe. Maar Taylor, dit betekent niet dat..."
Voor ik het wist zoende hij me volop op mijn mond. Zijn tong draaide in cirkels om de mijne en het begon steeds vuriger te worden. Ik woelde met mijn handen door zijn haar en hij pakte me bij mijn kont. We hapten naar adem en hij zei:
"Bij mij thuis of bij jou?"
"Bij jou."
Volgende ochtend.
TAYLOR'S POV
Ik werd wakker en ik zag Lisa in mijn armen. We noemden dit 'haatseks'. Ik keek haar aan. Ze was prachtig, maar een duivel. Voor ze in slaap viel gister zei ze nog
"Cause darling i'm a nightmare, dressed like a daydream."
Wat een pit. Ik bedacht iets. Ja! Ik weet het. Ik keek haar weer aan en begon hevig te grijnzen. Zo erg zelfs dat mijn gezicht er zo uitzag ongeveer: >:)
Ik tilde haar hoofd zachtjes van me af en rende naar beneden. Ik opende de koelkast. Ik mompelde wat.
"Eieren, eieren eieren, pfttttttt t t t t, aah!" Gevonden. Ik pakte 2 eieren en sloop naar boven.
"KRAK"
"AAAAAAAAAHHH! TAYLOR GODVERDOMME. IK HAAAAAT JE.
THIS
MEANS
WAR!!!"
Oh shit.
-----
HEY BABES. LEUK HOOFDSTUK HE WHAHAHAHAHAA!! Oke sorry, calm down.
Qotd:
Hebben jullie ook ooit een ei op iemands huis gebroken??? Of op iemand whahaha >:)
Oke ik ga gauw om weer te updaten. Loveyouuuyuy oxzooxoxoxox
Byeeee xx
JE LEEST
The heart wants what it wants {deel 1, voltooid}
RomanceAls Lisa Taylor ontmoet merkt ze dat hij een badboy is. Als hij haar probeert te winnen protesteert ze waardoor er oorlog komt met hele grote gevolgen. Mijn naam is Lisa, en ik heb oorlog met dé ultieme badboy. Bring It On Baby. - GEEN CLICHÉ! Z...