Hoofdstuk 8

198 10 4
                                    

(HOOFDSTUK 7 STAAT ER OOK AL OP VEEL MENSEN HEBBEN DIE GESKIPT XX)

---

TAYLORS POV

Ik werd met moeite wakker. Ik keek haastig om me heen. Ik stond op maar een steek ging door mijn maag. Ik liet mezelf kreunend van de pijn weer vallen op het bed. Ik bekeek mezelf. Mijn buik was ingepakt met verband. Ik zag een rode stip. Ik voelde mijn schotwond met mijn hand. 'AUW' riep ik hard, en dat was toen ik d'r zag. Een gedaante kwam dichterbij. Het was een meisje. Ze had pornoblond haar en blauwe ogen. Ontzettend knap. Ik keek mijn ogen uit. Wauw!

"Eh, hallo.. Ik ben Jenny. Leuk je te ontmoeten, ik heb je gister gevonden in het steegje. Ik heb je maar naar huis gebracht en je verzorgd omdat ik geen tijd had om een ambulance te bellen. Je was er te slecht aan toe. En don't worry, dit is niet mijn eerste keer." Ze glimlachte lief naar me. Ik glimlachte terug.

"Taylor, Taylor Laurens." En ik gaf haar een hand. Wauw, wat waren haar handen zacht.

Ik viel weer in een eindeloze slaap.

LISA'S POV

Vanavond was mijn date met die Antonio. Gek genoeg deed ik erg mijn best om er mooi uit te zien. Hij zei dat we naar een enorm chique restaurant gaan dus ik moest me kleden alsof ik naar een gala ging. Boven zie je mijn outfit. Ik deed mijn zwarte pumps aan en een gouden eveningbag gleed in mijn handen. Wacht, dit is hetzelfde tasje dat ik mee had van toen Taylor me liet zitten. Hoe zou het nu met hem zijn? Heeft hij al een ander? Die gedachte al maakte me jaloers en boos. Ik krulde mijn haren wat en lakte mijn nagels blauw en deed mascara op mijn wimpers die boven mijn blauwe ogen hingen. Ik had hele lange wimpers van mezelf. Daar was ik zo trots op! Ik was verzonken in mijn gedachten toen de bel ging.

Haastig liep ik naar de deur. Antonio had me alle details geappt en ik stuurde mijn kamernummer op. Ik bekeek hem. Hij had een prachtige pak met stropdas aan. Zijn zwarte, glimmende Armani schoenen bleven ook niet onopgemerkt. Hij had een luchtje op en zijn haar was naar achter gekamt. Je ziet ook een foto van hem boven. Hij was zo knap. Ik keek in zijn blauwe ogen. Hij bekeek me van top tot teen. Dan zag ik een glimlach op zijn mond. Hij keek me verliefd aan en zijn mond viel open zonder dat er iets uit kwam.

"Eh, ja eh. Tja je ziet er adembenemend mooi uit Lisa.."

"Dankjewel" en ik voelde me hevig blozen. Ik keek naar beneden. Hij stak zijn arm uit en begleed me naar zijn witte Ferrari.

"Zozo, als je zo rijk bent waarom neem je dan geen taxi?" Zei ik grijnzend.

"Kijk, als ik met ferrari's rondrijd willen alle meiden me hebben. Maar als ik met een taxi rondrijd niet. Ik moet blij zijn dat ik jou gevonden heb. Je bent anders dan de rest, Lisa. Alle meiden zijn zo makkelijk maar jij niet."

Hij keek me doordringend aan. Ik sloeg mijn ogen neer.

"Is dat een compliment of.." Voor ik mijn zin kon afmaken gilde Antonio gauw enthousiast

"Ja tuurlijk! Daarom vind ik je leuk. Je bent speciaal. Koester dat."

Aahw! Hij was zo lief voor me.

"Heb je wel eens verkering gehad?" Vroeg ik om de awkward stilte te verbreken.

"Ehm, nee. Dit is eigenlijk mijn eerste keer dat ik echt date.."

Oh my god.. Ik was echt speciaal voor hem.

Ik knikte en bloosde. Hij is zo lief voor me.

"We zijn er."

Ik keek mijn ogen uit. Overal waren peperdure auto's zoals Porsche, Bentley, BMW's, Ferrari's, noem het maar op. Alle vrouwen zaten in prachtige dure galajurken. Ik ook. We liepen naar binnen en we zaten in het midden.

The heart wants what it wants {deel 1, voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu